Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik krijg een nieuw vriendje...

+24
Esperanza
Snoes
Jeanette
Siamsa
Chocoholic
Joli86
Bazinga
LDJ
Annemoontje
Oasis
Raindrop
nijntje4
Phileine
Chocolate Cookie
Rizzo
Muis
Ella
Aziraphale
Shisha
Alex
Jade
Marin
Rush
Ilargi
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik krijg een nieuw vriendje...  - Pagina 2 Empty Re: Ik krijg een nieuw vriendje...

Bericht  nijntje4 wo 15 aug 2012 - 4:40

Wat. Een. Schatje!
Die oogjes, die oortjes, dat kinnetje, die pootjes...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg een nieuw vriendje...  - Pagina 2 Empty Re: Ik krijg een nieuw vriendje...

Bericht  Aziraphale wo 15 aug 2012 - 4:45

Fruity schreef:
Marin schreef:Aww hij doet het er gewoon om he, hij wil gewoon de liefste kat ooit award winnen.

Ik denk het. Al moet ie zich nog bewijzen natuurlijk Wink

Hij schijnt alleen een wat dik buikje te hebben.... Even op letten de komende dagen.

Die laatste foto is echt te schattig <3

Gewoon even ontwormen morgen, ws heeft hij daar een dik buikje van. En heeft hij z'n 1e enting al gehad? 12 wk is gangbare leeftijd voor z'n 2e enting.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Raindrop wo 15 aug 2012 - 5:07

Wat een schatje I love you I love you
En wat fijn dat jullie hem een goed thuis gaan geven. Hopelijk klikt het met de hond en de kat smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Oasis wo 15 aug 2012 - 5:25

<3 Hij lijkt echt heel erg op onze kater toen ie nog jong was.. Aww smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 8:42

*smelt* En wat een toffe naam!

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje wo 15 aug 2012 - 8:44

Aaaaah Wat een snoepie! <3
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  LDJ wo 15 aug 2012 - 8:47

Wat een schatje I love you .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 9:13

Cute!

Gast
Gast

Bericht  Bazinga wo 15 aug 2012 - 9:27

Cuuuute!! Niet-echt-rode-katten-maar-een-beetje-rood zijn de allerleukste Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Joli86 wo 15 aug 2012 - 9:29

Wat een lieffie!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 9:35

Nou, eventjes een update!

Kennismaking was niet wat ik er van verwacht had. Had niet verwacht dat de hond zo moeilijk zou doen! Hij viel Gribus gelijk aan, waardoor die nu nog banger is. De hond heb ik nu rustig gekregen (minder gefocust als de kat bij mij is of ergens loopt) maar Gribus blijft blazen. Dus die krijgt nu een zacht tikje.
Ook met onze andere kat leek het hoopvol. De grote gaf gelijk kopjes, maar daar schrok Gribus dus van en daardoor begon de grote te blazen.. Ook die ontmoeting was dus niet je-van-het. Maar ik ben hoopvol, het komt vast goed.
Gribus heeft nu zijn plekje in de douche met een doosje (heb nog geen mandje kunnen kopen), voer, soort van kattenbak en wat leuke speeltjes. Daar kwam hij helemaal los. Dit was een goed teken volgens het boekje Wink
Vanavond lag ik even met hem op de bank in zijn favoriete positie
Ik krijg een nieuw vriendje...  - Pagina 2 215711_336525746441032_112307094_n
en op gegeven moment begint hij wat te drentelen. Staartje ging in plashouding, plast hij bij mij op de bank! Gelukkig had ik een plaid om, maar een plas zo groot! Wow! Was ook een beetje mijn schuld hoor, ik dacht dat hij zijn plasje wel had gedaan op de krant.. Meneer wil gelijk een hele kattenbak Wink
Ik probeer z.s.m. naar de dierenarts te gaan in verband met zijn buikje en ook omdat hij de inentingen nog niet heeft gehad. Het is immers een weeskatje. Ontwormingskuur heeft hij al wel gehad. Wel had hij een paar vlooitjes nog, maar daar haal ik morgen nog spul voor.

Dit was het eerst voor avond Ă©Ă©n. We zullen zien hoe dit afloopt! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Chocoholic wo 15 aug 2012 - 9:55

Wat een snoepje! Very Happy En wat betreft die kennismaking; dat komt wel goed hoor! Kan alleen ff duren. Wink
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Siamsa wo 15 aug 2012 - 10:00

Fruity schreef:Ik kreeg net nog dit plaatje opgestuurd..

Ik krijg een nieuw vriendje...  - Pagina 2 378323_315607218535576_1526712451_n

Check die potties! I love you I love you I love you

Ik ben verliefd op dit katje!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 18:56

Als hij in relax-stand ligt kun je zijn pootjes alle kanten opleggen. Gisteren lag hij als een klein bolletje bij me Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 19:00

Aaaaahhh wat een schatje. I love you Bleven ze maar zo klein.

Wij hebben sinds dindsdag ook een rood/witte kitten. Onze oudere poes moet (nog) niet echt iets van hem hebben. Dus vooralsnog heerst er een haat/liefde verhouding hier in huis.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 19:21

Maar waar laat je de kitten dan overdag DD? Gribus zit nu in de douche, maar wil hem daar natuurlijk niet overdag hebben want hij moet het huis ook leren kennen.. Maar de hond die pakt hem, omdat Gribus dus continue loopt te blazen (en de hond wordt daar bang van).
En ook de kat wil niks van hem weten. Die is zelfs gisteravond niet thuis gekomen, terwijl ze altijd komt!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 19:33

De kitten loopt vrij rond in huis maar is grotendeels in de woonkamer. Onze oudere poes wil ook naar buiten. Gisteren toch naar buiten gelaten maar ze komt wel netjes terug. Het enige wat gebeurd is veel blazen en grommen en soms een tik omdat de kitten vaak wilt spelen want als ze beide rustig zijn kunnen ze een nog geen halve meter van elkaar afzitten.

Ik hoop voor je dat je kat nog terug komt. We laten onze poes expres even niet naar buiten, laat haar maar even wennen i.p.v. de hele tijd weg te lopen.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 15 aug 2012 - 20:17

Aaaah, cute!! I love you

Veel geduld hebben werkt! Ik had een kat uit het asiel gehaald en die heeft een verleden zeg maar en moest ook in het begin niks van onze hond weten. Kat bleef bang en heeft 3 maanden boven gezeten. Met heel veel geduld en liefde was dat na 3 maanden over en daarna duurde het zelfs nog een poosje dat hij echt bij je kwam. Maar nu is het 2 handen op een buik met de hond en de kat, echt super!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 20:21

Dropdraakje schreef:De kitten loopt vrij rond in huis maar is grotendeels in de woonkamer. Onze oudere poes wil ook naar buiten. Gisteren toch naar buiten gelaten maar ze komt wel netjes terug. Het enige wat gebeurd is veel blazen en grommen en soms een tik omdat de kitten vaak wilt spelen want als ze beide rustig zijn kunnen ze een nog geen halve meter van elkaar afzitten.

Ik hoop voor je dat je kat nog terug komt. We laten onze poes expres even niet naar buiten, laat haar maar even wennen i.p.v. de hele tijd weg te lopen.

Onze kat is juist altijd buiten, en komt alleen binnen om te eten en eventueel te slapen 's avonds. Dat is een kat waar je niks aan hebt zeg maar.. Wink Vandaar dat ik hoop dat dit wel een knuffelkatje wordt.

Ik hoop zo dat het goed komt! Mijn moeder zorgt meestal voor dit soort dingen, maar die zijn nu weg, dus moet ik het doen en man, had niet verwacht dat het zo lastig zou zijn hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 15 aug 2012 - 21:35

Aaah, wat een lieverd!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Esperanza wo 15 aug 2012 - 21:57

Wat een schatje!!!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Caribbeanlover wo 15 aug 2012 - 22:39

Fruity, kan je niet beter even briefjes ed ophangen misschien is iemand het beestje kwijt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Rush wo 15 aug 2012 - 22:40

Caribbeanlover schreef:Fruity, kan je niet beter even briefjes ed ophangen misschien is iemand het beestje kwijt.
Meestal raken boeren zulke beestje met opzet 'kwijt'.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  June wo 15 aug 2012 - 22:42

Rush schreef:
Caribbeanlover schreef:Fruity, kan je niet beter even briefjes ed ophangen misschien is iemand het beestje kwijt.
Meestal raken boeren zulke beestje met opzet 'kwijt'.

Ja, dat is vaak natuurlijk wel zo, maar ik begrijp CBL ook wel. Ik vroeg me bij dit topic ook wel een beetje af of ze wel zeker weten dat de kitten van niemand is. Dat het vaak gebeurt dat de boeren ze met opzet 'kwijtraken', maakt natuurlijk niet dat het altijd zo is. Anderzijds had je dan inmiddels waarschijnlijk ook wel ergens een briefje zien hangen.

Overigens is de kitten Ik krijg een nieuw vriendje...  - Pagina 2 2970661624 Ik krijg een nieuw vriendje...  - Pagina 2 2970661624
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Caribbeanlover wo 15 aug 2012 - 22:50

Altijd even proberen voordat je een dier houd. Wie weet is er een kind heel verdrietig nu. Bij een kennis van me kwam ooit een poes aanlopen. Ze hebben van alles eraan gedaan om erachter te komen of ze van niemand was en zo hoort het ook. Nooit iets gehoord en ze hebben haar gehouden.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: