App met weersverwachting buitenland
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
App met weersverwachting buitenland
Ik ben op zoek naar een app voor een android telefoon waar je de weersverwachting van het buitenland op kan zien (voor mij voor Kroatië). Ik zie op facebook wel eens van die foto's voorbij komen zoals deze;
maar het lukt me niet te achterhalen wat voor app dat is. Wie kan me helpen
Alvast bedankt!
maar het lukt me niet te achterhalen wat voor app dat is. Wie kan me helpen
Alvast bedankt!
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Re: App met weersverwachting buitenland
Gezien de Y die eronder staat ga ik er vanuit dat het Yahoo weer voor de Iphone is!
Gast- Gast
Deze is van de iphone, die zit er standaard op en dan kun je zelf plaatsen toevoegen waar hij dan de weersverwachting van geeft. Van android weet ik niet of er standaard een op zit.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:Gezien de Y die eronder staat ga ik er vanuit dat het Yahoo weer voor de Iphone is!
Met dat ik mn eigen post nog eens doorlas, zag ik ineens die Y inderdaad, en ben nu een yahoo app aan het downloaden! Bedankt!!
FruttiTutti- Fluisteraar
Ik kan via mijn telefoon (Samsung galaxy s2) widgets toevoegen en daar staat: accuweather.com tussen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Ik kan via mijn telefoon (Samsung galaxy s2) widgets toevoegen en daar staat: accuweather.com tussen.
Rampen app. Toen ik die gebruikte was mijn batterij continu leeg. Nu die uitstaat kan ik er langer mee doen. Er stond bij verbruik dat 75% van mijn batterij op ging aan die app
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Ik kan via mijn telefoon (Samsung galaxy s2) widgets toevoegen en daar staat: accuweather.com tussen.
+1, die heb ik ook. Kun je ook zelf plaatsen toevoegen.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Pippa schreef:Stylegirl schreef:Ik kan via mijn telefoon (Samsung galaxy s2) widgets toevoegen en daar staat: accuweather.com tussen.
Rampen app. Toen ik die gebruikte was mijn batterij continu leeg. Nu die uitstaat kan ik er langer mee doen. Er stond bij verbruik dat 75% van mijn batterij op ging aan die app
Ik heb het updaten uit staan. Dus als ik wil weten wat voor weer het wordt, druk ik op het refresh knopje!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Pippa schreef:Stylegirl schreef:Ik kan via mijn telefoon (Samsung galaxy s2) widgets toevoegen en daar staat: accuweather.com tussen.
Ik heb het updaten uit staan. Dus als ik wil weten wat voor weer het wordt, druk ik op het refresh knopje!
Dat heb ik ook inderdaad, mijn batterij ging ook heel snel leeg toen hij dat nog automatisch deed.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
aah ok! Dan ga ik die straks nog even proberen! Ik heb nog niks gevonden wat me bevalt, maar moet nu weg. Vanmiddag maar een nieuwe poging!
Bedankt dames!
Bedankt dames!
FruttiTutti- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Internet en het buitenland?
» Trouwen in het buitenland
» zwanger in het buitenland
» Werken in het buitenland
» Oud & nieuw in het buitenland