Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Empty Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

Bericht  Atelier Madame wo 19 sep 2012 - 9:14

Kom er zelf niet helemaal uit dus dacht met een aantal zoekwonders hier kan ik mss worden geholpen Very Happy

Ik zoek grijze leren laarzen
Een slank model
bij voorkeur plat maar mag ook met een heel klein hakje (dus echt max 2 cm)
het liefste van leer maar als ze goedkoop zijn mag nepleer ook.

Budget is max 100 euro


Laatst aangepast door Atelier Madame op wo 19 sep 2012 - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Empty Re: Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

Bericht  Ibbeltje wo 19 sep 2012 - 18:40

Dan kijk je toch even zelf bij zalando op de site als je die daar vandaan wil of ben ik nou gek?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Empty Re: Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

Bericht  Atelier Madame wo 19 sep 2012 - 20:13

Ibbeltje schreef:Dan kijk je toch even zelf bij zalando op de site als je die daar vandaan wil of ben ik nou gek?
Alsof ik dat niet heb gedaan Rolling Eyes
Zoals ik aangeef vind ik het zelf lastig om iets te vinden en dacht ik ik roep de hulp van forumsters in. Dus je bent gek ja!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Empty Re: Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

Bericht  Plien84 wo 19 sep 2012 - 22:30

Ik was ook op zoek naar laarzen en kreeg in een ander topic deze tip, heb ze gekocht en ben er helemaal blij mee! Tis alleen geen glad leer, maar suede. Er staat bij dat ze beige zijn, maar ik vind ze grijs.

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Choizz-sportieve-dames-laars

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Empty Re: Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

Bericht  Atelier Madame wo 19 sep 2012 - 22:45

Plien84 schreef:Ik was ook op zoek naar laarzen en kreeg in een ander topic deze tip, heb ze gekocht en ben er helemaal blij mee! Tis alleen geen glad leer, maar suede. Er staat bij dat ze beige zijn, maar ik vind ze grijs.

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Choizz-sportieve-dames-laars
Oh die zijn mooi! Heb je een linkje misschien?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Empty Re: Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

Bericht  Plien84 wo 19 sep 2012 - 22:47

http://www.schuurman-schoenen.nl/collectie/dames/dames-laarzen/kuitlaarzen/7908_beige_choizz-sportieve-dames-laars.html

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Empty Re: Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

Bericht  Atelier Madame vr 21 sep 2012 - 4:38

Ik heb soortgelijke uiteindelijk gevonden bij van haren in het grijs smile
Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  T_p_detail_zoom?$im=1133664_P&$sh=1133664_P&defaultImage=default_vhs
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Empty Re: Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

Bericht  Ibbeltje vr 21 sep 2012 - 4:41

Atelier Madame schreef:
Ibbeltje schreef:Dan kijk je toch even zelf bij zalando op de site als je die daar vandaan wil of ben ik nou gek?
Alsof ik dat niet heb gedaan Rolling Eyes
Zoals ik aangeef vind ik het zelf lastig om iets te vinden en dacht ik ik roep de hulp van forumsters in. Dus je bent gek ja!


Ja je schreef bij voorkeur Zalando daarom dacht ik dat. Maar blijkbaar heb je dus daar al gekeken en niks gevonden. Dan wordt het toch een andere winkel denk ik Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Empty Re: Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

Bericht  Gympie vr 21 sep 2012 - 4:49

Hoe duur bij de Van Haren?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Empty Re: Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

Bericht  Atelier Madame vr 21 sep 2012 - 4:55

Gympie schreef:Hoe duur bij de Van Haren?
50 euro en ze zijn van suede smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Empty Re: Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

Bericht  Gympie vr 21 sep 2012 - 4:56

Atelier Madame schreef:
Gympie schreef:Hoe duur bij de Van Haren?
50 euro en ze zijn van suede Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  561177

Ik had ze net gevonden idd! Ik vind ze leuk, maar voor 10 20 euro meer vind ik die van Schuurman wel leuker.

Edit; ik dacht eerst 10 euro verschil. Voor 20 euro verschil begin ik toch te twijfelen, haha. Nouja, wat maakt het uit. Ik mag ze toch niet kopen. Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Empty Re: Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

Bericht  Atelier Madame vr 21 sep 2012 - 5:00

jaa voor 20 euro verschil vond ik het idd ook wel veel, maar ik wilde per se grijze laarzen ook dus hoefde niet lang te twijfelen Very Happy plus de van haren zit hier gewoon in de woonplaats en heb ik ze snel in huis Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  281626781
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)  Empty Re: Ik zoek laarzen (bij voorkeur Zalando maar mag ook ander)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum