Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstest/foliumzuur kopen taboe?

+14
Fearie
Sanne
_Lana_
SarahKey
Happydobby
yes1984
Teddyaapje
Jade
sanne-84
Susan
Alex
Ayla
Rush
Annemie
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zwangerschapstest/foliumzuur kopen taboe? - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschapstest/foliumzuur kopen taboe?

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 8:33

....

Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstest/foliumzuur kopen taboe? - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschapstest/foliumzuur kopen taboe?

Bericht  piertje di 14 aug 2012 - 8:34

Ik kijk altijd wel even goed om mee heen voordat ik zo'n test koop. Ook bij zwangerschapsvitaminen kijk ik omdat ik hiermee al gestart was voordat ik zwanger was.

Ik woon in een klein dorp en ook al zou niemand op mijn boodschappen letten, ik zou waarschijnlijk al een rode kop krijgen als ik dan een bekende tegenkom.
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Makamba di 14 aug 2012 - 8:45

_MamaRosa_ schreef:Ik schaam me er niet voor, maar het is hier echt een ons kent ons-stadje, en je gaat hier behoorlijk snel over de tong. Dat kan me verder weinig boeien, maar ik zou het dus echt niet leuk vinden als een bekende ziet dat ik een zwangerschapstest koop. Daar heeft gewoon niemand wat mee te maken.

Ik heb het wel gedaan, maar bestel ze toch liever via internet.

+1

Het is mij dus overkomen dat me gevraagd werd of ik zwanger zou zijn omdat... ik koop dat soort dingen dus echt niet meer hier. Diegene die erover is begonnen ken ik niet eens. Het was echt zo van 'ja dat is die meid die daar en daar woont in het huis van...' En zo kwam het uiteindelijk via een bekende van me bij mij terecht. Rolling Eyes
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 8:50

Makamba schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik schaam me er niet voor, maar het is hier echt een ons kent ons-stadje, en je gaat hier behoorlijk snel over de tong. Dat kan me verder weinig boeien, maar ik zou het dus echt niet leuk vinden als een bekende ziet dat ik een zwangerschapstest koop. Daar heeft gewoon niemand wat mee te maken.

+1

Het is mij dus overkomen dat me gevraagd werd of ik zwanger zou zijn omdat... ik koop dat soort dingen dus echt niet meer hier. Diegene die erover is begonnen ken ik niet eens. Het was echt zo van 'ja dat is die meid die daar en daar woont in het huis van...' En zo kwam het uiteindelijk via een bekende van me bij mij terecht. Rolling Eyes

Ja, zo zou ik ooit een miskraam hebben gehad toen ik net verkering had met mijn huidige man. Kort daarvoor had ik ook net een relatie gehad, en ik zou niet weten van wie dit kind dan zou zijn.Neutral

Mijn vader werd zelfs gebeld. Ik kwam erachter doordat er 1 klasgenootje van me naar me toe durfde te komen om duidelijkheid te krijgen. Bleek erg veel over gesproken te zijn achter mij om, maar niemand vroeg het mij. Tot zij dus bij me kwam. Gelukkig.

Ik heb mijn vader gewoon moeten overtuigen dat het niet zo was. Zo stom! Mijn vader wist door dat telefoontje en die roddels ook niet meer wat hij moest denken.

Gast
Gast

Bericht  kwak di 14 aug 2012 - 8:53

in mijn oude woonplaats lette ik wel op wie er achter de kassa stond omdat op de kv een vrouw werkte die bij ons in de kerk zat, dat vond ik niet zo leuk.
een dorp verderop ging ik ook wel eens heen, dat was net zover rijden.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Makamba di 14 aug 2012 - 8:56

_MamaRosa_ schreef:
Makamba schreef:

+1

Ja, zo zou ik ooit een miskraam hebben gehad toen ik net verkering had met mijn huidige man. Kort daarvoor had ik ook net een relatie gehad, en ik zou niet weten van wie dit kind dan zou zijn.Neutral

Mijn vader werd zelfs gebeld. Ik kwam erachter doordat er 1 klasgenootje van me naar me toe durfde te komen om duidelijkheid te krijgen. Bleek erg veel over gesproken te zijn achter mij om, maar niemand vroeg het mij. Tot zij dus bij me kwam. Gelukkig.

Ik heb mijn vader gewoon moeten overtuigen dat het niet zo was. Zo stom! Mijn vader wist door dat telefoontje en die roddels ook niet meer wat hij moest denken.

Oh MR, wat erg zeg! Zo zie je maar hoe het kan gaan terwijl mensen helemaal geen weet hebben van de situatie. Wat erg voor je vader ook om op zo'n manier te worden ingelicht (en ook nog over iets dat niet waar is).

Gelukkig maar dat je er via die vriendin achter bent gekomen. Dit soort dingen kan ik echt niet uitstaan. Zelf ken ik ook nog maar nauwelijks iemand hier en om dan al zo over de tong te gaan is echt niet leuk. Ik heb mijn moeder zelf maar gebeld om te vertellen dat dit de ronde ging.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 9:01

Ja, het is gewoon te erg wat je soms hoort. En het erge is nog dat bijna niemand de waarheid vraagt. Gelukkig had ik dat geluk wel.

Mijn vader kon mij gewoon niet meer geloven door dat telefoontje en de bijbehorende praatjes. Ik heb hem toen maar gevraagd wie hij wilde geloven, zulke mensen die we nauwelijks kenden, of zijn bloedeigen dochter, en of hij dan maar meteen even de huisarts wilde bellen, want die zou het dan vast wel weten zei ik. Heb hem zelfs de telefoon nog in handen gegeven, haha! Gelukkig geloofde hij me toen wel.

Kon ik daarna mijn ex en huidige man de boel gaan uitleggen.Rolling Eyes

Nouja, dit soort dingen maken dus dat ik erg voorzichtig ben met dit soort aankopen!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: