Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic

2 plaatsers

Ga naar beneden

En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic Empty En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic

Bericht  Printje do 9 aug 2012 - 10:03

LET OP: schokkend artikel.

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/08_augustus/09/buitenland/moeder_laat_dochtertje_verkrachten_door_pedo.xml

Stelling: Soms is moord of de doodstraf geoorloofd.

Als ik dit artikel lees dan denk ik echt voor zo'n mens bestaat geen andere straf, ik zou als vader ook niet voor mezelf instaan als ik zou horen dat mijn vrouw dit zou doen.


Laatst aangepast door Printje op do 9 aug 2012 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic Empty Re: En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic

Bericht  _Nina do 9 aug 2012 - 10:06

Ik vind moord, dus echt móórd, alleen geoorloofd uit zelfverdediging, niet in dit geval. Ik vind het niet aan mij of welke andere burger dan ook om te beslissen welke straf deze vrouw moet krijgen. Dát ze een loeizware straf moet krijgen is duidelijk, maar het is niet aan ons om het heft in eigen hand te nemen, daar zijn mensen voor die er speciaal voor gestudeerd hebben. Maar dan spreek je niet direct meer over moord, maar over de doodstraf.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic Empty Re: En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic

Bericht  Printje do 9 aug 2012 - 10:07

Daar heb je een punt Statler, al zou ik het helemaal begrijpen wanneer vader moeder iets aandoet in dit geval.

Ik zou echt een slechte rechter zijn wat dat betreft want zulke dingen daar is geen straf zwaar genoeg voor..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic Empty Re: En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum