En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic
LET OP: schokkend artikel.
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/08_augustus/09/buitenland/moeder_laat_dochtertje_verkrachten_door_pedo.xml
Stelling: Soms is moord of de doodstraf geoorloofd.
Als ik dit artikel lees dan denk ik echt voor zo'n mens bestaat geen andere straf, ik zou als vader ook niet voor mezelf instaan als ik zou horen dat mijn vrouw dit zou doen.
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/08_augustus/09/buitenland/moeder_laat_dochtertje_verkrachten_door_pedo.xml
Stelling: Soms is moord of de doodstraf geoorloofd.
Als ik dit artikel lees dan denk ik echt voor zo'n mens bestaat geen andere straf, ik zou als vader ook niet voor mezelf instaan als ik zou horen dat mijn vrouw dit zou doen.
Laatst aangepast door Printje op do 9 aug 2012 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic
Ik vind moord, dus echt móórd, alleen geoorloofd uit zelfverdediging, niet in dit geval. Ik vind het niet aan mij of welke andere burger dan ook om te beslissen welke straf deze vrouw moet krijgen. Dát ze een loeizware straf moet krijgen is duidelijk, maar het is niet aan ons om het heft in eigen hand te nemen, daar zijn mensen voor die er speciaal voor gestudeerd hebben. Maar dan spreek je niet direct meer over moord, maar over de doodstraf.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Re: En nog maar eentje (een stelling).nav ander topic
Daar heb je een punt Statler, al zou ik het helemaal begrijpen wanneer vader moeder iets aandoet in dit geval.
Ik zou echt een slechte rechter zijn wat dat betreft want zulke dingen daar is geen straf zwaar genoeg voor..
Ik zou echt een slechte rechter zijn wat dat betreft want zulke dingen daar is geen straf zwaar genoeg voor..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Meeting Utrecht, 24 september! inmiddels ander topic geopend
» Nog maar een stelling..
» Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)
» Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang
» Het zoek een nieuwe avatar voor een ander topic!
» Nog maar een stelling..
» Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)
» Kan ander topic niet vinden...luier op dagopvang
» Het zoek een nieuwe avatar voor een ander topic!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: