voor het eerst echt lachen
+14
Filoria
PiP
Susan
Lejow
Bloem86
Jazzlyn
Printje
Liadan
Twellie
Earane
Floor
Novalee
Tania
Wennes
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: voor het eerst echt lachen
Die van jou waren sowieso heel snel met alles toch? Ook met praten enzo?Liadan schreef:Dan ben ik benieuwd hoe ze het lachen noemen wat mijn kinderen deden, dat was toch echt helemaal bewust naar ons.Lejow schreef:Volgens mij is 6 weken geen gemiddelde, volgens mij kunnen ze pas 6 weken na de uitgerekende datum (of 46 weken na de conceptiedatum, of wat het dan ook precies was) echt bewust lachen.
Althans hier had de KA het over.
Je hebt natuurlijk altijd uitschieters beide kanten op. Tomas begon pas met lachjes vanaf dat hij een maand of twee was geloof ik. Maar die paar weekjes 'vertraging' heeft hij daarna ruimschoots ingehaald hoor
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
M lachte al na 1 week maar echt bewust met 4 weken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
3.5 week....
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Yara was snel met praten, met de grove motoriek was/is ze niet snel. Kian zegt nog niks, dus hij is daar niet snel in. Motorisch is hij sneller (al loopt hij nog niet).Filoria schreef:Die van jou waren sowieso heel snel met alles toch? Ook met praten enzo?Liadan schreef:Dan ben ik benieuwd hoe ze het lachen noemen wat mijn kinderen deden, dat was toch echt helemaal bewust naar ons.Lejow schreef:Volgens mij is 6 weken geen gemiddelde, volgens mij kunnen ze pas 6 weken na de uitgerekende datum (of 46 weken na de conceptiedatum, of wat het dan ook precies was) echt bewust lachen.
Althans hier had de KA het over.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet t niet precies meer ( stom eigenlijk ) maar tussen de 4 en 6 weken kreeg ik van beide een bewuste lach.
Mijn dochter kan sinds 2 weken schaterlachen dat is nog veel leuker hahaha
Gast- Gast
Ik weet ook niet beter dan dat ze na 5 of 6 weken bewust kunnen lachen... onze dochter deed dat ook rond die tijd.
Maar nu ben ik echt verbaasd. M. lijkt nu soms al te lachen, ik zei al tegen mijn man, "dat kan toch niet??" maar hij is dan klaarwakker en laat dan een glimlach zien. Ook als reactie op zijn zus... het leek mij ook erg vroeg....
Maar nu ben ik echt verbaasd. M. lijkt nu soms al te lachen, ik zei al tegen mijn man, "dat kan toch niet??" maar hij is dan klaarwakker en laat dan een glimlach zien. Ook als reactie op zijn zus... het leek mij ook erg vroeg....
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Snoepy87 schreef:Ik weet t niet precies meer ( stom eigenlijk ) maar tussen de 4 en 6 weken kreeg ik van beide een bewuste lach.
Leuk is dat he! A. deed het voor het eerst een week of 5 terug en nu is het zovaak dat hij ineens begint. Tegen zijn beer of papa/mama
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
6 weken. Toen waren we ook heel intensief bezig met haar.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» voor het eerst babyzwemmen
» Voor het eerst logeren
» Waaaaaah, voor het eerst...
» Vandaag voor het eerst ...
» Voor het eerst in het ledikantje..
» Voor het eerst logeren