Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

etentje op het werk..

+3
Zininzon
Blond
SleepingBeauty
7 plaatsers

Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty etentje op het werk..

Bericht  SleepingBeauty do 27 jan 2011 - 10:07

Gaan jullie er vaak heen?

I kvind het opzich wel leuk..alleen dit keer weet ik hetn ie zo goed.
WErk in de thuis zorg klein contractje en ben zo in een ander team geplaatst, is verder niet echt overlegt, maar het was de bedoeling dat de oproepers ook in een team gingen dus daar neer gedropt.
De meeste collega's ken ik ook wel.
nu werd ik gevraagd voor een etentje volgende week, gewoon met het team..
Zit te twijfelen of ik wel ga, omdat ik toch oproep denk ik dan..zovaak werk ik niet, zoveel heb ik niet met andere collega 's te doen en vergaderen woon ik ook niet bij, omdat ik nog ander werk heb en dat vaka niet te combineren is.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:09

Vroeger moest ik niets van teamuitjes hebben. Maar tegenwoordig sta ik vooraan in de rij. Het is niet alleen leuk om eens in een andere omgeving met een collega te staan, maar ook om een collega van een andere kant te leren kennen en visa versa.

Ook al ben je oproepkracht, ik zou toch gaan. Je bent uitgenodigd en het is goed voor jouw sociale contacten. Ik denk dat het goed is om te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  Blond do 27 jan 2011 - 10:09

Ja, ik heb het vorige week wel gedaan. Had er geen zin in, maar ik wil me een beetje profileren binnen het team, wie weet krijg ik wel een contract aangeboden als ik mijn stage daar afsluit.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:10

Als het je leuk lijkt om je collega's beter te leren kennen, dan zou ik gaan, anders niet. Maar aan de andere kant: ze vragen je, dus blijkbaar vinden ze het leuk als je erbij bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  Zininzon do 27 jan 2011 - 10:11

Wij maken overal een reden van om uit eten te gaan! Niet iedereen gaat dan mee, maar ik hoor wel vaak bij het clubje dat er wel is!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:11

Ik vind uitjes met collega's leuk. Ik vind het zo leuk om ze eens in een andere sfeer te zien, op een ander moment van de dag, in andere kleding en kijken hoe en of ze zich vermaken. Ik merk ook dat werkrelaties erdoor verbeteren. Als je met iemand niet of nauwelijks praat op het werk en hem/haar misschien niet zo aardig vindt, kan je daar nog heel erg van staan te kijken als je een uitje hebt gehad. Iemand kan heel anders zijn dan jij denkt en ik vind het leuk om daar achter te komen.
Buiten dat heb ik ook gewoon ontzettend veel leuke collega's dus ga ik maar al te graag mee.

(oh en, ook wel slecht hoor, ik wil ook niet het gevoel hebben dat ik iets mis, dat ik niet meega met een uitje en dat ik dan op maandag iedereen erover hoor, dat het zo leuk en gezellig was en dat ik denk: "tsja, daar was ík dus niet bij...")

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  SleepingBeauty do 27 jan 2011 - 10:12

Ja het is ook wel goed voor de sociale contacten en ook om het team een beetje te leren kennen...
Maar zie er altijd een beetje tegen op..

Aan de andere kant is het ook mooi, dat ze je als oproep uitnodigen natuurlijk...
Het is niet zo dat ik me verder wil profileren binnen de thuiszorg, ben aan het uitkijken naar andere baan en heb momenteel verschillende oproepcontracten..
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  Monte do 27 jan 2011 - 10:12

Lastig. Maar als ik je zo hoor(twijfel) heb je ook niet echt heel veel zin om te gaan. Tenzij je het gewoon wel een leuk avondje vind en je je wel kunt vermaken met je collega's, dan zou ik toch wel mee gaan. Het feit dat je niet vaak op werk bent zou voor mij dan niets uitmaken(als er genoeg collega's zijn die je kent en waarmee je kan kletsen, kan erg leuk zijn)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:16

Ja ik ga altijd mits ik ook gewoon kan. Maar dat is meestal wel zo aangezien we het wel tjd van te voren weten.
We hebben een erg leuk team dus ja het is dan ook erg gezellig. Al hebben we niet vaak een etentje.
Ook is het goed voor de band zeg maar van het team denk ik.
Ik zou iig gaan als ik jou was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  Frappuccino do 27 jan 2011 - 10:16

Sushi schreef:

(oh en, ook wel slecht hoor, ik wil ook niet het gevoel hebben dat ik iets mis, dat ik niet meega met een uitje en dat ik dan op maandag iedereen erover hoor, dat het zo leuk en gezellig was en dat ik denk: "tsja, daar was ík dus niet bij...")

Dat klinkt erg herkenbaar!
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:28

justhanna schreef:
Sushi schreef:

(oh en, ook wel slecht hoor, ik wil ook niet het gevoel hebben dat ik iets mis, dat ik niet meega met een uitje en dat ik dan op maandag iedereen erover hoor, dat het zo leuk en gezellig was en dat ik denk: "tsja, daar was ík dus niet bij...")

Dat klinkt erg herkenbaar!
Haha!

Ik heb tot nu toe geen uitjes gemist, maar ik wil af en toe wel eens een uitje kunnen missen, dat ik niet gelijk denk: "Ik mis alle leuke dingen, ik weet straks niet waar ze 't over hebben!" Want dat zal heus wel meevallen haha!

Ik ben wel naar de kerstborrel gegaan en wilde lang blijven want dan is het altijd het leukste, maar ik ben om tien uur weggegaan en voelde me eerst stom en had dus het ik-ga-van-alles-missen-gevoel, maar toen ik eenmaal thuis was, was ik wel blij dat ik het niet laat had gemaakt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:40

Ik haat al die teamuitjes, bedrijfsfeestjes, teambuildingdagjes. Blegh... Ik ging ook mee als het echt moest en onder werktijd was maar bleef geen minuut langer dan noodzakelijk. Alleen het laatste feest ben ik wel naar toe gegaan maar daar kwamen ook nog contactpersonen uit het land en die wilde ik weleens in het echt ontmoeten. Vond ik dan net weer anders... Maar nee, ik zou dan ook niet naar dat etentje gaan. Je werkt niet met ze samen en hebt eigenlijk minimaal tot niets met ze te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  smooch do 27 jan 2011 - 10:46

Dat vind ik juist gezellig. Gisteren had ik nog een etentje bij een collega thuis, was heel gezellig met aanhang en kids erbij.
Ook gaan we 1x in het jaar een weekend weg voor teambuilding, maar vooral ook voor de gezelligheid.

Wij hebben ook verschillende locaties en 1x in het jaar hebben we dan een clusteruitje. Dan doen we ook vaak gezellige activiteiten met elkaar.

Ik begon met stage lopen waar ik nu werk en mn eerste week hadden ze al een clusteruitje. Ik vond dat heel eng maar ben toch gegaan, je leert iedereen meteen kennen. Ben blij dat ik toch ben mee gegaan.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  Honey*Bee wo 2 feb 2011 - 8:01

Vaak ga ik er met tegenzin naartoe, maar achteraf is het dan vaak toch wel leuk geweest.
Ik heb er alleen nooit zoveel zin in...
Honey*Bee
Honey*Bee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

etentje op het werk.. Empty Re: etentje op het werk..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum