Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

balen .. fiets..(te duur?)

4 plaatsers

Ga naar beneden

balen .. fiets..(te duur?) Empty balen .. fiets..(te duur?)

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 1:56

Ik heb van de week een fiets uitgezocht via het fietsplan bij een fietsenzaak hier in de buurt. Nu was ik op internet aan het zoeken naar een plaatje ervan en zie ik dat de fiets online 261 euro goedkoper is alleen moet je hem dan in elkaar zetten en kun je er niet even snel langs om iets te laten maken of checken.

Heb ik hem nu echt veels te duur gekocht of valt het wel mee? weet niet of er online nog meer kosten bijkomen.

Dacht er goed aan te doen bij een fietsenzaak hier in de buurt omdat dan het fietsplan ook goed geregeld is.

Ik kan er nog van af zien wat zouden jullie doen?

groetjes Katie.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

balen .. fiets..(te duur?) Empty Re: balen .. fiets..(te duur?)

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 1:59

Ik heb mijn oude fiets ook via Internet.. verder niet via een fietsenplan o.i.d maar inelkaar zetten ging echt makkelijk. De prijs via Internet is volgens mij gewoon zoveel lager omdat zij geen kosten hebben voor een winkel/personeel etc.

Bij een duurdere fiets zou ik hem gewoon in de winkel kopen. Mijn moeder had een luxe fiets en die kreeg elk half jaar een gratis check etc.

Al zijn er natuurlijk ook weer genoeg goedkope fietsenmakers waar je gewoon langs kunt gaan.

Het heeft volgens mij beide voor en nadelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 aug 2012 - 2:03

online stond hij voor 599 maar komen er volgens mij wel allerlei kosten bij van verzenden en nog iets was wel een mega aanbieding staat erbij.

In de fietsenwinkel heb ik hem voor 859 euro maar krijg ik 749 van het fietsplan wat ik dan uitgesmeerd betaal over 3 jaar van mijn netto/bruto loon.

Gast
Gast

Bericht  Reeza zo 19 aug 2012 - 2:11

Je kunt er nu toch niet meer onderuit of wel? Zou het zelf wel via een fietsenwinkel kopen en niet online. Heb mn fiets zelf via fiets.com besteld maar daar kon ik wel in de showroom gaan kijken smile
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Pompoen zo 19 aug 2012 - 18:29

Oh ja dat heb ik ook gehad met mijn fiets, was ook echt een paar honderd euro goedkoper... Dus ik baalde wel even goed, maar ik bedacht me ook dat ik 'm nooit had kunnen uitproberen anders en de service was super, ze hebben er ook een klem op gezet voor mijn kruk en ik kreeg gratis een meeverende zadelpen enzo. Natuurlijk is het via internet een stuk goedkoper, maar dan heb je ook geen service.
Volgende keer ga ik wel eerst ook even op internet kijken denk ik.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SuzieQ di 21 aug 2012 - 5:23

Ik heb de mijne ook via het fietsplan (alleen werkte ik er een jaar later niet meer, kon ik nog de rest zo afbetalen). Maar ik vind het idd ook heel belangrijk om er op te fietsen. Er stonden een paar fietsen voor 749 euro en ik wilde uit 2 Gazelles kiezen. De verkoper zei over de ene dat dat de fijnste fiets was (had geloof ik een ander soort versnellingen ofzo), maar toen ik ze ging testen vond ik de andere fijner fietsen. Dus dat is ook wel heel persoonlijk vind ik. Ik kreeg ook een ander zadel omdat het originele zadel voor mij niet lekker zat, en ik kreeg 3 gratis onderhoudsbeurten. Dan blijft de fiets het eerste jaar sowieso helemaal goed. Ik ben er een keer mee teruggegaan omdat mijn achterlicht het steeds niet deed en toen kreeg ik direct een nieuwe. Dat heb je dan allemaal niet als je hem online bestelt.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Rovine di 21 aug 2012 - 6:11

Ik heb hem in de winkel gekocht. Via internet heb ik wel overwogen, maar vaak moet je hem zelf in elkaar zetten en vervalt daarmee de garantie. Bovendien, als er nu iets mee is ga ik naar de winkel en hoef ik geen moeite te doen met opsturen oid. Ook wilde ik hem graag eventjes proberen en wat advies, bijvoorbeeld over de maat.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: