Fuerteventura (Spanje)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fuerteventura (Spanje)
Is iemand daar al eens geweest? En is het wat?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Fuerteventura (Spanje)
Ik ben er geweest Ik vond het een heerlijk eiland, lekkere temperatuur, altijd zo'n heerlijk windje! Je kan er alleen niet echt uitgaan, dan moet je denk ik naar Tenerife of Gran ganaria
Gast- Gast
Ik vond het vreselijk!
Qua weer is het natuurlijk prima, maar het eiland zelf vond ik een dood eiland. Qua natuur ziet het er allemaal dood uit en ik vond er weinig te doen.
Qua weer is het natuurlijk prima, maar het eiland zelf vond ik een dood eiland. Qua natuur ziet het er allemaal dood uit en ik vond er weinig te doen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ben er afgelopen zomer geweest. Heerlijk daar qua weer!!
Lekker zonnetje met een lekkere wind er tussen door. Wel oppassen voor verbranden;)
Qua natuur vond ik het ook niet zo heel mooi. Overal aangelegde palmbomen met een tuinslang ernaast;)
Wel heb ik een busrit met gids gedaan en daar vond ik de bergen en lavastrand wel indrukwekkend.
Ook een dag op een catamaran gezeten, lekker snorkelen in de zee. Was erg leuk. Vond het wel een eiland wat prima is voor een week, hoogstens 2. Maar hoef er niet perse nog een keer naar toe.
Wel heb ik niet meer gewindsurfd, dat was wel jammer.
Lekker zonnetje met een lekkere wind er tussen door. Wel oppassen voor verbranden;)
Qua natuur vond ik het ook niet zo heel mooi. Overal aangelegde palmbomen met een tuinslang ernaast;)
Wel heb ik een busrit met gids gedaan en daar vond ik de bergen en lavastrand wel indrukwekkend.
Ook een dag op een catamaran gezeten, lekker snorkelen in de zee. Was erg leuk. Vond het wel een eiland wat prima is voor een week, hoogstens 2. Maar hoef er niet perse nog een keer naar toe.
Wel heb ik niet meer gewindsurfd, dat was wel jammer.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Ik ben 2 weken geleden er voor een weekje geweest en heb echt de leukste vakantie ooit gehad!
Lekker weer, en we hadden een huur auto dus zijn over het hele eiland heen geweest.
En we hebben er ook echt super lekker gegeten! Ik vind het echt een aanrader!
Lekker weer, en we hadden een huur auto dus zijn over het hele eiland heen geweest.
En we hebben er ook echt super lekker gegeten! Ik vind het echt een aanrader!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Fuerteventura
» Fuerteventura
» Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??
» Aruba of Malediven? (huwelijksreis)
» Treinongeluk Spanje
» Fuerteventura
» Tips appartement Fuerteventura? Of toch Egypte??
» Aruba of Malediven? (huwelijksreis)
» Treinongeluk Spanje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: