Goedemorgen!
+9
M@niek
GeKKiE
slaatje
Emma_
SoGood
Pompoen
Ibbeltje
Sarah1985
Snoes
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Een hele goedemorgen!
Wat zijn de plannen voor vandaag? Ik ben al van half 7 wakker, kan niet meer slapen. Heb zojuist wat tv gekeken met mijn vriend en ik zal zo maar eens uit mijn bed komen. Het zou hier tot de late middag droog blijven, dus daar ga ik maar van genieten denk. Beetje in de tuin werken. In de namiddag gaan we onze vloertegels uitkiezen en een aardbeienplant halen bij het tuincentrum
Vanavond hebben we een verjaardag van een vriendin, dan komt onze hele vriendengroep samen en gaan we hen ook vertellen dat ik zwanger ben.
Fijne dag allemaaal!
Wat zijn de plannen voor vandaag? Ik ben al van half 7 wakker, kan niet meer slapen. Heb zojuist wat tv gekeken met mijn vriend en ik zal zo maar eens uit mijn bed komen. Het zou hier tot de late middag droog blijven, dus daar ga ik maar van genieten denk. Beetje in de tuin werken. In de namiddag gaan we onze vloertegels uitkiezen en een aardbeienplant halen bij het tuincentrum
Vanavond hebben we een verjaardag van een vriendin, dan komt onze hele vriendengroep samen en gaan we hen ook vertellen dat ik zwanger ben.
Fijne dag allemaaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
goedemorgen deze zaterdag
Hier was ik al om half 7 klaar wakker . De buren begonnen toen met straten erg fijn
Ik ga zo douchen en daarna naar de stad. Mijn moeder heeft de elfstedentocht gelopen
Fijne dag allemaal
Ik ga zo douchen en daarna naar de stad. Mijn moeder heeft de elfstedentocht gelopen
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Goedemorgen!
Oh wat leuk zeg, dat jullie dat gaan vertellen . Veel plezier alvast en succes, je hebt genoeg te doen zo te lezen .
Vandaag is mijn vriend jarig dus daar ga ik vanavond denk ik naar toe. Nu is Smikkel nog bij mij en gaan we mss nog een taartje voor mijn vriend bakken. Ok, de basis is er al, even kijken of we die goed los krijgen en nog lief kunnen versieren zeg maar. Daarna naar mijn beste vriendin, bijkletsen want ze is op vakantie geweest. En dan vanavond waarschijnlijk naar mijn vriend.
Fijne dag allemaal!
Vandaag is mijn vriend jarig dus daar ga ik vanavond denk ik naar toe. Nu is Smikkel nog bij mij en gaan we mss nog een taartje voor mijn vriend bakken. Ok, de basis is er al, even kijken of we die goed los krijgen en nog lief kunnen versieren zeg maar. Daarna naar mijn beste vriendin, bijkletsen want ze is op vakantie geweest. En dan vanavond waarschijnlijk naar mijn vriend.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Oow nog een goedemorgen topic hahaha.
Leuk Snoes dat jullie het gaan vertellen
Oe en een aardbeienplant, wil ik ook nog eigenlijk
Zusje gefeliciteerd met je vriend.
Ik ga zo boodschappen doen en naar mijn ouders, verder niet veel. Misschien er op uit met mijn fotocamera als het zo zonnig blijft.
Fijne dag!
Leuk Snoes dat jullie het gaan vertellen
Oe en een aardbeienplant, wil ik ook nog eigenlijk
Zusje gefeliciteerd met je vriend.
Ik ga zo boodschappen doen en naar mijn ouders, verder niet veel. Misschien er op uit met mijn fotocamera als het zo zonnig blijft.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zag dat er 2 topics waren dus heb ze even samengevoegd
Dank je wel Ibbel en Snoes
Laatst aangepast door Zusje op vr 18 mei 2012 - 19:33; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Gefeliciteerd met je vriend, Zusje!
Ibbeltje, ja ik zag dat Sarah net na mij ook een topic had geopend, scheelt maar een minuutje ofzo haha
Ibbeltje, ja ik zag dat Sarah net na mij ook een topic had geopend, scheelt maar een minuutje ofzo haha
Snoes- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Zag dat er 2 topics waren dus heb ze even samengevoegd
Heb je supersnel gedaan zag ik
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zusje schreef:Zag dat er 2 topics waren dus heb ze even samengevoegd
Snoes- Lady Post-a-lot
Goedemorgen!
Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:27; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Leuk Snoes, veel plezier vanavond! Zusje, gefeliciteerd met je vriend! Ik heb mezelf weer bij elkaar geraapt en zit me nu een beetje te schamen. Eerst al m'n kleding opruimen die ik gisteren uit de kast heb gehaald, hardlopen en dan zal mijn vriend ook wel wakker zijn hoop ik en dan ga ik een lekker ontbijtje voor hem maken. Vandaag sowieso weer feest hier in de stad, misschien gaan we naar de bios en vanavond hebben we een bbq.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen allemaal!
Ik spring zo in de auto om naar een vriendinnetje te gaan. We gaan vanmiddag lekker shoppen en daarna nog even ergens wat eten en een paar drankjes doen in de stad. Fijne dag allemaal!
Ik spring zo in de auto om naar een vriendinnetje te gaan. We gaan vanmiddag lekker shoppen en daarna nog even ergens wat eten en een paar drankjes doen in de stad. Fijne dag allemaal!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Snoes Onwijs veel plezier vandaag en vooral vanavond met het vertellen!!!!
Zusje Gefeliciteerd met je vriend en jij ook veel plezier.
Pompoen Veel plezier met je verjaardag vanavond. Wanneer ben je jarig?
Goedemorgen iedereen,
Ik heb heerlijk geslapen. Ik heb gister mijn trouwjurk opgehaald. Nu hij op de juiste maat is, en de rist is vervangen door een lint, voelde ik me echt een hofdame. Haha. Ik geloof dat ik er ook lekker verder over gedroomd heb. Vriend is nu even sporten, vanmiddag heel burgelijk even boodschappen doen. Dan samen eten en vanavond gewoon lekker op de bank. Morgen heb ik met een vriendin afgesproken. Volgend weekend gaat mijn schat voor twee weken naar Amerika met zijn broer, en daar kijk ik niet naar uit...Aankomende week hebben we het beiden heel erg druk, dus nu nog even genieten van het samen zijn.
Fijn weekend allemaal.
Zusje Gefeliciteerd met je vriend en jij ook veel plezier.
Pompoen Veel plezier met je verjaardag vanavond. Wanneer ben je jarig?
Goedemorgen iedereen,
Ik heb heerlijk geslapen. Ik heb gister mijn trouwjurk opgehaald. Nu hij op de juiste maat is, en de rist is vervangen door een lint, voelde ik me echt een hofdame. Haha. Ik geloof dat ik er ook lekker verder over gedroomd heb. Vriend is nu even sporten, vanmiddag heel burgelijk even boodschappen doen. Dan samen eten en vanavond gewoon lekker op de bank. Morgen heb ik met een vriendin afgesproken. Volgend weekend gaat mijn schat voor twee weken naar Amerika met zijn broer, en daar kijk ik niet naar uit...Aankomende week hebben we het beiden heel erg druk, dus nu nog even genieten van het samen zijn.
Fijn weekend allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goeiemorgen!
Ik heb net al de was van gisteren opgevouwen en opgeruimd.
De rest van de was gesorteerd en 1 was aangezet.
Mijn vriend slaapt nog uit (kan ik niet)....
Ik ga zo schoonmaken beneden, daarna douchen.
Ik wil vanmiddag nog naar de markt en we moeten nog wat cadeautjes kopen.
Om 17 uur naar de verjaardag toe van alle 3 de broers/zussen van mijn vriend.
Fijne dag allemaal!
Ik heb net al de was van gisteren opgevouwen en opgeruimd.
De rest van de was gesorteerd en 1 was aangezet.
Mijn vriend slaapt nog uit (kan ik niet)....
Ik ga zo schoonmaken beneden, daarna douchen.
Ik wil vanmiddag nog naar de markt en we moeten nog wat cadeautjes kopen.
Om 17 uur naar de verjaardag toe van alle 3 de broers/zussen van mijn vriend.
Fijne dag allemaal!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Goedemorgen,
Snoes, wel handschoenen aan he als je in de tuin gaat werken! En heel veel plezier met vertellen vanavond.
Mn hoofd is nog steeds zo dik als een olifant en ik bloed nog erg veel, rustig aan maar doen. Wasje draaien in de tuin zitten, boodschapjes doen.
Snoes, wel handschoenen aan he als je in de tuin gaat werken! En heel veel plezier met vertellen vanavond.
Mn hoofd is nog steeds zo dik als een olifant en ik bloed nog erg veel, rustig aan maar doen. Wasje draaien in de tuin zitten, boodschapjes doen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
goedenmorgen ik heb redelijk geslapen vannacht, ben ziek heb wondroos erg pijnlijk, mijn ene kant van gezicht is helemaal rood en opgezet bah, gelukkig is de koorts gezakt nu naar 39 graden, gisteren was het over de 40 gisteren gestart met antibiotica, had een heel druk weekend in de planning maar ja dat gaat nu allemaal niet door, nu veel rusten en slapen en rustig aan doen bah.
fijne dag allemaal
fijne dag allemaal
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Gefeliciteerd Zusje met de verjaardag van vriend!
Spannend Snoes dat jullie het gaan vertellen vanavond, veel plezier!
Ik ben maandag jarig, maar ik vier vandaag mijn verjaardag. Om 11.30 uur komt al de eerste visite binnen, dus het word een druk maar gezellig dagje vandaag.
Fijne dag allemaal!
Spannend Snoes dat jullie het gaan vertellen vanavond, veel plezier!
Ik ben maandag jarig, maar ik vier vandaag mijn verjaardag. Om 11.30 uur komt al de eerste visite binnen, dus het word een druk maar gezellig dagje vandaag.
Fijne dag allemaal!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Goedemorgen!
Vandaag ga ik dingen in en om het huis doen. We gaan de tegels uit de tuin halen op de plek waar de vijver moet komen. Ook moet ik nog boodschappen doen. Vanavond blijf ik lekker thuis.
Een fijne dag allemaal!
Vandaag ga ik dingen in en om het huis doen. We gaan de tegels uit de tuin halen op de plek waar de vijver moet komen. Ook moet ik nog boodschappen doen. Vanavond blijf ik lekker thuis.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb een lekker relax dagje voor de boeg!
Morgen alweer werken!
Leuk snoes aardbeienplantje. Hebben wij ook in de tuin... mmmm
Ik heb een lekker relax dagje voor de boeg!
Morgen alweer werken!
Leuk snoes aardbeienplantje. Hebben wij ook in de tuin... mmmm
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Zusje schreef:
Kijken wij nu op KinderNet!
Zitten even lekker rustig te ontbijten en gaan daarna met de nieuwe auto naar Groningen rijden om naar m'n moeder te gaan. Geen idee wat we daar gaan doen. M'n moeder kennende sleept ze m'n vriend mee naar de Appie en zet ze m daarna in de keuken zodat ie lekker kan koken ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Banjer, beterschap! Dat klinkt best heftig..
Ik ben net pas wakker, gister naar de verjaardag van Zonnetje geweest wat er gezellig was
Cimic en Stella waren ook mee.
Ik ben net pas wakker, gister naar de verjaardag van Zonnetje geweest wat er gezellig was
Cimic en Stella waren ook mee.
Gast- Gast
Ja, had ik inderdaad ook gelezen. Maar toch bedankt voor de tip!M@niek schreef:Goedemorgen,
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: