Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

+7
Muis
Dora
nisavi
Fiwen
L!ND@
yes1984
Flower_L
11 plaatsers

Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Flower_L di 7 aug 2012 - 6:57

Sinds vrijdag voel ik mij al niet zo lekker. groot deel vd dag hoofpijn achterin hoofd, wazig zien, benauwd, geen energie en gewoon algemeen niet lekker voelen.

Kan gewoon iets minder weerstand hebben, maar zolang heb ik nooit iets. Maar nu met zwanger zijn let ik toch iets meer op.
Ben ook nog niet zo lang zwanger dat het echt iets kan zijn lijkt me.

Toch misschien herkenbaar voor iemand?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  yes1984 di 7 aug 2012 - 7:00

Heb je vaker last van hoofdpijn? Ik vind benauwd en wazig zien geen fijne klachten. Zou toch even de huisarts raadplegen. Misschien is je bloeddruk niet goed i.v.m. de zwangerschap waardoor je die hoofdpijn krijgt.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  L!ND@ di 7 aug 2012 - 7:04

Ik zou even bellen met de vk. Kunnen tekenen van HELLP zijn. Misschien kunnen ze je bloeddruk eveb meten?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Fiwen di 7 aug 2012 - 7:12

Verloskundige bellen!

Het is vroeg voor een zwangerschapsvergiftiging maar het kan wel. De verloskundige kan beter inschatten of het nodig is om langs te komen dan dat wij hier vanaf het forum kunnen.

Waarschijnlijk is het gewoon een griepje doordat je weerstand nu minder is maar je moet Geen risico's nemen.

Beterschap!
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  nisavi di 7 aug 2012 - 7:14

Ik voelde me regelmatig zo en ik had last van hoge bloeddruk (en zwangerschapsvergiftiging).

Alleen had ik dan niet veel last van hoofdpijn. Als ik jou was zou ik even de vk bellen.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Dora di 7 aug 2012 - 7:52

Hoe is het nu met je?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Muis di 7 aug 2012 - 7:55

Ik zou ook bellen. Ik heb een hoge bloeddruk en er is mij op het hart gedrukt om echt te bellen als ik zulke klachten heb ivm zwangerschapsvergiftiging. Hoe gaat het nu met je?
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Flower_L di 7 aug 2012 - 7:57

Het is niet zo dat ik hele dag 'ziek' ben, sleur mezelf meer door de dagen heen. Heel onrustig gevoel telkens...geen zin in liggen, geen zin in zitten, weinig concentratie.
Ik ga morgenochtend de vk toch even bellen, en zo fijn naar bed smile
Bloeddrum was overigens drie wkn geleden perfect en bij l hele zwangerschap ook. kan toch niet zo omslaan?

Bedankt voor de reacties!


Laatst aangepast door Flower_L op di 7 aug 2012 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 7:58

Bellen hoor Flower! Ik moest ook meteen aan zwangerschapsvergiftiging (of symptomen daarvan) denken. Beter even het zekere voor het onzekere... En voor nu inderdaad even lekker je rust pakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  nisavi di 7 aug 2012 - 8:23

Flower_L schreef:Het is niet zo dat ik hele dag 'ziek' ben, sleur mezelf meer door de dagen heen. Heel onrustig gevoel telkens...geen zin in liggen, geen zin in zitten, weinig concentratie.
Ik ga morgenochtend de vk toch even bellen, en zo fijn naar bed Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn 561177
Bloeddrum was overigens drie wkn geleden perfect en bij l hele zwangerschap ook. kan toch niet zo omslaan?

Bedankt voor de reacties!

Dat kan wel zomaar omslaan. Mijn bloeddruk was gedurende het grootste deel van de zwangerschap perfect. Opeens bij een controle was mijn bloeddruk hoog en dat bleef ook zo tot het einde van mijn zwangerschap. Na de zwangerschap was mijn bloeddruk trouwens weer perfect.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  LDJ wo 8 aug 2012 - 1:44

Heb je inmiddels al gebeld Flower?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Pandora wo 8 aug 2012 - 2:55

Ik wil je absoluut niet bang praten, maar met deze klachten ben ik in wk 41 van mijn zwangerschap in het ziekenhuis opgenomen met een zwangerschapsvergiftiging. Toen niet een heel groot 'probleem' omdat ik al overtijd liep, maar bij 'slechts' 19 weken zwangerschap is dit wel degelijk ernstig. Ik zou echt even bellen als ik jou was! Sterkte!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Dora wo 8 aug 2012 - 3:33

Hoe is het nu?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Flower_L wo 8 aug 2012 - 4:46

Ja, mag morgenochtend langskomen. Ze wil iig even bloeddruk meten en buik voelen.
blijf me zo voelen, dus wel blij dat k toch gebeld heb.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Reeza wo 8 aug 2012 - 5:34

Het zou misschien ook bloedarmoede kunnen zijn.. Heb je dat toevallig ooit gehad?
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 5:39

Reeza schreef:Het zou misschien ook bloedarmoede kunnen zijn.. Heb je dat toevallig ooit gehad?

Ja, dat bleek het bij mij tijdens de zwangerschap ook zo te zijn.
Mijn HB was toen maar 3.1
Echt heel erg laag dus. Ik had op een geven moment dat ik aan 1 kant bijna niks meer zag.

Goed dat je gebeld hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Flower_L wo 8 aug 2012 - 22:33

Geweest en bloeddruk was helemaal prima zelfs smile blijf klachten houden, maar even in gaten houden komende dagen. Di weer vk

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 23:45

Goed dat je gegaan bent en ben blij dat het 'meeviel'. Hopelijk verdwijnen de klachten gauw!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Pollewop do 9 aug 2012 - 4:23

of misschien je schildklier? Zo klinkt het mij in de oren...
Pollewop
Pollewop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 10-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Reeza do 9 aug 2012 - 4:38

Ik zou dinsdag even voorstellen of je bloed moet gaan laten prikken? Is zo gepiept en misschien is de oorzaak dan snel duidelijk.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn Empty Re: Hoofpijn, benauwd, naar voelen en zwanger zijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum