voor het eerst echt lachen
+14
Filoria
PiP
Susan
Lejow
Bloem86
Jazzlyn
Printje
Liadan
Twellie
Earane
Floor
Novalee
Tania
Wennes
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
voor het eerst echt lachen
Wanneer ging jullie kindjes voor het eerst echt naar je lachen?
Dan bedoel ik dus de echte glimlach, niet de grimassen die ze even trekken.
Dan bedoel ik dus de echte glimlach, niet de grimassen die ze even trekken.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: voor het eerst echt lachen
De eerste na vier weken (een maand te vroeg geboren) en de tweede in de kraamweek.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
De keer dat ze het echt bewust deed was ze precies vier weken. Ik ging haar 's ochtends uit de wieg halen en kreeg een prachtige lach te zien
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Met 1.5 maand ongeveer, het was tussen kerst/nieuwjaar en hij is van 20 november.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Hier ook toen ze 4 weken oud was!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Pfoe, ik vind het altijd zo moeilijk om te zeggen wanneer ze nou echt iets bewust doen. Ik denk hier met beide kinderen met vijf a zes weken.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
De oudste was 19 dagen en de jongste was 3 weken oud.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
S. zijn eerste echte lach was toen hij een maand en 4 dagen oud was. Ik was echt op slag verliefd
Gast- Gast
Tuinstoel schreef:Pfoe, ik vind het altijd zo moeilijk om te zeggen wanneer ze nou echt iets bewust doen. Ik denk hier met beide kinderen met vijf a zes weken.
Dat vind ik ook, sommige reacties hier lijken me enorm vroeg eerlijk gezegd, maar goed. Hier ook rond 6 weken denk ik, ik lees op internet dat het meestal ook rond 6 weken komt...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Oudste met 4 weken en jongste met 4 weken en een paar dagen . Heerlijk !
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Printje schreef:Tuinstoel schreef:Pfoe, ik vind het altijd zo moeilijk om te zeggen wanneer ze nou echt iets bewust doen. Ik denk hier met beide kinderen met vijf a zes weken.
Dat vind ik ook, sommige reacties hier lijken me enorm vroeg eerlijk gezegd, maar goed. Hier ook rond 6 weken denk ik, ik lees op internet dat het meestal ook rond 6 weken komt...
Dat zal dan ook wel op mijn reactie slaan maar 6 weken is toch een gemiddelde, die gemiddelden moeten natuurlijk ook ergens vandaan komen.
Tania- Ratel
Tania schreef:Printje schreef:Tuinstoel schreef:Pfoe, ik vind het altijd zo moeilijk om te zeggen wanneer ze nou echt iets bewust doen. Ik denk hier met beide kinderen met vijf a zes weken.
Dat zal dan ook wel op mijn reactie slaan maar 6 weken is toch een gemiddelde, die gemiddelden moeten natuurlijk ook ergens vandaan komen.
Klopt, ik bedoel het ook niet als aanval maar soms denk ik het lijkt me sterk maar goed het is idd een gemiddelde en je hebt het natuurlijk gezien maar het lijkt me zo vroeg.
Printje- Lady Post-a-lot
Mijn kinderen lachten schijnbaar dan ook eerder dan gemiddeld, dat verzin ik niet hoor (ik heb er trouwens ook meerdere foto's en film van...).
Liadan- Ratel
Hier lachten ze beide rond de 5/ 6 weken!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Printje schreef:Tania schreef:Printje schreef:Tuinstoel schreef:Pfoe, ik vind het altijd zo moeilijk om te zeggen wanneer ze nou echt iets bewust doen. Ik denk hier met beide kinderen met vijf a zes weken.
Klopt, ik bedoel het ook niet als aanval maar soms denk ik het lijkt me sterk maar goed het is idd een gemiddelde en je hebt het natuurlijk gezien maar het lijkt me zo vroeg.
Ja dat leek mij ook, ik heb ook aan de kraamverzorgster gevraagd of ik nou gewoon zag wat ik wilde zien of dat zij het ook zag. Zij zag het ook zei ze.
Mijn kinderen zijn sowieso een beetje afwijkend volgens mij .
Mijn zoontje rolde heen en terug met 6 weken, maar liep pas met 23 maanden.
Dochterlief rolt al 1,5 maand de hele kamer door als ze de kans krijgt, die zal dan wel pas met 3 jaar d'r eerste woordje zeggen ofzo.
Tania- Ratel
Liadan ik wil ook niet zeggen dat ik jullie niet geloof ik vind het alleen erg vroeg. Ik denk dat anderen er misschien gewoon ongerust over worden wanneer hun kindje dat niet doet, als ik lees ik voel mijn kind bij x aantal weken en ik niet dan kan je dat toch onzeker maken. Of het ligt aan mij dat kan natuurlijk ook.
Printje- Lady Post-a-lot
Ok, dan kwam het verkeerd op me over .
Liadan- Ratel
Volgens mij is 6 weken geen gemiddelde, volgens mij kunnen ze pas 6 weken na de uitgerekende datum (of 46 weken na de conceptiedatum, of wat het dan ook precies was) echt bewust lachen.
Althans hier had de KA het over.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dan ben ik benieuwd hoe ze het lachen noemen wat mijn kinderen deden, dat was toch echt helemaal bewust naar ons.Lejow schreef:Volgens mij is 6 weken geen gemiddelde, volgens mij kunnen ze pas 6 weken na de uitgerekende datum (of 46 weken na de conceptiedatum, of wat het dan ook precies was) echt bewust lachen.
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Dan ben ik benieuwd hoe ze het lachen noemen wat mijn kinderen deden, dat was toch echt helemaal bewust naar ons.Lejow schreef:Volgens mij is 6 weken geen gemiddelde, volgens mij kunnen ze pas 6 weken na de uitgerekende datum (of 46 weken na de conceptiedatum, of wat het dan ook precies was) echt bewust lachen.
Ik heb geen idee
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Liadan schreef:Dan ben ik benieuwd hoe ze het lachen noemen wat mijn kinderen deden, dat was toch echt helemaal bewust naar ons.Lejow schreef:Volgens mij is 6 weken geen gemiddelde, volgens mij kunnen ze pas 6 weken na de uitgerekende datum (of 46 weken na de conceptiedatum, of wat het dan ook precies was) echt bewust lachen.
Ik heb geen idee
Oke maar ik had iets onthouden met 6 weken haha misschien geen gemiddelde dus maar vanaf 6 weken dus.
Printje- Lady Post-a-lot
Dan was N. precies op tijd. Ze is namelijk met 42 weken geborenLejow schreef:Volgens mij is 6 weken geen gemiddelde, volgens mij kunnen ze pas 6 weken na de uitgerekende datum (of 46 weken na de conceptiedatum, of wat het dan ook precies was) echt bewust lachen.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Ik vind het ook moeilijk om te zeggen wanneer iets bewust was. Ezra lachte ook in de kraamweek en in de weken daarna ook, maar vanaf wanneer het nou bewust was, geen idee. Bij Yrsa weet ik dat ook echt niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Liadan schreef:Dan ben ik benieuwd hoe ze het lachen noemen wat mijn kinderen deden, dat was toch echt helemaal bewust naar ons.Lejow schreef:Volgens mij is 6 weken geen gemiddelde, volgens mij kunnen ze pas 6 weken na de uitgerekende datum (of 46 weken na de conceptiedatum, of wat het dan ook precies was) echt bewust lachen.
Ja dat vraag ik me dan ook af.
Ik ga helemaal twijfelen of ik nou gek ben dus ik heb even filmpjes en foto's van J. terug gekeken maar daar lacht hij echt heel bewust op. Papa zit gek te doen en hij moet om sommige dingen steeds lachen. En daar is nog geen zes weken na de uitgerekende datum.
Tania- Ratel
Ik twijfelde eergisteren, toen was hij 3 weken oud.
Vandaag was het wel overduidelijk!!
Vandaag was het wel overduidelijk!!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» voor het eerst babyzwemmen
» Voor het eerst logeren
» Waaaaaah, voor het eerst...
» Vandaag voor het eerst ...