Iiiieeeeeeee (spin)
+4
Char1
Sea of Trees
Manderijn
Snoes
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iiiieeeeeeee (spin)
Ik zit lekker op de bank.
TV aan, laptopje op schoot, bakje thee erbij.
Zie ik me toch ineens een reuze spin met zijn sportschoenen aan zo over de muur rennen!!
Dat enge beest was wel zo enorm snel! Hij is nu mooi een koppie kleiner. Nu maar wachten op de tweede....
Hebben jullie ze al binnen gehad? Hier was het de eerste in lange tijd. Hij zal wel uit de kruipruimte zijn gekomen die van de week open geweest is.
TV aan, laptopje op schoot, bakje thee erbij.
Zie ik me toch ineens een reuze spin met zijn sportschoenen aan zo over de muur rennen!!
Dat enge beest was wel zo enorm snel! Hij is nu mooi een koppie kleiner. Nu maar wachten op de tweede....
Hebben jullie ze al binnen gehad? Hier was het de eerste in lange tijd. Hij zal wel uit de kruipruimte zijn gekomen die van de week open geweest is.
Gast- Gast
Re: Iiiieeeeeeee (spin)
Mijn vriend zei net dat onze kat zojuist een hele grote spin had gevangen (en opgegeten). Ik hoop geen tweede tegen te komen
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit er wel aan een poosje weer op te wachten, want ik heb te lang geen gezien. Maar oeh bah.. ik krijg al de rillingen als ik aan jou hardloopspin denk!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Ik ben niet bang voor spinnen, in onze kelder zitten er volgens mij echt honderden..
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik had er van de week ook een rondlopen. Hier was ook de kruipruimte open geweest, dus ik hoop dat de ander daar is gebleven.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, zusje van mijn vriend belde van de week ook al huilend dat er een spin was en dat ze al 3 uur lang aan het zoeken was, omdat ze hem perse dood wilde hebben. Ik vind spinnen niet eng, zie ze hier wel eens lopen, of de kat vangt ze.
Gast- Gast
Ja, deze week hebben we een stuk of 6 reuzespinnen gevangen. En een muis. Maar die eerste vind ik enger.
Gast- Gast
Sybella schreef: een reuze spin met zijn sportschoenen aan
dat zie ik natuurlijk weer voor me
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik instrueer Jut en Jul vanavond even voor ik naar bed ga.
Voor kleine spinnetjes en stofspinnetjes ben ik ook niet (meer) bang.
(daar ben ik overheen gegroeid sinds de oudste geboren is, ik moest haar toen een keer "redden" van een klein spinnetje, voorheen kon mijn vader of nadien mijn man op komen draven...)
Maar deze was echt groot! Echt, echt, echt heel erg groot.
Hij (of zij) had nog net geen haren....
Voor kleine spinnetjes en stofspinnetjes ben ik ook niet (meer) bang.
(daar ben ik overheen gegroeid sinds de oudste geboren is, ik moest haar toen een keer "redden" van een klein spinnetje, voorheen kon mijn vader of nadien mijn man op komen draven...)
Maar deze was echt groot! Echt, echt, echt heel erg groot.
Hij (of zij) had nog net geen haren....
Gast- Gast
Snoes schreef:Mijn vriend zei net dat onze kat zojuist een hele grote spin had gevangen (en opgegeten). Ik hoop geen tweede tegen te komen
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ieh! Gatver..
Ben als de dood voor spinnen. Ik hoop dat ik straks lieve buren krijg, want durf ze echt niet zelf weg te halen.
Ben als de dood voor spinnen. Ik hoop dat ik straks lieve buren krijg, want durf ze echt niet zelf weg te halen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bah, ik vind spinnen ook niks! Hier liep van de week een muis door de kamer. Hoop dat het er eentje is!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: