Iemand bekend met deze telefoon?
+3
ellibre
Pien
Jezzie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand bekend met deze telefoon?
De Alcatel ot-918d
Mijn vriend is gisteren met zijn telefoon in zijn broekzak in het water gesprongen
En daar kon die telefoon niet tegen.
Aangezien ik die van hem gebruikte en hij een oude omdat mijn telefoon ook al stuk is, hebben we nu nog maar 1 mobiele telefoon.
Dus ik ben opzoek naar een goede betaalbare telefoon met android, waar mijn kpn simkaart in kan.
Kent iemand deze telefoon? En is het een fijne telefoon?
Ik had eerst een htc.
Mijn vriend is gisteren met zijn telefoon in zijn broekzak in het water gesprongen
En daar kon die telefoon niet tegen.
Aangezien ik die van hem gebruikte en hij een oude omdat mijn telefoon ook al stuk is, hebben we nu nog maar 1 mobiele telefoon.
Dus ik ben opzoek naar een goede betaalbare telefoon met android, waar mijn kpn simkaart in kan.
Kent iemand deze telefoon? En is het een fijne telefoon?
Ik had eerst een htc.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Iemand bekend met deze telefoon?
alcatel is voor mij te onbekend dus zou ik zelf niet kopen... wie weet kennen andere het wel en heb ik gewoon onder een steen gelegen.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Heb je de oude al uit elkaar gehaald en in rijst gelegd? Zo niet, dan zou ik dat even doen en hem 2-3 dagen verder niet aanraken. Goede kans dat hij daarna weer werkt.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
ellibre schreef:Heb je de oude al uit elkaar gehaald en in rijst gelegd? Zo niet, dan zou ik dat even doen en hem 2-3 dagen verder niet aanraken. Goede kans dat hij daarna weer werkt.
Werkt dat ook als de telefoon kortsluiting heeft gemaakt?
Want zijn simkaart doet het ook niet.
Hij heeft nu zijn oude telefoon mee naar zijn werk, met mijn simkaart erin.
Zodat ik hem met de huistelefoon kan bellen, stel dat de bevalling zou beginnen
Jezzie- Ratel
Ik zou ook niet voor alcatel gaan. Er zijn genoeg goedkope android telefoontjes te vinden. HTC CHaCha bijvoorbeeld. Weet natuurlijk niet wat jullie budget is. Ook de samsung txt is relatief goedkoop en hebben android. Of op Marktplaats gaan kijken. Heb bjina al mijn telefoons van MP af. Natuurlijk wel ophalen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend heeft een HTC Chacha, dat is echt een onding. Hij heeft hem sinds april en de batterij gaat nog geen halve dag mee, tenzij hij hem echt amper gebruikt. Als hij 's ochtends een uur in de trein zit en alleen op whatsapp zit in die tijd (wel continue), is z'n batterij leeg voordat hij uitstapt.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Dat toestel ken ik niet maar ik heb ooit een simpele Alcatel gehad en die deed het prima.
Toch zou ik een andere kopen die wat bekender is en waarvan je weet dat android er goed op draait.
Toch zou ik een andere kopen die wat bekender is en waarvan je weet dat android er goed op draait.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Dat klopt niet. Ik heb daar namelijk totaal geen last van gehad.ellibre schreef:Mijn vriend heeft een HTC Chacha, dat is echt een onding. Hij heeft hem sinds april en de batterij gaat nog geen halve dag mee, tenzij hij hem echt amper gebruikt. Als hij 's ochtends een uur in de trein zit en alleen op whatsapp zit in die tijd (wel continue), is z'n batterij leeg voordat hij uitstapt.
De galaxy Ace ofzoiets dan?
Zwerver- Ratel
Dit model ken ik niet, maar Alcatel is algemeen een goed merk, nooit problemen mee gehad.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Zwerver schreef:Dat klopt niet. Ik heb daar namelijk totaal geen last van gehad.ellibre schreef:Mijn vriend heeft een HTC Chacha, dat is echt een onding. Hij heeft hem sinds april en de batterij gaat nog geen halve dag mee, tenzij hij hem echt amper gebruikt. Als hij 's ochtends een uur in de trein zit en alleen op whatsapp zit in die tijd (wel continue), is z'n batterij leeg voordat hij uitstapt.
Maar waar jij geen last van hebt heeft een ander misschien wel last van. Zullen ook genoeg mensen zijn die problemen hebben met de iPhone (batterij), terwijl ik dat niet heb.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Klopt, daarom zei ik dus ook dat het niet klopt. Of nouja, niet hoort te kloppen.Babydoll schreef:Zwerver schreef:Dat klopt niet. Ik heb daar namelijk totaal geen last van gehad.ellibre schreef:Mijn vriend heeft een HTC Chacha, dat is echt een onding. Hij heeft hem sinds april en de batterij gaat nog geen halve dag mee, tenzij hij hem echt amper gebruikt. Als hij 's ochtends een uur in de trein zit en alleen op whatsapp zit in die tijd (wel continue), is z'n batterij leeg voordat hij uitstapt.
Maar waar jij geen last van hebt heeft een ander misschien wel last van. Zullen ook genoeg mensen zijn die problemen hebben met de iPhone (batterij), terwijl ik dat niet heb.
Zwerver- Ratel
Bedankt voor de reacties.
Mijn vriend heeft bedacht dat hij een nokia wil, dan kan ik zijn htc blijven gebruiken.
Hij gebruikt toch bijna geen internet ofzo op zijn telefoon.
Mijn vriend heeft bedacht dat hij een nokia wil, dan kan ik zijn htc blijven gebruiken.
Hij gebruikt toch bijna geen internet ofzo op zijn telefoon.
Jezzie- Ratel
Als je de telefoon naar zo'n Turks telecomwinkeltje brengt, wordt ie voor een eurootje of zestig weer gemaakt. Daardoor heb ik mijn iPhone ook nog steeds.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand bekend met ...
» Iemand bekend in Eindhoven?
» Quinoa iemand bekend mee??
» Iemand bekend met Groupon.nl?
» Iemand bekend met helium?
» Iemand bekend in Eindhoven?
» Quinoa iemand bekend mee??