Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jongetje overleden na val in recreatieplas

+19
Ella
Coco
Jeanette
Zwerver
maiadebij
Lady4
Rush
Caribbeanlover
Snoes
Lejow
Blair
Alex
Marin
Pien
Ayla
Jezzie
Blond
Angela_1986
Orchidee
23 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jongetje overleden na val in recreatieplas  Empty Jongetje overleden na val in recreatieplas

Bericht  Orchidee zo 19 aug 2012 - 6:23

Jongetje overleden na val in recreatieplas

ZEVENHUIZEN - Een 6-jarig jongetje is zondagmiddag in het ziekenhuis overleden, nadat hij eerder op de middag in de Zevenhuizerplas uit het water moest worden gered.
Het jongetje bracht de dag door met familie bij de plas bij Zevenhuizen (Zuid-Holland) toen hij rond kwart over drie kwijt bleek te zijn. Met man en macht werd gezocht en tegen vier uur vonden ingeschakelde duikers hem levenloos in het water. Hij werd gereanimeerd, in zorgwekkende toestand naar het ziekenhuis gebracht, waar hij later alsnog overleed, meldde de politie.

Brrr, daar wordt ik zo verdrietig van.
Je leest het helaas zo vaak.
Orchidee
Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jongetje overleden na val in recreatieplas  Empty Re: Jongetje overleden na val in recreatieplas

Bericht  Angela_1986 zo 19 aug 2012 - 6:31

Ah, jeetje wat verschrikkelijk!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Jongetje overleden na val in recreatieplas  Empty Re: Jongetje overleden na val in recreatieplas

Bericht  Blond zo 19 aug 2012 - 6:53

Sad

Net als laatst dat jongetje in het Henschotermeer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 6:56

Brrrr. Wat verschrikkelijk weer. Gisteren was er op festival Zand twee uur lang een jong meisje vermist, ik was echt bang dat dat ook zo zou eindigen. Gelukkig werd zij levend gevonden.

Gast
Gast

Bericht  Jezzie zo 19 aug 2012 - 8:31

Bah verschrikkelijk!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Ayla zo 19 aug 2012 - 8:33

Pfff alweer, verschrikkelijk! Ik denk dat ik dochter tegen die tijd met een touwtje vast bindt :P
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 8:34

Wat afschuwelijk!!!Cry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 8:39

Ik lees net dat een dorp hier verderop een meisje van 1 is verdronken in een opblaasbadje, bij de buren.. Vreselijk Cry

Gast
Gast

Bericht  Orchidee zo 19 aug 2012 - 8:51

_Jackie schreef:Ik lees net dat een dorp hier verderop een meisje van 1 is verdronken in een opblaasbadje, bij de buren.. Vreselijk Cry

Ik las het ook, afschuwelijk!
Orchidee
Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12

Bericht  Pien zo 19 aug 2012 - 8:55

Vreselijk he... Hier vlakbij een meisje van 1... Echt sprakeloos! Ik snap gewoon niet hoe dat kan gebeuren. E is ook in een badje wezen spelen maar ik verlies haar echt geen moment uit het oog...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 9:04

Verschrikkelijk nieuws!!!

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 19 aug 2012 - 9:30

Ik zat vandaag ook aan een plas en moest al steeds aan dat verhaal van vorige week denken, maar nu zijn het dus al zo veel meer overleden jonge kindjes. Vreselijk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 9:33

Pien schreef:Vreselijk he... Hier vlakbij een meisje van 1... Echt sprakeloos! Ik snap gewoon niet hoe dat kan gebeuren. E is ook in een badje wezen spelen maar ik verlies haar echt geen moment uit het oog...
Zoiets kan heel snel gebeurd zijn hoor..ik weet ook niet precies hoe, maar ik vind dit een beetje raar, zoals jij dat zegt.

Wat vreselijk erg voor de familie, wat een verlies Jongetje overleden na val in recreatieplas  1371890812

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 10:07

Zelda schreef:
Pien schreef:Vreselijk he... Hier vlakbij een meisje van 1... Echt sprakeloos! Ik snap gewoon niet hoe dat kan gebeuren. E is ook in een badje wezen spelen maar ik verlies haar echt geen moment uit het oog...
Zoiets kan heel snel gebeurd zijn hoor..ik weet ook niet precies hoe, maar ik vind dit een beetje raar, zoals jij dat zegt.

Wat vreselijk erg voor de familie, wat een verlies Jongetje overleden na val in recreatieplas  1371890812

Het is ook nog eens bij de buren gebeurd. ws is het kindje de tuin uitgelopen. En ja, dat kan heel snel gebeuren helaas.
Vreselijk, ook voor de buren.

Gast
Gast

Bericht  Alex zo 19 aug 2012 - 19:49

Zelda schreef:

Waarom is dat raar, zoals Pien dat zegt? Ik begrijp ook niet hoe het kan gebeuren, ik verlies A. ook geen seconde uit het oog. Als een kind de tuin uit kan lopen let je dus blijkbaar niet continu op. Waar ik niet mee wil zeggen dat ik het niet vreselijk vind dat het kindje is verdronken. Dat is volgens mij het ergste dat je als ouder mee kunt maken.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Blair zo 19 aug 2012 - 20:05

Alex schreef:
Zelda schreef:

Waarom is dat raar, zoals Pien dat zegt? Ik begrijp ook niet hoe het kan gebeuren, ik verlies A. ook geen seconde uit het oog. Als een kind de tuin uit kan lopen let je dus blijkbaar niet continu op. Waar ik niet mee wil zeggen dat ik het niet vreselijk vind dat het kindje is verdronken. Dat is volgens mij het ergste dat je als ouder mee kunt maken.

Ben het eens met Alex. Wij zijn ook al een paar keer met deze hete dagen naar het strand geweest, maar ik volg J.oaquin overal waar hij gaat, of ik ga zelf met hem mee. Al moet ik zeggen dat ik ook het geluk heb dat hij niet ver durft te gaan en altijd komt vertellen wat ie gaat doen of wil gaan doen.

Overigens vind ik het verschrikkelijk deze dingen te lezen. Sad
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 20:07

Oh dat doe ik ook hoor, ik verlies mijn zoontje geen moment uit het oog. Maar willen jullie hiermee dan zeggen dat het onoplettendheid van de ouders is?
Ik denk namelijk dat zulke conclusies wel heel snel getrokken worden.

Gast
Gast

Bericht  Blair zo 19 aug 2012 - 20:15

Zelda schreef:Oh dat doe ik ook hoor, ik verlies mijn zoontje geen moment uit het oog. Maar willen jullie hiermee dan zeggen dat het onoplettendheid van de ouders is?

Dat niet zo zeer, want ik ken de situatie ook niet, misschien zijn paps en mams wel in slaap gevallen door de drukte en warmte en is het kind op eigen avontuur gegaan. Maar, ik moet wel eerlijk zeggen, toen ik zelf op het strand was, en zag hoeveel ouders hun kindjes alleen naar het water lieten gaan (en dan heb ik het over kinderen die nét kunnen lopen) en dan vervolgens met hun omgeving gaan lopen kletsen terwijl het kind zo voorover kan vallen of wat dan ook, dan heb ik wel zoiets van; Hallo, je kind zit daar helemaal alleen?!

Nogmaals, ik vind het écht verschrikkelijk, geen enkele ouder zou zijn/haar kind mogen verliezen, op geen enkele manier.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 20:18

Babydoll schreef:
Zelda schreef:Oh dat doe ik ook hoor, ik verlies mijn zoontje geen moment uit het oog. Maar willen jullie hiermee dan zeggen dat het onoplettendheid van de ouders is?

Dat niet zo zeer, want ik ken de situatie ook niet, misschien zijn paps en mams wel in slaap gevallen door de drukte en warmte en is het kind op eigen avontuur gegaan. Maar, ik moet wel eerlijk zeggen, toen ik zelf op het strand was, en zag hoeveel ouders hun kindjes alleen naar het water lieten gaan (en dan heb ik het over kinderen die nét kunnen lopen) en dan vervolgens met hun omgeving gaan lopen kletsen terwijl het kind zo voorover kan vallen of wat dan ook, dan heb ik wel zoiets van; Hallo, je kind zit daar helemaal alleen?!

Nogmaals, ik vind het écht verschrikkelijk, geen enkele ouder zou zijn/haar kind mogen verliezen, op geen enkele manier.
Ik ben zelf nog niet op het strand geweest dus ik kan daar niet over oordelen. En je hebt ook wel gelijk hoor, het is niet verstandig om een jong kind alleen (!) naar het water te laten lopen. Maar dit ging om een kind van 6, misschien ging hij met zijn vriendjes spelen ofzo, je weet gewoon niet wat er gebeurd kan zijn, snap je? Daarom vind ik eigenlijk dat je er niet over kan/mag oordelen, en voorzichtig moet zijn met conclusies. Je weet gewoon niet hoe/wat er gebeurd is.

Gast
Gast

Bericht  Alex zo 19 aug 2012 - 20:21

Nou ja, kinderen zijn ontzettend snel, dat heb ik met A. ook wel eens meegemaakt. Het ene moment stond ze naast me in de V&D, het andere moment was ze onder een kledingrek gedoken en zagen we haar nergens meer. Ik weet niet of het onoplettendheid is of gemakzucht, ik was er tenslotte niet bij. Maar als ik in de krant lees dat een jongetje van 2 verdronken is en zeker een half uur tot drie kwartier in het water heeft gelegen vraag ik me ten zeerste af waar de ouders van dat jongetje dan waren en waarom dat jongetje überhaupt in de buurt van de sloot kan komen.

Babydoll, ik zie dat inderdaad ook gebeuren, van die ukkies die door hun ouders alleen richting de zee/pierenbadje worden gestuurd. Ik hou m'n hart vast, gisteren was ik in het zwembad en heb ik behalve A. nog een paar andere kindjes in de gaten gehouden omdat de ouders liever van de duikplank sprongen om indruk te maken op 16-jarige puberjongens. Jongetje overleden na val in recreatieplas  2441965372
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 20:23

Ik heb dat met mijn zoon ook een keer meegemaakt, in de bibliotheek. Het ene moment was hij gewoon weg! Ik ben echt doodsbang geweest en ik was zo geschrokken. Bah, dat gevoel, het ergste wat je kan overkomen...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 21:08

Ik vind het zo verdrietig om te lezen. Je leest het te veel.
En soms denk ik dat het idd onoplettendheid is van de ouders.. klinkt hard misschien maar ik heb het gezien bij zwembaden. Ouders die rustig aan op het gras in de zon liggen en kinderen die niet kunnen zwemmen alleen in het zwembad laten, gelukkig lette hier de badmeesters wel op en werden de ouders erop aangesproken en de kinderen uit t water gehaald, maar bij een natuurplas zijn meestal geen badmeesters.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 19 aug 2012 - 22:00

Miscommunicatie doet het hem ook vaak.. Papa denkt dat kind bij mama is, en andersom.
Maar Alex, je zegt het zelf al. A was binnen 2 seconde weg. Dat kan natuurlijk bij zo'n recreatieplas ook gebeuren.
En afgelopen weekend was het er zo sterreves druk, zie zo'n kind dan maar weer terug te vinden.
En als hij al vrij snel in het water is, is het natuurlijk helemaal zoeken naar een speld in een hooiberg.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Snoes zo 19 aug 2012 - 22:39

Wat verdrietig om te lezen. Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Caribbeanlover zo 19 aug 2012 - 22:41

Wat erg zeg! Ik snap alleen niet wat een val ermee heeft te maken aangezien ik er niks over lees.

Ik ga ook echt niet naar het Henschotermeer gezien dat jochie en eerdere problemen. No way, voor hun 10 anderen!

Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 19 aug 2012 - 22:44; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: