Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

SPIN!

+3
Tiana
VeryCherry
lyke
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

SPIN! Empty SPIN!

Bericht  lyke wo 18 jan 2012 - 23:09

Oh Gatver!! ik loop net de logeerkamer binnen.. zit daar een mega grote kruisspin op de grond!

En ik ben echt bang voor spinnen!!! heb met moeite de stofzuiger uit de kast weten te krijgen.. en heb hem opgezogen..
Voelde hem helemaal door die buis heen rammelen.. JAK!!
En nu durf ik de stofzuiger niet meer uit te zetten :P Ben bang dat hij er weer uit komt haha!

Gaan spinnen dood als je ze opzuigt? Of komen ze er vrolijk weer uit lopen als je de stofzuiger uit zet?
Ik durf ook echt niet de zak te verwisselen,, en mijn vriend komt morgen pas thuis Sad
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  VeryCherry wo 18 jan 2012 - 23:10

Gewoon wat waspoeder opzuigen, dan gaan ze wel dood smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Tiana wo 18 jan 2012 - 23:11

Ik zou de stofzuigerzak in een pedaalemmerzak doen en dan dichtknopen en in de kliko gooien..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  lyke wo 18 jan 2012 - 23:13

Stylegirl schreef:Ik zou de stofzuigerzak in een pedaalemmerzak doen en dan dichtknopen en in de kliko gooien..

Hm dat is wel een goed idee! Hopelijk zie ik hem niet zitten en ligt zo de hele inhoud van de zak door de logeerkamer heen :P
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Pussycat wo 18 jan 2012 - 23:50

...of... de stofzuiger aan laten staan tot je vriend morgen thuis komt :P
Denk dat ik dat had gedaan.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Caroow do 19 jan 2012 - 0:01

Mijn vader zoog gelijk na de spin wat rijst zodat de spin minstens ernstig hersenletsel had en deed dan een prop in de slang en zette de stofzuiger buiten totdat mijn moeder thuis kwam.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  lyke do 19 jan 2012 - 0:03

Pussycat schreef:...of... de stofzuiger aan laten staan tot je vriend morgen thuis komt :P
Denk dat ik dat had gedaan.


Hahaha! Ja denk dat ik dan helemaal gestoord was geworden van t geluid van de stofzuiger :P
K heb het advies van stylegirl opgevolgd! En als het goed is ligt de spin nu in de container buiten..

Moet er maar niet te veel over nadenken,, want dan krijg je weer die theorieën dat spinnen nooit alleen zijn.. :P
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Pussycat do 19 jan 2012 - 0:14

Haha caroow wat een held!

Lyke spinnen zijn ook nooit alleen....
Vader spin, moeder, en ze hebben minstens 6 kinderen... :shock:

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  lyke do 19 jan 2012 - 0:26

Pussycat schreef:Haha caroow wat een held!

Lyke spinnen zijn ook nooit alleen....
Vader spin, moeder, en ze hebben minstens 6 kinderen... :shock:

Ik wil het niet weten! :P
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 0:33

VeryCherry schreef:Gewoon wat waspoeder opzuigen, dan gaan ze wel dood smile

Ja werkt dat echt? Want dan ga ik die onthouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Blond do 19 jan 2012 - 0:40

Grappig dat je zo bang kan zijn voor een spin :P. Nadat ik op Curaçao had gewoond en regelmatig kakkerlakken van 5 cm groot voorbij zag komen, kan ik me echt niet druk maken om spinnen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 1:19

Als wij een grote spin hebben opgezogen zetten we de stofzuiger buiten voor de zekerheid. Mijn ouders hebben het vroeger gehad, die hadden zo'n hele dikke zwarte opgezogen, en in de schuur gezet voor de zekerheid. Volgende morgen lag er stof uit de slang, dus 3x raden waardoor dat kwam.....pale



Mijn man pakt ze als hij thuis is, en spoelt ze door. Alleen als ze zelfs hem te groot zijn (1x gehad...was echt vreselijk) zuigt hij ze dus op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  VeryCherry do 19 jan 2012 - 1:27

Jaya schreef:
VeryCherry schreef:Gewoon wat waspoeder opzuigen, dan gaan ze wel dood SPIN! 561177

Ja werkt dat echt? Want dan ga ik die onthouden.

Ja hoor, dan vergiftig je ze gewoon én je huis ruikt lekker Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Caroow do 19 jan 2012 - 1:31

Ik heb nog maar 1 keer een kakkerlak gezien, die keek me aan terwijl ik op een toilet zat in Turkije, maar dat vond ik echt niet eng. Spinnen vind ik veeel enger.

Wat overigens ook lekker ruikt is vanillesuiker opzuigen, dit dood alleen geen spinnen:)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Blond do 19 jan 2012 - 1:34

Caroow schreef:Ik heb nog maar 1 keer een kakkerlak gezien, die keek me aan terwijl ik op een toilet zat in Turkije, maar dat vond ik echt niet eng. Spinnen vind ik veeel enger.

Wat overigens ook lekker ruikt is vanillesuiker opzuigen, dit dood alleen geen spinnen:)

Kakkerlakken vind ik ook niet echt eng. Ze zijn gewoon.. nasty! Vooral het geluid als je ze plet met een tijdschrift (echt zo'n krak geluid).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Caroow do 19 jan 2012 - 1:40

_Chance schreef:
Caroow schreef:Ik heb nog maar 1 keer een kakkerlak gezien, die keek me aan terwijl ik op een toilet zat in Turkije, maar dat vond ik echt niet eng. Spinnen vind ik veeel enger.

Wat overigens ook lekker ruikt is vanillesuiker opzuigen, dit dood alleen geen spinnen:)

Kakkerlakken vind ik ook niet echt eng. Ze zijn gewoon.. nasty! Vooral het geluid als je ze plet met een tijdschrift (echt zo'n krak geluid).

Ik voelde me niet zo thuis daar dat ik een tijdschrift mee had naar het toilet, dus daar kan ik niet over meepraten. Laughing
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Marsy28 do 19 jan 2012 - 1:50

_Chance schreef:Grappig dat je zo bang kan zijn voor een spin :P. Nadat ik op Curaçao had gewoond en regelmatig kakkerlakken van 5 cm groot voorbij zag komen, kan ik me echt niet druk maken om spinnen.

Dat heb ik nou ook. Tijdje Afrika, tijdje Australie en je bent echt wel genezen. Ik snap gewoon die angst oprecht niet. Ze bijten niet en zelfs al doen ze het wel dan voel je het niet. Ze zijn niet giftig. Je bent zelf een miljoen keer zo groot. Ze schelden niet, maken geen irritant geluid.. Wat doet zo'n minibeest nou, behalve lelijk zijn, dan zoveel mensen er zo bang voor zijn? Ze zijn nog nuttig ook door andere insecten op te eten. Zelfde met muizen. De meeste mensen vinden hamsters schattig maar muizen eng. Why???
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Marsy28 do 19 jan 2012 - 1:54

_Chance schreef:
Caroow schreef:Ik heb nog maar 1 keer een kakkerlak gezien, die keek me aan terwijl ik op een toilet zat in Turkije, maar dat vond ik echt niet eng. Spinnen vind ik veeel enger.

Wat overigens ook lekker ruikt is vanillesuiker opzuigen, dit dood alleen geen spinnen:)

Kakkerlakken vind ik ook niet echt eng. Ze zijn gewoon.. nasty! Vooral het geluid als je ze plet met een tijdschrift (echt zo'n krak geluid).

ff he? NOOIT een kakkerlak pletten. Kakkerlakken dragen eitjes op hun buik, altijd. Als jij ze plet plakken die praktisch onzichtbare eitjes vast op de plek van pletten en dan heb je dus alleen nog maar meer kakkerlakjes op een gegeven moment. En dat gaat sneller dan je denkt! Kakkerlakspray helpt geweldig.

Toen ik in Australie woonde, had ik een badkamer vol met gekko's en kikkers (die klommen gewoon uit het putje) maar ook kakkerlakken. Na een poos was ik aan de gekko's en kikkers die op mijn lichaam sprongen tijdens het douchen wel gewend (of het checken van de wc op slangen, want dat gebeurde ook regelmatig) maar kakkerlakken vind ik toch echt vies. Dus ging ik, voordat ik ging douchen, even de badkamer sprayen en dat doodde alle kakkerlakken en muggen. Even bezempje erdoorheen, even luchten en kon ik weer dagje douchen. Tot de volgende dag het weer opnieuw begon..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Blond do 19 jan 2012 - 2:21

Alleen vrouwelijke kakkerlakken dragen eitjes in zich. En ik zie kakkerlakken doorgaans alleen in het buitenland, en als ik ze kill met een tijdschrift, mik het daar weg. Dan is het probleem in ieder geval uit m'n appartement verdwenen.

In mijn huis in Curaçao hadden we ook kakkerlakken spray, en als ze dan waren verdoofd zetten we er een bekertje overheen, en dat lieten we drie dagen staan. Dan met de bezem door de ruimte.

Maar ik koop echt niet speciaal kakkerlakken spray als ik voor een weekje naar de Canarische Eilanden ga. Daar heb ik ze ook nog maar 1xtje in mijn appartement gehad, dus dan krijgen ze gewoon de Glamour op hun kop. pirat
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 2:37

VeryCherry schreef:
Jaya schreef:
VeryCherry schreef:Gewoon wat waspoeder opzuigen, dan gaan ze wel dood SPIN! 561177

Ja werkt dat echt? Want dan ga ik die onthouden.

Ja hoor, dan vergiftig je ze gewoon én je huis ruikt lekker Wink

Haha 2 vliegen in éen klap! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  VeryCherry do 19 jan 2012 - 2:39

Als ik aan het stofzuigen ben zuig ik standaard een beetje biotex op, dan lijkt alsof ik heel druk geweest ben met poetsen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 2:40

Haha! lol! Hoef je alleen maar te stofzuigen en dan is het net dat je de rest ook gedaan hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  VeryCherry do 19 jan 2012 - 2:45

Uhu, zelfde trucje als je spiegels schoonmaken, dan lijkt het ook of je heel wat gedaan hebt Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 2:57

Haha ja dat klopt, die ken ik ook inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 3:33

Hier leer ik nog eens snel huishouden haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

SPIN! Empty Re: SPIN!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum