maat winterjas volgend jaar
+6
Susan
PapillonRose
Bruintje Beer
Liadan
Flower_L
nillis
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
maat winterjas volgend jaar
T heeft nu een winterjas in maat 80 en 86 en ze is nu 15 maand. Nu heb ik een hele leuke jas voor volgend jaar gezien, maar weet niet welke maar ik zal nemen. Ze is volgend winter 2 tot 2,5 jaar.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Re: maat winterjas volgend jaar
L. is 19 1/2 mnd en heeft maat 86/92. heb laatst een leuk winterjasje gezien voor volgend winter, en voor 6 euro kon ik m niet laten liggen. Is maat 104.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik zou denk ik 2 maten groter nemen dan ze nu heeft. Het kan zijn dat ze een tijdje 'stil staat' met de groei, maar ze kan ook maar zo een groeispurt krijgen. Beter te groot dan te klein, en de winters duren naar mijn idee alleen maar langer!
B. heeft hier 2 winterjasjes en een skipak in maat 86 (al valt het skipak erg ruim). Ik haal nu nog geen winterjasje voor volgende winter voor hem. Ik kijk na de zomer / in het najaar wel welke maat hij heeft en haal er dan eentje.
B. heeft hier 2 winterjasjes en een skipak in maat 86 (al valt het skipak erg ruim). Ik haal nu nog geen winterjasje voor volgende winter voor hem. Ik kijk na de zomer / in het najaar wel welke maat hij heeft en haal er dan eentje.
Gast- Gast
Ik zou zelf nog geen winterjas durven kopen voor volgend jaar. Ik denk dat Yara haar winterjas van dit jaar nog wel zal passen (maat 92), die zit nu ruim. Ze past dit jaar 1 winterjas van vorig jaar nog en haar sneeuwpak van vorig jaar past ze ook nog.
Voor Kian durf ik het ook niet te gokken, hij zit nu in maat 80 en is heel hard gegroeid sinds zijn geboorte. Ik heb geen idee welke maat hij volgend jaar zal hebben.
Voor Kian durf ik het ook niet te gokken, hij zit nu in maat 80 en is heel hard gegroeid sinds zijn geboorte. Ik heb geen idee welke maat hij volgend jaar zal hebben.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
S paste hier nog haar jasjes van vorig jaar en dat was maat 80. Ze isnu 2.5 jaar een draagt een jas van 86/92.
Ik zou voor een combimaat gaan of voor maat 92.
Ik zou voor een combimaat gaan of voor maat 92.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik heb ook een geweldige winterjas gezien die ik voor volgend jaar zou willen hebben, maar durf het niet aan. Ze heeft nu 2 jassen maat 80 en die zitten goed. Maar ik vind het erg lastig inschatten wat het volgend jaar zou worden.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zou denk ik maat 92 of 98 kiezen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Lastig, maar ik denk dat ik dan voor 98 zou gaan, omdat ze er nu ook al één in 86 heeft.
Beter te groot, dan te klein!
Beter te groot, dan te klein!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Ik wacht er nog maar even mee. Het is al zo'n klein poppetke! Ik kijk rond de zomer/herfst pas. En ligt eraan wat voor maat ze dan heeft, dan neem ik een maatje groter.
Gast- Gast
M is nu ruim 2,5 en past haar winterjas van vorig jaar nog (mt80) en heeft een nieuwe winterjas (mt92) van dit jaar die ook past, maar is nog wel lekker ruim. Denk dat ze die volgend jaar ook nog past. Ik zou het echt niet weten! Ik denk rond de 92?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik zou dan denk ik voor 92 gaan
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zou ook een 92/98 nemen.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Zal het dan volgend jaar?
» Welke maat winterjas?
» Welke maat winterjas?
» Eigen risico volgend jaar naar €400
» Dilemma: volgend jaar vliegen of niet?
» Welke maat winterjas?
» Welke maat winterjas?
» Eigen risico volgend jaar naar €400
» Dilemma: volgend jaar vliegen of niet?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: