Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag aan autoliefhebbers

Ga naar beneden

Vraag aan autoliefhebbers Empty Vraag aan autoliefhebbers

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:16

Hier komt een onsamenvattend verhaal, maar ik hoop dat autoliefhebbers snappen wat ik bedoel. En wellicht een oplossing weten voor "mijn probleem". smile

Twee weken geleden moest ik mijn autoruiten krabben. Ik ben de hele auto langsgelopen en heb geen foutjes ontdekt. Ik ben naar mijn werk gereden, heb hem op de parkeerplaats gezet en ben gewoon acht uur gaan werken. Toen ik, na 8u, bij mijn auto kwam zag ik dat de ramen lichtelijk waren dichtgetrokken, maar ik was lui en dus zette ik gewoon even de verwarming hoog op. Tot zover geen probleem.

Tot op het punt dat ik naar het raam aan de bijrijderskant kijk. Zie ik dat het handvat van het portier omhoog staat. Ik weet nog dat ik vloekend uit mijn auto ben gekomen en collega's de schuld wilde geven van het eventueel blijven haken achter het handvat, maar toen ik goed keek zag ik geen kras. En dus ga ik er gewoon vanuit dat hij door de druk uit zijn sponning is geknapt.

Nu staat het handvat dus omhoog. En ik kan hem van die zijde dus ook van de buitenkant niet meer openen. Ik moet hiermee naar de garage, maar ik vroeg me eigenlijk af wat er precies moest gebeuren en wat dit mij gaat kosten.

Ik weet niet of iemand ooit hetzelfde heeft gehad, want het lijkt wel of hij gewoon uit de sponning is geknapt, en mij wat wijzer kan maken? Ik heb trouwens een Ford Ka.

Normaliter helpt de vriend van mijn moeder mij met dit probleem, maar hij heeft ook geen idee wat hier gebeurd kan zijn en hij kan het al helemaal niet repareren. Dus ik moet voor het eerst sinds lange tijd weer naar een vakgarage. Sad Het is niet iets van levensbelang, maar ik ben gewoon nieuwsgierig als het mijn portomonnee kan aantasten. :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag aan autoliefhebbers Empty Re: Vraag aan autoliefhebbers

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:18

Kun je dat niet zelf? Is het niet los te halen met popnagels, en dan een nieuwe bestellen en er weer opmaken? Of zeg ik iets raars?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:23

Isabella schreef:Kun je dat niet zelf? Is het niet los te halen met popnagels, en dan een nieuwe bestellen en er weer opmaken? Of zeg ik iets raars?

De vriend van mijn moeder is monteur dus toen ik zei dat "het handvat" uit zijn sponning was geknapt zei hij:"Geef hem mij morgen maar even mee, dan zorg ik dat het in orde komt. Binnen of buitenkant?" Waarop ik aangaf:"Buitenkant". En toen zei hij Sad: "Ow, maar daar brand ik mijn vingers niet aan. Dat kan ik denk ik niet". Dus als hij het al niet aandurft, dan durf ik het al helemaal niet. smile

Hij repareert en onderhoudt mijn hele auto en altijd heel goed, dus als hij zegt dat hij denkt dat hij het niet kan, en dat komt niet vaak voor, want hij is zeer eigenwijs, dan moet ik er ook echt vanuit gaan dat het hem dit keer niet gaat worden. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:29

Ik zou bellen naar een garage en vertellen dat je een nieuwe handgreep nodig hebt omdat blabla, en dan vragen wat het kost. Zal wel meevallen denk ik!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:32

Dat snap ik echt helemaal. En als ik mijn eigen topic zou lezen, zou dat mijn eigen reactie ook zijn. Maar... Telkens als ik bel, met welke vraag ik ook heb, ook al gaat het om helemaal niets, dan is het:"Kom maar even langs, want dat kunnen we zo niet beoordelen". En als ik eenmaal in de garage sta, dan durf ik niet te zeggen "Ik kijk nog even verder" of "Bedankt voor de informatie, u hoort nog van mij"... Nee, dan zeg ik, tegen mijn eigen principes in "Doe dan maar". Kijk, en dat wilde ik even voor zijn met mijn topic. smile (Ik ben niet snel een angsthaas, maar op zulke momenten ben ik het dus echt wel.)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: