Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik krijg een nieuw vriendje...

+24
Esperanza
Snoes
Jeanette
Siamsa
Chocoholic
Joli86
Bazinga
LDJ
Annemoontje
Oasis
Raindrop
nijntje4
Phileine
Chocolate Cookie
Rizzo
Muis
Ella
Aziraphale
Shisha
Alex
Jade
Marin
Rush
Ilargi
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ik krijg een nieuw vriendje...  - Pagina 3 Empty Re: Ik krijg een nieuw vriendje...

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 23:19

Het meisje waar deze kat vandaan komt heeft van alles geprobeerd. Ook is hij niet gechipt (vandaag bekeken). En aangezien er hier in de buurt nog zo'n kleintje schijnt te lopen (die waren bij elkaar, maar zijn broertje/zusje hebben ze niet te pakken gekregen) ben ik bang dat ze gedropt zijn.
Inmiddels heeft hij een fijn huisje bij mij smile Hij is alleen wat ziek, maar dat merk je niet aan hem. Dierenarts schatte hem op ongeveer 10 weken oud! Verder wat vlooitjes en wormen. Alweer een flinke rekening voor hem, maar ach, het is echt een dotje. Zelfs de dierenartsassistente was dol op hem!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg een nieuw vriendje...  - Pagina 3 Empty Re: Ik krijg een nieuw vriendje...

Bericht  June wo 15 aug 2012 - 23:24

Voor jou is het vast ook fijn om te weten dat hij dus echt een thuis nodig had en niet meer weg zal hoeven, omdat hij dus niet van iemand anders is. Lief dat dat meisje zo goed rond heeft gekeken en fijn dat jij hem zo goed opvangt. Geniet ervan, wat een schatje.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 3:00

Zeker, ik had stiekem wel een beetje gebaald als hij een chip had gehad. Je raakt zo snel gehecht aan zo'n beestje.
Inmiddels drentelt het beestje door het huis. Moet er alleen op letten dat de hond in zijn mand blijft. Opzich geen probleem, want die ligt er altijd in.. Wink Ik hoop dat ze op gegeven moment lekker met z'n tweeën in de maand liggen!

Gast
Gast

Bericht  Jezzie do 16 aug 2012 - 3:14

Wat een schatje!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  loura do 16 aug 2012 - 4:35

wat een schatje I love you
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 4:42

Fijn om te lezen dat het beestje verder niks 'groots' mankeert. Geniet van het beestje, en hopelijk zal je hond hem snel accepteren.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: