Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar boek jij je goedkope vliegtickets?

+4
Eris
Try
Mari
Petteflet
8 plaatsers

Ga naar beneden

Waar boek jij je goedkope vliegtickets? Empty Waar boek jij je goedkope vliegtickets?

Bericht  Petteflet vr 21 jan 2011 - 3:49

Samen met een vriendin willen wij in mei een weekend naar Spanje of Italië. Aangezien we alleen voor de zon gaan, maakt het niet zo heel veel uit waar. Helaas kan ik geen tickets rond de 100 euro (voor 2 personen) vinden. Alles komt zo'n beetje rond de 250 euro uit. Aangezien we daar ook nog moeten overnachten, vind ik dat een beetje veel geld uit.

Dus waar boek jij je goedkope vliegtickets? En iemand nog tips?
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar boek jij je goedkope vliegtickets? Empty Re: Waar boek jij je goedkope vliegtickets?

Bericht  Mari vr 21 jan 2011 - 4:02

Petteflet schreef:Samen met een vriendin willen wij in mei een weekend naar Spanje of Italië. Aangezien we alleen voor de zon gaan, maakt het niet zo heel veel uit waar. Helaas kan ik geen tickets rond de 100 euro (voor 2 personen) vinden. Alles komt zo'n beetje rond de 250 euro uit. Aangezien we daar ook nog moeten overnachten, vind ik dat een beetje veel geld uit.

Dus waar boek jij je goedkope vliegtickets? En iemand nog tips?

Rayanair al geprobeerd?

Ik keek net ff en als je op donderdag weg ga ipv vrijdag is het al goedkope ongeveer 110 euro pp


Laatst aangepast door Mari op vr 21 jan 2011 - 4:14; in totaal 1 keer bewerkt
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar boek jij je goedkope vliegtickets? Empty Re: Waar boek jij je goedkope vliegtickets?

Bericht  Try vr 21 jan 2011 - 4:07

momondo.com

Als je als vertrek Amsterdam invoert kijkt het systeem ook automatisch naar Eindhoven (dus vluchten van Ryanair), vervolgens word je doorverwezen naar de website van de aanbieder dus betaal je geen extra kosten.. smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar boek jij je goedkope vliegtickets? Empty Re: Waar boek jij je goedkope vliegtickets?

Bericht  Eris vr 21 jan 2011 - 4:38

Naar Spanje heeft de vliegmaatschappij Vueling vaak goede aanbiedingen.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar boek jij je goedkope vliegtickets? Empty Re: Waar boek jij je goedkope vliegtickets?

Bericht  Atelier Madame vr 21 jan 2011 - 11:17

Ryanair heeft toch wel echt de goedkoopste tickets.. vanaf eindhoven kun je naar veel zonnige bestemmingen vliegen (Barcelona, Madrid, Rome, Milaan etc.)

Easyjet vliegt vanaf Amsterdam ook naar Spanje, Italie en Kroatie.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar boek jij je goedkope vliegtickets? Empty Re: Waar boek jij je goedkope vliegtickets?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 11:30

www.ryanair.com
www.easyjet.nl
www.vliegwinkel.nl

Ik kom eigenlijk altijd uit bij 1 van deze drie sites. Eerste is handig als je niet echt aan dagen gebonden zit. Op vrijdagochtend heen en zondagavond terug heb je daar niet. Het hangt dus van je eigen flexibiliteit af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar boek jij je goedkope vliegtickets? Empty Re: Waar boek jij je goedkope vliegtickets?

Bericht  Blond vr 21 jan 2011 - 23:35

Ryanair, Easyjet of KilroyTravels.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar boek jij je goedkope vliegtickets? Empty Re: Waar boek jij je goedkope vliegtickets?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 1:36

Vanaf wel vliegveld wil je vliegen?
Bedenk ook even dat je naar het vliegveld toe moet reizen, goedkoop vliegen vanaf Eindhoven wordt was duurder als je nog een prijzig treinkaartje moet kopen! Hetzelfde geld ook op de plek waar je landt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar boek jij je goedkope vliegtickets? Empty Re: Waar boek jij je goedkope vliegtickets?

Bericht  *Rainbow zo 23 jan 2011 - 6:57

Een goede vergelijkingssite (waarbij je bijv ook in een hele maand kan zoeken) vind ik:

www.skyscanner.nl Verder vind ik Momondo en Swoodoo ook wel uitgebreid. Misschien daar eens zoeken? Succes!

*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar boek jij je goedkope vliegtickets? Empty Re: Waar boek jij je goedkope vliegtickets?

Bericht  LieveSterre zo 23 jan 2011 - 10:09

Ryanair inderdaad en Wizzair als je bv naar Praag wilt ofzo!
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar boek jij je goedkope vliegtickets? Empty Re: Waar boek jij je goedkope vliegtickets?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 20:43

Ryanair of Easyjet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar boek jij je goedkope vliegtickets? Empty Re: Waar boek jij je goedkope vliegtickets?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum