Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

+67
mii_joyce
Sterrin_
CCC
Fortissimo
Sanne
Sam
Highway
Thunder
Stokstaartje
Chocoholic
Slakje
Suus
Supertalentje
Océane
Gympie
_Lana_
Minx
Verona
lente
Discordia
Mida4you
Arwyn
SoGood
Lumen
sonly
Lilou
Mermaid
Ooh La La!
Darius
Caramba
Elliot
Rush
Anousch91
vlinder-2011
Lonely Goatherd
Parisienne
Steep
Flower_L
Guus
Snoes
Twellie
Lousanne
Alex
studiebol
Parel
Rebecca
Makamba
Paper Crown
Marin
Atelier Madame
Lady1984
Silver
Lejow
slaatje
Stuiterbal
Bloempjuh23
PapillonRose
luenca
Ezzer
Susan
Aardbei
JD
Liz
Purpleflower
RYW
Jade
_Nina
71 plaatsers

Pagina 4 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 4 Empty Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

Bericht  Stokstaartje za 18 aug 2012 - 9:53

Makamba schreef:@ Stokstaartje, een kaakoperatie, maar wel een heftige! Komt allemaal wel goed op den duur, maar het heeft natuurlijk tijd nodig.

aah owkej ja ik heb een paar weekjes stage gelopen in het ziekenhuis op een verpleegafdeling waar ze kaakoperaties deden en die hakten er wel in ja! Heel veel sterkte met en na de operatie.

Silver schreef:Meiden, hoe zetten jullie die kriebels en het zo graag willen uit? Ik wil het heel erg graag, en gister vertelde een goeie vriendin van mij, dat ze in maart een kindje verwachten.. Ik voelde zo'n steek van emotie en verdriet van ik wil ook. Cry Heb het haar ook gezegd dat ik wel blij ben voor haar, maar bij mij ook de tranen komen, en toen stroomden ze al....

de kriebels uitzetten lukt niet, ze komen altijd in alle hevigheid weer terug. Soms lukt het om het tijdelijk even uit te schakelen door je ergens anders op te focussen, maar helemaal weg is het nooit. Die steek van emotie heb ik ook gehad toen 2 vriendinnen en mijn schoonzus tegelijk zwanger waren en nu weer nu een andere vriendin het gaat proberen met haar vriend om zwanger te worden...heb ook al een aantal traantjes gelaten dat ik nog niet mag laughcry Heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet smile

Makamba schreef:
Silver schreef:
Lady1984 schreef:Stokstaartje, wat lief dat je de tijd neemt om op iedereen te reageren!

+1, dat dacht ik ook al!

+2

Thnx Embarassed

Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 4 Empty Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

Bericht  _Nina za 18 aug 2012 - 9:57

Ik moet morgen weer aan een nieuwe pilstrip beginnen, zal ik aan m'n vriend voorstellen het niet te doen? angel

Ik vind die hele pil ook zo kut... ik voel me 100x fijner zónder. Ben hiervoor een paar jaar gestopt geweest en ik zat veel lekkerder in m'n vel, veel meer zin in seks (nu letterlijk 0,0), etc etc... Maargoed, condooms vinden we dan weer niks.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Makamba za 18 aug 2012 - 10:39

@ Stokstaartje, dankjewel. Heb al één operatie achter de rug dus weet 'gelukkig' wel een beetje wat me te wachten staat!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Stokstaartje za 18 aug 2012 - 10:56

_Nina schreef:Ik moet morgen weer aan een nieuwe pilstrip beginnen, zal ik aan m'n vriend voorstellen het niet te doen? angel

Ik vind die hele pil ook zo kut... ik voel me 100x fijner zónder. Ben hiervoor een paar jaar gestopt geweest en ik zat veel lekkerder in m'n vel, veel meer zin in seks (nu letterlijk 0,0), etc etc... Maargoed, condooms vinden we dan weer niks.

heel herkenbaar. Je zou het kunnen voorstellen onder het mom van ontpillen en dat als jullie er klaar voor zijn ook direct kunnen beginnen met proberen. En als je condooms niks vind kun je ook zeggen we gokken het erop. Als het zo moet zijn dan moet het zo zijn (ik ben een beetje van het zweverige, toeval bestaat niet en alles gebeurt om een reden :P )

@ makamba: gelukkig idd tussen haakjes want het zijn echt pittige OK's
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  RYW za 18 aug 2012 - 19:01

Stokstaartje schreef:
_Nina schreef:Ik moet morgen weer aan een nieuwe pilstrip beginnen, zal ik aan m'n vriend voorstellen het niet te doen? angel

heel herkenbaar. Je zou het kunnen voorstellen onder het mom van ontpillen en dat als jullie er klaar voor zijn ook direct kunnen beginnen met proberen. En als je condooms niks vind kun je ook zeggen we gokken het erop. Als het zo moet zijn dan moet het zo zijn (ik ben een beetje van het zweverige, toeval bestaat niet en alles gebeurt om een reden :P )

@ makamba: gelukkig idd tussen haakjes want het zijn echt pittige OK's

Haha, alles gebeurt om een reden? Ja, en de reden is neuken zonder voorbehoedsmiddel, heeft inderdaad niet veel met toeval te maken Wink
Nina, moeilijk hè? Maar ik zou proberen te wachten tot gevoel én verstand er achter staan, als je de keuze hebt, hoe lastig ook.

Zilver: ik kan de kriebels ook niet uitzetten, hoor. Ik heb ook een hoop zwangeren om me heen en denk telkens als ik zoiets hoor ook van : aah ik wil ook! Maar ik probeer me te focussen op de kindjes die ik al heb (dat is dan weer mijn voordeel) en kan mezelf nog troosten met het idee dat het nog wel komt smile moeilijk is het wel!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Parel zo 19 aug 2012 - 0:37

Ik vind dat als iets gebeurd met een reden, dat je dan praat over ongepland zwanger raken ondanks gebruik van anticonceptie inderdaad. Dan is het 'het lot', dat geloof ik wel dan. Maar als je het lot gaat tarten door geen anticonceptie te gebruiken, en poef je bent zwanger, dan gebeurd dat alleen maar met reden dat je gewoon beter op had moeten letten, de kans is net zo groot dan dat je zwanger raakt als dat je er gewoon bewust voor zou gaan.

Ik herken jullie wel hoor, heb ook jaren zo gezeten. Ik denk met mijn hart, mijn vriend met zijn verstand. Het enige wat ik mee kan geven is genieten van de dingen die je wel hebt, genieten van kindjes om je heen en voor ogen houden dat het (hoogstwaarschijnlijk) jullie ook ooit gegund is. Jullie tijd komt vanzelf, je bent (in vele gevallen) nog jong, hebt elkaar, ga in ieder geval de dingen doen die je straks sowieso met een kindje of zwanger niet meer kan doen! Gedachten verzetten en van tijd tot tijd lekker wegzwijmelen! Het is heel zwaar soms, maar jullie tijd komt vanzelf!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Marin zo 19 aug 2012 - 7:12

Nu ik weet wie je bent, Nina, zou ik zelf nog niet willen stoppen met de pil omdat jullie nog zo kort samen zijn. Maar daar kan je als buitenlander ook weer zo slecht over oordelen. Laat ik het zo zeggen: Ik begrijp je wens echt zo goed en ik kan me ook voorstellen dat je de pil zo zat bent en dat nu zo onderhand de puzzelstukjes wel op hun plaats vallen met je nieuwe relatie. Dat is zo fijn! Het zal geen jaren meer duren bij jullie denk ik. Maar ik zou 't zelf nu nog te pril vinden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  _Nina zo 19 aug 2012 - 7:16

Ik blijf de pil sowieso nog wel even slikken, zeker nu met de onzekerheid mbt de baan van mijn vriend. En sowieso zou het wel héél snel zijn inderdaad Wink
Maar het is gewoon zo leuk, samen wegzwijmelen... Maargoed, eerst sparen en zekerheid.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Marin zo 19 aug 2012 - 7:18

Oh ja dat had ik gelezen, dat is wel heel rot. En ja dat zwijmelen is wel heerlijk, kan het me helemaal voorstellen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin zo 19 aug 2012 - 7:34

Weet je wat leuk is om over na te denken... Met welke forummers je ongeveer tegelijkertijd zwanger zou zijn. Ik zou 't super leuk vinden als wij twee bijv tegelijker zwanger zouden zijn. Dan zouden we toch écht moeten meeten haha. Wink
Maar denk wel dat jij eerder zwanger bent dan ik, veel eerder misschien wel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Nina zo 19 aug 2012 - 7:44

Oh, dat zou idd zó gaaf zijn, wij tegelijk zwanger!! Maar ik denk dat het bij ons inderdaad niet heel lang meer duurt, afhankelijk van de baan van mijn vriend. Een vast contract hoeft van mij nog niet eens, maar een baan zou toch wel prettig zijn smile
Mar een reden om te meeten is er toch gewoon altijd? Wink

We waren vanmiddag op Schiphol en zaten even wat te eten bij het panorama-terras. Mijn vriend ziet een vader met zijn zoontje naar buiten gaan om vliegtuigen te kijken, en ineens zegt mijn vriend: dat wil ik ook, samen met m'n kindje vliegtuigen kijken I love you (mijn vriend is (milltair) vliegtuigspotter dus aan vliegtuigen heeft ons kind later geen gebrek Razz )
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Bericht  Marin zo 19 aug 2012 - 21:08

Oooohw zo lief! Leuk is dat, als hij dat soort dingen zegt. Dat maakt het ineens zo veel persoonlijker en echter. I love you

Ik hoop stiekem zo dat ik een zoontje krijg, want ik zie echt m'n vriend al met z'n zoontje naar het familiebedrijf gaan, lekker met papa mee kijken naar de spannende dingen. Hij is daar zelf ook mee opgegroeid met zijn vader. Dat lijkt me zo mooi om te zien. (Dochter natuurlijk ook hoor, maar die vader-zoon relatie lijkt me zo bijzonder om te zien).

Maar toen m'n zwager vorige week zei dat het toch wel leuk is als zijn dochtertje al gauw een neefje en nichtje zou krijgen, verslikten we ons allebei toch wel een beetje. Euh nee... Vervolgens zei ik diezelfde avond tijdens een gesprek over de top 3 namen in NL, dat ik Emma ook wel een hele leuke naam vind, en dat was toch ook nog wel ieeets te vroeg Wink
Maar zoals we gisteren dan naar zo'n strandje gingen, toen dacht ik zelf toch ook wel, pff blij dat we toch nog geen kinderen hebben, als je zo'n hele volksverhuizing met wandelwagen en alles ziet.
Het komt wel smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel zo 19 aug 2012 - 21:22

Marin, het lijkt me oprecht heel bijzonder om jou zwanger & mama te zien!
Volgens mij ben jij namelijk echt een ubermama.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Marin zo 19 aug 2012 - 21:25

Wat lief smile Dat maakt me echt heel blij! Het is ook wel m'n allergrootste wens ja smile
Hopen dat het me gegund is!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin zo 19 aug 2012 - 21:44

Stokstaartje, wilde trouwens nog even zeggen dat ik het zo lief van je vindt dat je de moeite neemt om op iedereen te reageren. En dat ik het rot voor je vind dat je je wens nog niet kunt vervullen. Is er niet iets van een termijn die je kunt afspreken met je vriend?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel zo 19 aug 2012 - 21:47

Marin schreef:Wat lief Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 4 561177 Dat maakt me echt heel blij! Het is ook wel m'n allergrootste wens ja Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 4 561177
Hopen dat het me gegund is!

Kan ik me voorstellen hoor, ik heb ook altijd het idee gehad dat ik ervoor in de wieg was gelegd om moeder te worden, moet je zeggen dat het me inderdaad goed bevalt! Het is in ieder geval heel bijzonder en een verrijking van ons leven.

Ben ook heel blij voor je dat je (eindelijk, no offence!) je leven op rolletjes hebt en ik kan zien dat je oprecht gelukkig bent!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Marin zo 19 aug 2012 - 21:49

Haha dat zie ik niet als belediging hoor, eerder als compliment. Ik knijp elke dag echt nog in m'n vuistjes, ik neem het nooit meer 'for granted', en ben zo blij daarmee! Kan alleen maar beter worden! smile

Edit: En fijn dat het zo goed bevalt! L is ook echt een poppetje om te zien, goed gedaan hehehe Wink
Ik heb dat gevoel ook altijd al gehad, dat gevoel is zo sterk, echt een soort oergevoel van ja dat wil ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel zo 19 aug 2012 - 21:58

Dank je wel! L. hebben we inderdaad goed in elkaar geknutseld haha Laughing
Mijn vriend zat het hele weekend op Lowlands, en hij had er tijdens mijn zwangerschap en toen ze net geboren was nog niet heel veel mee, het `vaderschap`, maar je kan echt zien dat hoe ouder ze wordt hoe meer hun naar elkaar toe groeien en hoeveel leuker ze elkaar vinden. Was het voorheen `ik vind 1 kindje genoeg`, is het tegenwoordig `ja wie weet krijgen we nog wel ooit een 2de` .. dus dat komt echt met de tijd! Hij heeft ook voor het eerst in zijn leven een soort heimwee, en hij denkt er zelfs over om volgend jaar niet te gaan naar Lowlands, dat zegt ècht heel wat!

Ik kon ook, toen wij nog niet zwanger konden worden, echt huilen als ik hoorde dat anderen (ongepland) zwanger waren en bijv een abortus deden, dat vond ik dan zò oneerlijk, raar was dat eigenlijk!

Wat ik me nu afvroeg he (en dan ga ik stoppen dit topic te vervuilen), woon je nu in een huis of appartement? Ik kan het niet ontdekken aan de hand van je fotos haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Marin zo 19 aug 2012 - 22:04

Oh wat ontzettend lief om te lezen. Dat ie zelfs overweegt LL op te zeggen voor L Wink Ach, zo'n weekendje weg mag best, maar de gedachte er achter is al zo lief. Zo schattig, dat ze die softe kant dan toch blijken te hebben. Het lijkt me echt heel bijzonder, om je vriend in een vader rol te zien, echt een extra dimensie aan je relatie ofzo. Ik vind het al geweldig om m'n vriend met z'n nichtje te zien, hij gaat zo leuk met haar om en kan zo lief met haar spelen. I love you Hij had hiervoor helemaal geen ervaring met baby's, maar hij doet het zo leuk en lief. Alleen luiers verschonen doet ie niet, maar dat komt ooit nog weg genoeg hahaha no pressure Wink

Wij wonen overigens in een appartement, op de bovenste verdieping zonder lift. Dus een kindje hier zou echt niet ideaal zijn (wagen moet dan in de berging beneden) en eigenlijk is er ook geen kamertje over. Gezien ik thuis werk, heb ik de studeerkamer echt nodig. Een gedeelde baby/studeerkamer lijkt me echt niks. Daarom denk ik ook wel dat het echt nog paar jaar duurt, zeker nu ik een spiraal heb en de stap om te stoppen met anticonceptie iets groter is, en we toch wel echt een nieuw huis 'nodig' hebben voor een kindje. Dan kopen we direct een huis waar we de komende 10 jaar goed zitten, met genoeg ruimte en een tuin smile En voor die tijd wil ik dan dus wel echt eerst trouwen en we blijven hier ook nog wel zeker 3 tot 5 jaar wonen, dus ik denk dat het nog wel even duurt. Maar je weet het niet. Wie weet gaat het vrij snel ineens.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel zo 19 aug 2012 - 22:12

Als het dan gebeurd, dan gebeurd het natuurlijk!
Wij hebben er ook bewust op gewacht tot we een groter huis hadden, met tuin en genoeg ruimte.

De eerste luier heeft de kraamverzorgster mijn vriend 'geleerd' en sindsdien gaat alles vanzelf. Poepluiers heeft ie even af proberen te schuiven maar het gaat nu ook gewoon!
Komt inderdaad goed!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 20 aug 2012 - 3:25

Marin schreef:Oooohw zo lief! Leuk is dat, als hij dat soort dingen zegt. Dat maakt het ineens zo veel persoonlijker en echter. I love you

Ik hoop stiekem zo dat ik een zoontje krijg, want ik zie echt m'n vriend al met z'n zoontje naar het familiebedrijf gaan, lekker met papa mee kijken naar de spannende dingen. Hij is daar zelf ook mee opgegroeid met zijn vader. Dat lijkt me zo mooi om te zien. (Dochter natuurlijk ook hoor, maar die vader-zoon relatie lijkt me zo bijzonder om te zien).

Maar toen m'n zwager vorige week zei dat het toch wel leuk is als zijn dochtertje al gauw een neefje en nichtje zou krijgen, verslikten we ons allebei toch wel een beetje. Euh nee... Vervolgens zei ik diezelfde avond tijdens een gesprek over de top 3 namen in NL, dat ik Emma ook wel een hele leuke naam vind, en dat was toch ook nog wel ieeets te vroeg Wink
Maar zoals we gisteren dan naar zo'n strandje gingen, toen dacht ik zelf toch ook wel, pff blij dat we toch nog geen kinderen hebben, als je zo'n hele volksverhuizing met wandelwagen en alles ziet.
Het komt wel Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 4 561177

En stel dat je er twee krijgt.. dat is dan een dubbele volksverhuizing Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Alex ma 20 aug 2012 - 3:31

Hier ook rammelende eierstokken. Man wil gelukkig wel een tweede kind, maar eerst moet onze relatie 100% goed zijn en willen we zekerheid hebben over onze financiën. Het liefst zou ik nu al stoppen met de pil, zeker nu mijn schoonzus zwanger is rammelt het als een gek ...
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 4:08

Marin schreef:Weet je wat leuk is om over na te denken... Met welke forummers je ongeveer tegelijkertijd zwanger zou zijn. Ik zou 't super leuk vinden als wij twee bijv tegelijker zwanger zouden zijn. Dan zouden we toch écht moeten meeten haha. Wink
Maar denk wel dat jij eerder zwanger bent dan ik, veel eerder misschien wel.

haha Ik dacht dat laatst ook een keer!

Mijn nichtje en ik riepen vroeger altijd (heel schattig) dat we samen zwanger wilde zijn en dan voor de baby wilde shoppen. Eerst wilde we 24 zijn (vond zij wel erg jong haha), toen 25, toen 26, toen 27... en nu zien we het wel laughcry (mijn nichtje is trouwens een jaar jonger).

Of samen zwanger met Goochem en Powerbabe haha :cheering: Dan wordt het niet vrijdagavond en wijn.. maar vrijdagavond en thee met schoenzolen biefstuk laughcry .. Maar Goochem is denk ik veel sneller mamma Yes

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 18:53

Ik meld mij ook! Hier nog iemand die er voor wil gaan maar omdat ik vanaf volgende week naar school ga en nog geen idee heb hoe alles precies gaat lopen heb ik besloten om sowieso dit jaar nog te wachten. We hebben samen besloten dat ik volgend jaar Januari ga stoppen met de nuvaring. Het enige wat ik wel heb is dat ik niet zeker weet of ik gelijk maf stoppen met mijn medicatie of dat ik moet afbouwen want dan wordt het uitstellen. Artsenvraagje dus. smile

Ik moet wel toegeven dat ik het wel spannend vind om er binnenkort voor te gaan. Helemaal omdat een goede vriendin ook voor een kindje bezig is maakt dit het extra leuk.

Vraagje trouwens voor de mensen die er volgend jaar voor willen gaan. Gaan jullie met ovulatie testen werken of hebben jullie zoiets we zien wel wanneer het raak is?

Gast
Gast

Bericht  Parel ma 20 aug 2012 - 19:13

Dropdraakje, ik zou eerst even kijken hoe het gaat, niet gelijk aan ovulatietesten enzo beginnen dat haalt de lol helemaal weg!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: