Foliumzuur druppels
+2
Printje
Theeleut
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Foliumzuur druppels
Inmiddels heb ik begrepen dat foliumzuur er in 2 verschillende vormen is: pillen en druppels.
Ik neem aan dat je de pillen bij elke drogist kunt krijgen maar geldt dit ook voor de druppels? Of zijn die alleen verkrijgbaar bij de apotheek?
Ik neem aan dat je de pillen bij elke drogist kunt krijgen maar geldt dit ook voor de druppels? Of zijn die alleen verkrijgbaar bij de apotheek?
Gast- Gast
Re: Foliumzuur druppels
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar de apotheek heeft zo'n beetje alles wel in het assortiment, dus gewoon even binnen wandelen. Ik vond de pillen wel fijn, want daar zaten meteen alle vitamines en mineralen bij in!
Jullie gaan voor een kindje na jullie trouwdag?
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb die druppels ook nog nooit gezien. Ik heb gewoon pilletjes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ze helaas ook nog nooit gezien, had zo ontzettend veel moeite met die pillen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Theeleut schreef:
Ja, al is er nog steeds enige twijfel. Ik ben geloof ik een beetje angstig voor het onbekende maar we gaan er binnenkort gewoon voor
Inmiddels beginnen mensen steeds over kinderen (schijnt erbij te horen na je trouwdag). Een vriendin vroeg 2 weken geleden gewoon waar anderen bij waren of ik gestopt was met de pil
Gast- Gast
Wat raar dat ze dat vraagt en ook nog waar anderen bij zijn.Birgit schreef:Theeleut schreef:
Ja, al is er nog steeds enige twijfel. Ik ben geloof ik een beetje angstig voor het onbekende maar we gaan er binnenkort gewoon voor
Inmiddels beginnen mensen steeds over kinderen (schijnt erbij te horen na je trouwdag). Een vriendin vroeg 2 weken geleden gewoon waar anderen bij waren of ik gestopt was met de pil
Gast- Gast
Ik had dat vandaag.. De nicht van mijn vriend heeft een zoontje van 6 maanden, dus daar hadden we het over. Vraagt ze op een gegeven moment:
"En? Bij jou nog niks onderweg?" Dus ik antwoordde met Nee, zegt ze: " Maar wel aan het proberen?" Ik zou dat dus nooit zo vragen aan iemand.
"En? Bij jou nog niks onderweg?" Dus ik antwoordde met Nee, zegt ze: " Maar wel aan het proberen?" Ik zou dat dus nooit zo vragen aan iemand.
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Lies schreef:Ik had dat vandaag.. De nicht van mijn vriend heeft een zoontje van 6 maanden, dus daar hadden we het over. Vraagt ze op een gegeven moment:
Ook ik krijg dit regelmatig te horen.....*zucht* Ik word daar echt een beetje moe van, maar goed.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Schaapke schreef:Lies schreef:Ik had dat vandaag.. De nicht van mijn vriend heeft een zoontje van 6 maanden, dus daar hadden we het over. Vraagt ze op een gegeven moment:
Ook ik krijg dit regelmatig te horen.....*zucht* Ik word daar echt een beetje moe van, maar goed.
Wat antwoord jij daarop? Vind dat best lastig..
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Mens, je moest eens weten. We hebben het hele kamasutraboek al doorgewerkt.
Zo iets..
Zo iets..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Mens, je moest eens weten. We hebben het hele kamasutraboek al doorgewerkt.
Zo iets..
Ja, precies.
En vaak zeg ik ook dat we daar nu nog helemaal niet mee bezig zijn. Ik zit nog op school en ben aan het revalideren. Daarnaast wil ik nog even genieten zonder kinderen (niet dat dat niet kan met kinderen), maar dat is toch anders.
Maar goed, sorry Birgit, we zitten je topic een beetje te vervuilen!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Druppels vs zalfje
» vitamine D druppels
» Tujababy druppels
» Nisykind Forte druppels
» Foliumzuur vraag
» vitamine D druppels
» Tujababy druppels