Het weer
+21
Minx
Toet
Sophiee
Muppetje
Reeza
Jilke
Susan
Printje
Alex
Bliss
Shisha
Snoes
Kowalski
Caramba
Arwyn
nijntje4
Sarah1985
Rush
Tinus
Ibbeltje
SuzieQ
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het weer
Ik vind het echt niet fijn, maar ik moet dan ook werken dit weekend. Kan ook geen kant op morgen omdat ik bereikbaar moet blijven.. Dus ik hoop maar dat het een beetje te doen blijft hier binnen (op mn werk is het sowieso wel koel gelukkig).
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Susan schreef:Ik ben blij dat dit weer in het weekend valt, we zijn in het vakantiehuisje waar het relatief koel is en er is een zwembad onder handbereik. Na dit weekend mag het van mij wel weer over zijn met de hitte en mag het zo zoetjes aan richting herfst gaan.
Een heerlijke nazomer met een temp van rond de 25 gr zou ik ook geen probleem vinden. Al vind ik de herfst stiekem ook wat hebben. Op die momenten vind ik het altijd fijn om door de bossen te wandelen, regen of geen regen.
Gast- Gast
Normaal vind ik het lekker, maar momenteel kan ik er écht niet tegen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het heerlijk! Gister was het bij ons helemaal niet benauwd. Gewoon warm. Maar ik ben een echte warmte- en zonaabidder, van mij mag dit weer nog wel ff duren!
Tis wel warm binnen, maar met een waaier aan prima te doen. Verder slapen wij in de kamer die van een garage is omgebouwd naar slaapkamer. Die is heerlijk koel. Mijn dochter vind dit weer ook wel prima! Die ligt normaal met verwarming hoog aan te rillen op het aankleedkussen.
Tis wel warm binnen, maar met een waaier aan prima te doen. Verder slapen wij in de kamer die van een garage is omgebouwd naar slaapkamer. Die is heerlijk koel. Mijn dochter vind dit weer ook wel prima! Die ligt normaal met verwarming hoog aan te rillen op het aankleedkussen.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Voor nu vind ik het even niet zo erg dat ik niet kan werken, met dit weer in de keuken staan is echt een hel! Het is altijd al warm in een keuken, op mijn werk is er in de keuken geeneens een raam of deur die je open kunt zetten zodat het iets doorwaait, keuken heeft een plat dak waar de zon vol op staat te branden.. Dat is gewoon niet te doen!
Ik hoop dat ik straks het zwembad op kan zetten (ligt er aan of vriend thuis is en dus kan helpen) en vanavond ga ik wel op een terrasje hangen!
Ik hoop dat ik straks het zwembad op kan zetten (ligt er aan of vriend thuis is en dus kan helpen) en vanavond ga ik wel op een terrasje hangen!
Gast- Gast
Tja, pal in de zon is echt vies warm, daar hou ik totaal niet van met deze hitte. Ik doe ook niet aan zonnen als het zo ontzettend heet is. Dat doe ik sowieso niet veel om bepaalde redenen, maar dat terzijde
Ik vind dit weer desondanks wel te doen, ik draai 's ochtends vroeg meteen het zonnescherm uit en de ventilator staat aan als ik in de woonkamer ben, die draait heen en weer en blaast ver genoeg om beide banken en de stoel te voorzien van verkoeling.
Maar als ik niet heel veel thee, water en sap drink, dan krijg ik wel hoofdpijn. Dus ik zit de halve dag op de wc, een zeikwijf te wezen
Ik vind dit weer desondanks wel te doen, ik draai 's ochtends vroeg meteen het zonnescherm uit en de ventilator staat aan als ik in de woonkamer ben, die draait heen en weer en blaast ver genoeg om beide banken en de stoel te voorzien van verkoeling.
Maar als ik niet heel veel thee, water en sap drink, dan krijg ik wel hoofdpijn. Dus ik zit de halve dag op de wc, een zeikwijf te wezen
Gast- Gast
Sarah1985 schreef:voor de mensen die dit weer lekker vinden. Kunnen jullie wel slapen snachts en met werken is dit weer toch ook niet fijn
Plafondventilator in de slaapkamer
Ik werk helaas momenteel niet, maar anders zou ik wel balen met deze hitte. Geen airco op je werk=zweten als een malloot, wel airco=kans op verkoudheid/keelpijn etc.
Gast- Gast
Ik vind dit weer heerlijk, als ik niet hoef te werken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind dit weer niet echt lekker. Mijn darmen reageren behoorlijk op dit weer. Dus ik zit nu al met buikpijn.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Voordat ik zwanger was vond ik dit weer heerlijk, zou heel de dag buiten zitten. Maar sinds ik zwanger ben blijf ik binnen kan er zo slecht tegen nu...... *mag van mij snel wat graden minder warm worden*
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik vind het heerlijk en kan er echt van genieten. Alleen balen dat ik altijd enorme hoofdpijn krijg met dit weer omdat ik amper zweet.
Maar goed flink wat water drinken en ibuprofen op zak komt dat ook wel goed !
Maar goed flink wat water drinken en ibuprofen op zak komt dat ook wel goed !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
ik vind het heerlijk, kan niet warm genoeg zijn. Daarbij staat er ook nog eens een heerlijk fris windje.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Als je na het afdrogen na het douchen gelijk alweer klammig bent, is het echt te warm..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
I love it, eindelijk echt zomer!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
SuzieQ schreef:De een vindt het heerlijk, de ander vreselijk. Op internet geven ze een dag waarop het 34 graden en heel zonnig is een 9, maar wat vind jij?
Ik vind dit weer vreselijk. Op mijn werk kom ik niet vooruit, zit ik te zweten en te plakken en door mijn zweethanden voel ik me de hele dag vies. Ik krijg niks gedaan, veel te warm voor huishoudelijke klusjes en toen ik vanmiddag vanuit mijn werk naar huis fietste, kwam ik drijfnat en duizelig van de warmte thuis. Ik geef dit weer een 5 (tenzij ik de hele dag niks hoef te doen behalve in een zwembad op een luchtbedje liggen ).
Ik geef een dag met ca 22 graden, zonnetje en weinig wind een 9. Of een dag met veel zon, sneeuw, min 5 en geen wind. Ook dat is voor mij een 9.
Dit! Geef mij de winter maar. Voel ik me veel beter bij. of hooguit 24 gr.
Gast- Gast
Ik slaap 's nachts niet beter/slechter met dit weer. Op mijn werk hebben we airco dus daar heb ik ook geen last van.Sarah1985 schreef:voor de mensen die dit weer lekker vinden. Kunnen jullie wel slapen snachts en met werken is dit weer toch ook niet fijn
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Heb even het gevoel dat ik weer terug ben op de Filippijnen, maar daar was het nog wel een stukje warmer en in alle openbare ruimtes iig airco; ook bij mensen thuis en daardoor sliep ik wel veel beter. Ben niet heel actief op deze dagen, maar kan er wel tegen.
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:Sarah1985 schreef:voor de mensen die dit weer lekker vinden. Kunnen jullie wel slapen snachts en met werken is dit weer toch ook niet fijn
Plafondventilator in de slaapkamer
Ik werk helaas momenteel niet, maar anders zou ik wel balen met deze hitte. Geen airco op je werk=zweten als een malloot, wel airco=kans op verkoudheid/keelpijn etc.
Zn plafond ventilator is idd ideaal hebben we sinds.kort eerst was het 40 graden in de slaapkamer nu 25. Hebben hele dag zon op slaapkamer raam
Met werken kom ik bij mensen die zelfs de kachel nog aan hebben
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» En hij is weer op..
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer...
» Dat heb ik weer!
» En hij is weer op..
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer...
» Dat heb ik weer!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: