Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tujababy druppels

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tujababy druppels Empty Tujababy druppels

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 18:57

Ik kreeg een mailtje van VSM dat ging over bovenstaande druppels, voor gebruik rondom de inentingen.
Om de weerstand van je kindje te verhogen, zodat hij/zij minder last heeft van de inentingen.

Ben wel benieuwd of er hier iemand is die dit heeft gebruikt/gebruikt. En wat je er van vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tujababy druppels Empty Re: Tujababy druppels

Bericht  Darius do 24 nov 2011 - 20:19

Zou ik niet halen hoor. Ze zijn meestal niet zo ziek van de vaccinaties. Eventueel een zetpil geven, al wordt dat eigenlijk afgeraden omdat dan de werking van de prik zou verminderen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tujababy druppels Empty Re: Tujababy druppels

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 20:26

Mijn ervaring tot nu toe is ook niet dat ons zoontje zo ziek is geweest van de inentingen dat ik er echt iets voor nodig had. Hij krijgt binnenkort zijn 3e inenting. Heb bij de 2e wel in de loop van de dag een zetpil gegeven, hij had van de 2e toch wat meer last als de 1e.

Ik zou het denk ik ook niet zo snel halen, ook wel een beetje een gedoe lijkt het mij. Je moet het al een paar dagen van te voren en/of erna geven. Maar was benieuwd of er mensen zijn die dit gebruiken. Misschien dat ik het wel zou overwegen als mijn zoontje er elke keer echt veel last van zou hebben, maar dat is tot nu toe gelukkig niet het geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tujababy druppels Empty Re: Tujababy druppels

Bericht  Tania do 24 nov 2011 - 20:28

Ik had een tijd terug zo'n flesje gratis aangevraagd. Toen hij weer prikjes moest geprobeerd, maar hij was net zo ziekjes als anders (mijn zoontje heeft er altijd veel last van). Ik geef altijd een zetpil van tevoren dat helpt het beste hier maar dat zou ik alleen doen als je al weet dat je kindje er altijd last van heeft.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tujababy druppels Empty Re: Tujababy druppels

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 20:51

Tania, vervelend dat je zoontje er altijd zoveel last van heeft. En dan jammer dat die druppeltjes ook niet hielpen.
Is het al zo dat je zoontje er zoveel last van heeft vanaf de 1e inentingen of pas later?

Hier valt het tot nu toe mee, hopelijk blijft het een beetje zo. Anders vind ik het ook zo zielig, als ze er zoveel last van hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tujababy druppels Empty Re: Tujababy druppels

Bericht  Tania do 24 nov 2011 - 20:55

mama2be schreef:Tania, vervelend dat je zoontje er altijd zoveel last van heeft. En dan jammer dat die druppeltjes ook niet hielpen.
Is het al zo dat je zoontje er zoveel last van heeft vanaf de 1e inentingen of pas later?

Hier valt het tot nu toe mee, hopelijk blijft het een beetje zo. Anders vind ik het ook zo zielig, als ze er zoveel last van hebben.

Ja al vanaf de eerste keer. Het is wel zielig maar met een paracetamol en een paar dagen in mama's armen liggen was het wel te doen Wink En voorlopig zijn we er nu vanaf, hij hoeft pas weer als hij 4 is volgens mij.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tujababy druppels Empty Re: Tujababy druppels

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 20:56

Een paar dagen in mama's armen heeft hij vast niet erg gevonden Very Happy
Hopelijk gaat je meisje er straks minder last van hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tujababy druppels Empty Re: Tujababy druppels

Bericht  Blue flower do 24 nov 2011 - 21:24

Ik heb ze eigenlijk altijd gebruikt zodra er weer vaccinaties aankwamen, maar de laatste keer was ik het vergeten en ik merkte helemaal geen verschil met de andere keren, dus ik heb mijn twijfels erbij, net als wat de rest zegt een zetpil doet meer zijn werk.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tujababy druppels Empty Re: Tujababy druppels

Bericht  woezel do 24 nov 2011 - 21:59

Hier bij de jongste ook een gratis flesje gehad Maar niet gegeven.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tujababy druppels Empty Re: Tujababy druppels

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum