Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk opleidingsniveau heb jij?

+57
Roxi3
Zonnetje
Lien
Bruintje Beer
BJA
Zora
KOL
RYW
me-girl
SuperGrover
Joli86
Beachgirl
Rapunzel
Lynn_
Bloempje86
Little Miss
Inge
Middleme
Merai
Arwyn
xxDila
Ambivalence
Toet
Xanna
Bosjesvrouw
Benthe
Frappuccino
Chocolate Cookie
Marcellah89
Catwoman79
Caresses
Phileine
Jeanette
Caro
Lady4
Schaapke
rozeblond
Marie
SarahKey
Jelin
Mari
SoGood
Polly
Sweety
Oasis
Rovine
Natural
Mariposa
Kamperseboekenwurm
Blond
smooch
Suus
pitbullgup
minoessepoes
Lotus
Susan
Roze Roos
61 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Opleidingsniveau

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Lijn11101%Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Lijn1110 1% 
[ 1 ]
Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Lijn111026%Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Lijn1110 26% 
[ 26 ]
Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Lijn111041%Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Lijn1110 41% 
[ 41 ]
Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Lijn11101%Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Lijn1110 1% 
[ 1 ]
Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Lijn111030%Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Lijn1110 30% 
[ 30 ]
 
Totaal aantal stemmen : 99
 
 
Enquête gesloten

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:54

Coco schreef:Universitair.
(Criminologie)

Ik heb besloten dat ik een module van Criminologie in mijn vrije ruimte wil, lijkt me zo gaaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Joli86 vr 28 jan 2011 - 7:55

Mbo!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:56

Liva schreef:
Coco schreef:Universitair.
(Criminologie)

Ik heb besloten dat ik een module van Criminologie in mijn vrije ruimte wil, lijkt me zo gaaf!

Oh! Dat lijkt me ook enorm boeiend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:56

Lotus schreef:Ik heb een VWO-diploma en heb twee jaar HBO-V gedaan. Ik vind dat niet onder geen opleiding vallen, maar het past ook nergens anders bij. Sad

Donderwolkje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Blond vr 28 jan 2011 - 8:04

Marie schreef:Ik doe op dit moment een universitaire bachelor (Dierwetenschappen), hierna waarschijnlijk de aansluitende master (Animal Sciences..) nerd

Dat heeft een vriend van mij ook gedaan. Studeer je dat ook aan de WUR?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  SuperGrover vr 28 jan 2011 - 8:07

Roze Roos schreef: Ik denk dat opleidingsniveau ook los staat van de opleiding die je hebt afgerond, het zegt meer over jou als mens wat voor opleidingsniveau hebt.
Dit is een lastige zin nerd

Ik zit in mijn laatste jaar VWO, hierna ga ik Algemene Sociale Wetenschappen studeren.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Roze Roos vr 28 jan 2011 - 9:15

SuperGrover schreef:
Roze Roos schreef: Ik denk dat opleidingsniveau ook los staat van de opleiding die je hebt afgerond, het zegt meer over jou als mens wat voor opleidingsniveau hebt.
Dit is een lastige zin nerd

Ik zit in mijn laatste jaar VWO, hierna ga ik Algemene Sociale Wetenschappen studeren.

Oow ja? Haha zat ook helemaal in mijn verslag, misschien dat ik dan lastige zinnen ga schrijven nerd
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  me-girl vr 28 jan 2011 - 9:47

VMBO, Havo, HBO
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : provincie groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  RYW vr 28 jan 2011 - 10:44

Ik heb gymnasium en universiteit gedaan, ik ben nu mijn master tweede taalverwerving aan het afronden.

De vraag ging geloof ik niet om denk- of werkniveau, maar over opleidingsniveau. Iedereen weet wel dat een mbo-er niet per definitie minder slim om goed is dan een academicus en vice versa. Wel denk ik dat je op verschillende manieren wordt opgeleid, met verschillende gradaties van praktische of theoretische inslag.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  KOL vr 28 jan 2011 - 10:45

Nederlands Recht, WO master dus sinds oktober vorig jaar.
Hiervoor Heao - management, economie en recht gevolgd en met succes afgerond.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Zora vr 28 jan 2011 - 11:27

SuperGrover schreef:
Roze Roos schreef: Ik denk dat opleidingsniveau ook los staat van de opleiding die je hebt afgerond, het zegt meer over jou als mens wat voor opleidingsniveau hebt.
Dit is een lastige zin nerd

Ik zit in mijn laatste jaar VWO, hierna ga ik Algemene Sociale Wetenschappen studeren.

Je ging toch ATW doen???
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  BJA vr 28 jan 2011 - 22:50

Ik kan niet meer stemmen...
Ik werk op HBO niveau maar heb mijn MAVO diploma.
Wil heel graag een HBO diploma, maar kom er niet uit welke opleiding ik wil en bij mij past.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Bruintje Beer za 29 jan 2011 - 10:36

Ik heb MBO niv.3. Gediplomeerd als Verzorgende IG(Individuele gezondheidszorg) Maar zou graag nog iets met niv. 4 willen doen maar weet nog niet wat. Wel de zorgkant.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 12:30

RYW schreef:Ik heb gymnasium en universiteit gedaan, ik ben nu mijn master tweede taalverwerving aan het afronden.

De vraag ging geloof ik niet om denk- of werkniveau, maar over opleidingsniveau. Iedereen weet wel dat een mbo-er niet per definitie minder slim om goed is dan een academicus en vice versa. Wel denk ik dat je op verschillende manieren wordt opgeleid, met verschillende gradaties van praktische of theoretische inslag.

Hee trouwens, waar doe jij je master eigenlijk? Want ik dacht dat de enige master tweede taalverwerving in NL in Groningen wordt gegeven, maar daar woon je niet bepaald in de buurt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Lien za 29 jan 2011 - 23:12

Ik heb eerst havo gedaan, daarna HBO Commerciële Economie. Na het afronden van die studie bleek dit toch niet goed bij mij te passen en heb ik de opleiding gedaan tot docent Economie.
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Zonnetje za 29 jan 2011 - 23:39

Ik heb VWO gedaan, PABO en daarna een universitaire pre-master en master.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 0:30

Ik kon ook niet meer stemmen. Maar ik heb als laatste MBO gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 1:04

Ik heb MBO 4 gehaald maar werk nu op HBO niveau.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Little Miss zo 30 jan 2011 - 3:05

_Chance schreef:
Marie schreef:Ik doe op dit moment een universitaire bachelor (Dierwetenschappen), hierna waarschijnlijk de aansluitende master (Animal Sciences..) nerd

Dat heeft een vriend van mij ook gedaan. Studeer je dat ook aan de WUR?

WUR is de enige uni in Nederland waar deze opleiding te volgen is!
Little Miss
Little Miss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  SuperGrover zo 30 jan 2011 - 5:57

Zora schreef:
SuperGrover schreef:
Roze Roos schreef: Ik denk dat opleidingsniveau ook los staat van de opleiding die je hebt afgerond, het zegt meer over jou als mens wat voor opleidingsniveau hebt.
Dit is een lastige zin nerd

Ik zit in mijn laatste jaar VWO, hierna ga ik Algemene Sociale Wetenschappen studeren.

Je ging toch ATW doen???
Klopt, dat was ik ook van plan... Tot ik vorig jaar niet slaagde en nog een jaar de tijd had om te twijfelen :P De studie lijkt me nog steeds helemaal geweldig, maar eigenlijk lijken praktisch alle banen die je ermee kunt krijgen, me echt niks. Alleen de onderzoekskant lijkt me interessant, maar de kans dat je daarin verder kunt, is klein. En ik vind alleen taal ook te beperkt, de beroepsmogelijkheden zijn te beperkt. Dus vandaar dat mijn keuze nu gevallen is op een hele brede studie, waar ik nog alle kans heb om te blijven twijfelen :-)
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  RYW ma 31 jan 2011 - 3:35

Marin, pm!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 22:46

Ik zit in mijn laatste jaar international business and languages(hbo)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Roxi3 di 1 feb 2011 - 7:17

Ik zit in het derde jaar van een HBO opleiding.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  ButterflyEffect di 1 feb 2011 - 11:47

Slimme meiden zitten hier Very Happy
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 2:22

Ik heb mbo 3 detailhandel afgerond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk opleidingsniveau heb jij? - Pagina 5 Empty Re: Welk opleidingsniveau heb jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum