Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk opleidingsniveau heb jij?

+57
Roxi3
Zonnetje
Lien
Bruintje Beer
BJA
Zora
KOL
RYW
me-girl
SuperGrover
Joli86
Beachgirl
Rapunzel
Lynn_
Bloempje86
Little Miss
Inge
Middleme
Merai
Arwyn
xxDila
Ambivalence
Toet
Xanna
Bosjesvrouw
Benthe
Frappuccino
Chocolate Cookie
Marcellah89
Catwoman79
Caresses
Phileine
Jeanette
Caro
Lady4
Schaapke
rozeblond
Marie
SarahKey
Jelin
Mari
SoGood
Polly
Sweety
Oasis
Rovine
Natural
Mariposa
Kamperseboekenwurm
Blond
smooch
Suus
pitbullgup
minoessepoes
Lotus
Susan
Roze Roos
61 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Opleidingsniveau

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Lijn11101%Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Lijn1110 1% 
[ 1 ]
Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Lijn111026%Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Lijn1110 26% 
[ 26 ]
Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Lijn111041%Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Lijn1110 41% 
[ 41 ]
Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Lijn11101%Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Lijn1110 1% 
[ 1 ]
Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Lijn111030%Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Lijn1110 30% 
[ 30 ]
 
Totaal aantal stemmen : 99
 
 
Enquête gesloten

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Rouxxxe zo 6 feb 2011 - 4:40

HBO, ben vorig jaar zomer afgestudeerd.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Roza zo 6 feb 2011 - 6:46

MBO4

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 23:37

Tea-Leaf schreef:
Mari schreef:Ik heb mijn MBO toerisme afgerond, en momenteel geen zin om nog een opleiding te starten. Na mijn MBO lang getwijfeld, maar omdat ik geen idee had wat ik wilde, ben ik gaan werken.

Wat ik me wel weer afvraag is of er hier mensen zijn die vooroordelen hebben over MBO'ers, wanneer ik namelijk het nieuws op internet lees staan er vaak reacties als ''zal wel weer MBOer zijn'', dat vind ik pijnlijk.

Waarom is dat pijnlijk? Ik heb ook MBO ( ook toerisme toevallig haha ), en ik vind mezelf behoorlijk intelligent. Ik voel me dan ook nooit aangesproken. Nu moet ik wel zeggen dat de opleiding me vrij gemakkelijk af ging en er ook wel echt minder slimme mensen op de opleiding zaten, maar dan nog.

Zegt je opleiding dan ook wie jij bent en wat je kunt? Nee toch zeker. Kom zeg. Ik ken mensen met een hbo studie die heel dom overkomen, en mensen met alleen een middelbare school diploma die heel wijs zijn.

Beetje zelfvertrouwen hebben hoor Wink

Ik kwam dit opeens weer tegen, zocht eigenlijk wat anders. Wil je hier nog op ingaan? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  mzcharlotte vr 4 maa 2011 - 3:40

Technisch gezien val ik volgens mij onder het kopje "Geen opleiding", maar ik denk dat ik op een HBO/Universitair denk- en werkniveau zit.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Mari vr 4 maa 2011 - 4:04

Tea-Leaf schreef:
Tea-Leaf schreef:
Mari schreef:Ik heb mijn MBO toerisme afgerond, en momenteel geen zin om nog een opleiding te starten. Na mijn MBO lang getwijfeld, maar omdat ik geen idee had wat ik wilde, ben ik gaan werken.

Wat ik me wel weer afvraag is of er hier mensen zijn die vooroordelen hebben over MBO'ers, wanneer ik namelijk het nieuws op internet lees staan er vaak reacties als ''zal wel weer MBOer zijn'', dat vind ik pijnlijk.

Waarom is dat pijnlijk? Ik heb ook MBO ( ook toerisme toevallig haha ), en ik vind mezelf behoorlijk intelligent. Ik voel me dan ook nooit aangesproken. Nu moet ik wel zeggen dat de opleiding me vrij gemakkelijk af ging en er ook wel echt minder slimme mensen op de opleiding zaten, maar dan nog.

Zegt je opleiding dan ook wie jij bent en wat je kunt? Nee toch zeker. Kom zeg. Ik ken mensen met een hbo studie die heel dom overkomen, en mensen met alleen een middelbare school diploma die heel wijs zijn.

Beetje zelfvertrouwen hebben hoor Wink

Ik kwam dit opeens weer tegen, zocht eigenlijk wat anders. Wil je hier nog op ingaan? smile

Van nature ben ik heel erg gevoelig, ik trek me reacties op internet wel aan, niet dat ik meteen zit te huilen, maar het steekt bij mij heel erg. Misschien ook omdat ik stiekem achter mijn glimlach en zelfverzekerde houding best onzeker ben.

Op mij komt het echt over alsof ik een 0 bent, omdat ik gewoon geen zin meer had om door te leren. Staat er iets over assiociale mensen op internet, en komen er reacties als ''zeker een MBOer'' Ik kan me daar zo kwaad over maken, alsof mijn opleidingsniveau zegt wat ik kan en wie ik ben.

Het voelt alsof ik dan gefaald heb, ik wordt ook op mijn werk vaak aangekeken van ''goh, o heb jij alleen je MBO'' Volgende week sta ik op een beurs in Miami, en volgens sommige mensen hoor ik daar niet te staan omdat ik alleen maar mijn MBO heb gehaald. Dat ze zelf niet fatsoenlijk uit hun Engels komen en niet weten hoe je normaal met mensen om kan gaan vind ik veel erger.
Mijn school heb ik heel makkelijk gehaald, en de helft van mijn klas was of ontzettend dom, of stom omdat ze nooit iets deden, dat kan natuurlijk ook. Ik weet ook zeker dat ik een HBO opleiding had aangekunt, maar ik was totaal niet gemotiveerd.

Mijn broertje, is een lieverd hoor, maar hij zegt tegen mij ''Ja zus ik weet dat ik slimmer ben dan jij, maarja jij bent sociaal weer beter''. Ook al probeert hij een compliment te maken, toch vind ik het niet leuk als hij zoiets zegt.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 4:11

Mari schreef:
Tea-Leaf schreef:
Tea-Leaf schreef:
Mari schreef:Ik heb mijn MBO toerisme afgerond, en momenteel geen zin om nog een opleiding te starten. Na mijn MBO lang getwijfeld, maar omdat ik geen idee had wat ik wilde, ben ik gaan werken.

Wat ik me wel weer afvraag is of er hier mensen zijn die vooroordelen hebben over MBO'ers, wanneer ik namelijk het nieuws op internet lees staan er vaak reacties als ''zal wel weer MBOer zijn'', dat vind ik pijnlijk.

Waarom is dat pijnlijk? Ik heb ook MBO ( ook toerisme toevallig haha ), en ik vind mezelf behoorlijk intelligent. Ik voel me dan ook nooit aangesproken. Nu moet ik wel zeggen dat de opleiding me vrij gemakkelijk af ging en er ook wel echt minder slimme mensen op de opleiding zaten, maar dan nog.

Zegt je opleiding dan ook wie jij bent en wat je kunt? Nee toch zeker. Kom zeg. Ik ken mensen met een hbo studie die heel dom overkomen, en mensen met alleen een middelbare school diploma die heel wijs zijn.

Beetje zelfvertrouwen hebben hoor Wink

Ik kwam dit opeens weer tegen, zocht eigenlijk wat anders. Wil je hier nog op ingaan? smile

Van nature ben ik heel erg gevoelig, ik trek me reacties op internet wel aan, niet dat ik meteen zit te huilen, maar het steekt bij mij heel erg. Misschien ook omdat ik stiekem achter mijn glimlach en zelfverzekerde houding best onzeker ben.

Op mij komt het echt over alsof ik een 0 bent, omdat ik gewoon geen zin meer had om door te leren. Staat er iets over assiociale mensen op internet, en komen er reacties als ''zeker een MBOer'' Ik kan me daar zo kwaad over maken, alsof mijn opleidingsniveau zegt wat ik kan en wie ik ben.

Het voelt alsof ik dan gefaald heb, ik wordt ook op mijn werk vaak aangekeken van ''goh, o heb jij alleen je MBO'' Volgende week sta ik op een beurs in Miami, en volgens sommige mensen hoor ik daar niet te staan omdat ik alleen maar mijn MBO heb gehaald. Dat ze zelf niet fatsoenlijk uit hun Engels komen en niet weten hoe je normaal met mensen om kan gaan vind ik veel erger.
Mijn school heb ik heel makkelijk gehaald, en de helft van mijn klas was of ontzettend dom, of stom omdat ze nooit iets deden, dat kan natuurlijk ook. Ik weet ook zeker dat ik een HBO opleiding had aangekunt, maar ik was totaal niet gemotiveerd.

Mijn broertje, is een lieverd hoor, maar hij zegt tegen mij ''Ja zus ik weet dat ik slimmer ben dan jij, maarja jij bent sociaal weer beter''. Ook al probeert hij een compliment te maken, toch vind ik het niet leuk als hij zoiets zegt.

Meis toch. Falen? Het is gewoon ontzettend knap dat je een diploma kan halen, op welk niveau dan ook. Wat rot dat je ze naar beneden gehaald wordt door notabene je broertje. Hij zal het best goed bedoelen, maar dat het jou verdriet doet, daar word ik ook verdrietig van.

Ik heb een broertje met een VWO en HBO diploma, en die kan ook zo "wijs praten" Soms zo jammer, want ik weet gewoon dat ik net zoveel waard ben en minstens zoveel inhoud heb.
Maar gevoel he, dat gevoel... Maakt je heel onzeker. Hij is trouwens ook heel erg lief smile

In ieder geval, ik vind jou echt leuk en zeker niet dom overkomen zoals ik al zei.

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 6 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum