Ik krijg een nieuw vriendje...
+24
Esperanza
Snoes
Jeanette
Siamsa
Chocoholic
Joli86
Bazinga
LDJ
Annemoontje
Oasis
Raindrop
nijntje4
Phileine
Chocolate Cookie
Rizzo
Muis
Ella
Aziraphale
Shisha
Alex
Jade
Marin
Rush
Ilargi
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik krijg een nieuw vriendje...
Het meisje waar deze kat vandaan komt heeft van alles geprobeerd. Ook is hij niet gechipt (vandaag bekeken). En aangezien er hier in de buurt nog zo'n kleintje schijnt te lopen (die waren bij elkaar, maar zijn broertje/zusje hebben ze niet te pakken gekregen) ben ik bang dat ze gedropt zijn.
Inmiddels heeft hij een fijn huisje bij mij Hij is alleen wat ziek, maar dat merk je niet aan hem. Dierenarts schatte hem op ongeveer 10 weken oud! Verder wat vlooitjes en wormen. Alweer een flinke rekening voor hem, maar ach, het is echt een dotje. Zelfs de dierenartsassistente was dol op hem!
Inmiddels heeft hij een fijn huisje bij mij Hij is alleen wat ziek, maar dat merk je niet aan hem. Dierenarts schatte hem op ongeveer 10 weken oud! Verder wat vlooitjes en wormen. Alweer een flinke rekening voor hem, maar ach, het is echt een dotje. Zelfs de dierenartsassistente was dol op hem!
Gast- Gast
Voor jou is het vast ook fijn om te weten dat hij dus echt een thuis nodig had en niet meer weg zal hoeven, omdat hij dus niet van iemand anders is. Lief dat dat meisje zo goed rond heeft gekeken en fijn dat jij hem zo goed opvangt. Geniet ervan, wat een schatje.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Zeker, ik had stiekem wel een beetje gebaald als hij een chip had gehad. Je raakt zo snel gehecht aan zo'n beestje.
Inmiddels drentelt het beestje door het huis. Moet er alleen op letten dat de hond in zijn mand blijft. Opzich geen probleem, want die ligt er altijd in.. Ik hoop dat ze op gegeven moment lekker met z'n tweeën in de maand liggen!
Inmiddels drentelt het beestje door het huis. Moet er alleen op letten dat de hond in zijn mand blijft. Opzich geen probleem, want die ligt er altijd in.. Ik hoop dat ze op gegeven moment lekker met z'n tweeën in de maand liggen!
Gast- Gast
Wat een schatje!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
wat een schatje
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Fijn om te lezen dat het beestje verder niks 'groots' mankeert. Geniet van het beestje, en hopelijk zal je hond hem snel accepteren.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb een nieuw vriendje!
» Dit vriendje is niet blij....
» Hoe krijg ik mijn bestek weer als nieuw?
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Je eerste vriendje
» Dit vriendje is niet blij....
» Hoe krijg ik mijn bestek weer als nieuw?
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Je eerste vriendje
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: