Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen op deze stralende Zaterdag!

+8
Juud
Puggle
loura
Rovine
Stuiterbal
mzcharlotte
Lilypie
Ibbeltje
12 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen op deze stralende Zaterdag! Empty Goedemorgen op deze stralende Zaterdag!

Bericht  Ibbeltje vr 10 aug 2012 - 18:18

Goedemorgen!

Wel weer vroeg wakker, maar ben happy Very Happy Heb zin in de dag Goedemorgen op deze stralende Zaterdag! 281626781 De zon is er al, hopelijk straks lekker warm en dan ga ik lekker op ons ligbed liggen met tijdschriften er bij en lekker genieten.
(eerst ff een was ophangen)

Meer staat er niet op het programma dan genieten sunny
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen op deze stralende Zaterdag! Empty Re: Goedemorgen op deze stralende Zaterdag!

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 18:25

Goedemorgen sunny
Ik ben ook vroeg wakker, maar dat is bewust omdat ik op tijd naar de kapper wil gaan. Er moet een heel stuk af en ik ben zenuwachtig laughcry maar ja, haar groeit wel weer aan, zullen we maar denken.

Gast
Gast

Goedemorgen op deze stralende Zaterdag! Empty Re: Goedemorgen op deze stralende Zaterdag!

Bericht  Lilypie vr 10 aug 2012 - 18:26

Goedemorgen!

Hier zometeen het zwembad opzetten Very Happy en vanvond lekker de barbecue aan smile .
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Ibbeltje vr 10 aug 2012 - 18:28

Zelda is ook goed voor je haar een keer een lekker stuk er af smile Ben heel benieuwd naar het resultaat want het lijkt mij mooi worden smile Komt wel goed ! En idd haar groeit wel weer aan Wink

Rups oh heerlijk zwembad, helaas gaat t hier niet op ons dakterras.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lilypie vr 10 aug 2012 - 18:31

Ibbeltje schreef:Zelda is ook goed voor je haar een keer een lekker stuk er af smile Ben heel benieuwd naar het resultaat want het lijkt mij mooi worden smile Komt wel goed ! En idd haar groeit wel weer aan Wink

Rups oh heerlijk zwembad, helaas gaat t hier niet op ons dakterras.

Ah das wel jammer, word zon lekker weer de komende dagen smile .
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ibbeltje vr 10 aug 2012 - 18:32

Ja ach ik ga anders wel ergens zwemmen smile En goed dat het mooi weer wordt, heb nu lekker vakantie Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 18:32

Goedemorgen! Ik ben alweer n uurtje wakker en ga zo ff hardlopen, daarna huisje poetsen en vanmiddag krijg ik visite.

Het beloofd een mooie dag te worden!

Zelda, je haar wordt vast prachtig, en natuurlijk groeit het weer aan.

Iedereen een fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Lilypie vr 10 aug 2012 - 18:33

Ibbeltje schreef:Ja ach ik ga anders wel ergens zwemmen smile En goed dat het mooi weer wordt, heb nu lekker vakantie Very Happy

Geniet maar lekker van je vakantie dan!
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ibbeltje vr 10 aug 2012 - 18:33

rups83 schreef:
Ibbeltje schreef:Ja ach ik ga anders wel ergens zwemmen Goedemorgen op deze stralende Zaterdag! 561177 En goed dat het mooi weer wordt, heb nu lekker vakantie Very Happy

Geniet maar lekker van je vakantie dan!

Dank je, komt helemaal goed smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 18:59

Goedemorgen!

Ik ga zo een uurtje steppen. Daarna snel douchen en naar de kapper. Vanmiddag boodschappen doen en voor de rest heb ik alles al gedaan. Vanavond misschien hardlopen.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte vr 10 aug 2012 - 19:07

Goedemorgen! Ik heb er al een was in en een brood in de oven. Vandaag wordt een kwestie van schoonmaken, opruimen, een kat te logeren krijgen en 2 vriendinnen komen pannenkoeken eten. Fijne dag allemaal!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Stuiterbal vr 10 aug 2012 - 19:13

Zelda wel mij een foto sturen hè !!!

Goedemorgen ! S en ik zijn net wakker en hier al volop aan het rennen.
Vandaag word mijn petekind gedoopt dus drukke maar leuke dag !

S zo ff naar opa en oma en dan worden mijn haren en make up gedaan. Omkleden, spullen pakken en dan samen naar mijn nicht !

Onwijs veel zin in vandaag !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 19:42

Leukkkk Stuiterbal! Very Happy
En ja tuurlijk stuur ik jou een foto!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 10 aug 2012 - 19:44

Foto op forum Zelda :P Wil ook zien!

Stuit super leuke dag voor de boeg, geniet er van!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rovine vr 10 aug 2012 - 19:47

Goeiemorgen! Ga straks wat klussen in huis en daarna richting zwembad. Fijne dag allemaal!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  loura vr 10 aug 2012 - 21:24

Goodmuringgg

Zon?? Hier geen enkel zonnetje te bekennen laughcry Maar ik geloof dat het hier vanmiddag pas komt. Ik ga vanmiddag eerst een gesprek voorbereiden en eind van de middag ga ik naar de Parade.

Have fun allemaal!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Puggle vr 10 aug 2012 - 21:32

Wat ga er veel mensen naar de kapper vandaag! Veel succes met het knippen smile

Hier ook een rustig dagje. Beetje opruimen en in de tuin zitten. Vanmiddag even lekker wandelen naar de supermarkt.
Vanavond naar een verjaardag van vrienden en L. Voor het eerst een paar uurtjes naar oma brengen, spannend Embarassed

Fijne dag!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Juud vr 10 aug 2012 - 21:43

Morning!

Ik ga zo met mijn zoontje fietsen en even bij een vriendin haar nieuwe huisje kijken.
Daarna wat boodschappen doen,en lekker genieten van het zonnetje!

Lekker een relaxte zaterdag Very Happy

Juud
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Gast vr 10 aug 2012 - 22:00

Nog steeds niet Loura? Hier is het wel lekker weer. Nog geen strandweer maar perfect voor Waterpop eind van de middag :cheering:.

Zelda; Ik word ook altijd nerveus van haren gaan laten knippen. Ben benieuwd hoe het is geworden!

Ik was om half 7 wakker maar na die cocktails en wijntjes van gisteravond leek me dat toch niet zo'n goed plan. Uiteindelijk pas weer om kwart voor wakker geworden. Mijn vriend is nu naar een afspraak en vanmiddag gaan we dus naar Waterpop. Morgen zou het wel strandweer moeten zijn dus ik ben nu lekker in huis wat aan het opruimen en schoonmaken zodat ik dat morgen niet meer hoef te doen Very Happy.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Sophiee vr 10 aug 2012 - 22:11

Vandaag heerlijk uit kunnen slapen smile! Mijn vriend heeft de zorg van onze dochter vanochtend op zich genomen en dat was echt heerlijk! Ze ligt fris gewassen en gevoed in dr bedje. Ik ben net een uurtje wakker en ontbijt lekker even met het forum Wink. Vanmiddag krijgen we nog kraamvisite, een van de laatste. Ben er ook aardig klaar mee, gheghe. Vanavond een rustig avondje met een filmpje op de bank.

Fijn weekend!
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Sarah1985 vr 10 aug 2012 - 22:16

Goedemorgen

Hier is het geen zonnig weer beetje bewolkt. Was om half 9 al wakker. Net de was gedaan. Verder moet ik huis schoonmaken

Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Oasis vr 10 aug 2012 - 22:31

Goedemorgen!

Hier was het ook al vroeg heel zonnig!
Ik ben al even wakker, volop aan de scriptie. Het hele weekend nog helaas, terwijl het zo lekker weer is Sad.

Maarja nog even volhouden en dan kan ik 'm maandag hopelijk inleveren..

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  _Lacey_ vr 10 aug 2012 - 22:31

Goedemorgen!

Ook hier (nog) geen zon te bekennen.
Voor vandaag heb ik geen bijzondere plannen. Misschien dat ik straks even een stukje ga wandelen.

Fijne dag allemaal.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: