Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shit! fles vergeten..

+3
Tania
yes1984
studiebol
7 plaatsers

Ga naar beneden

Shit! fles vergeten.. Empty Shit! fles vergeten..

Bericht  studiebol di 7 aug 2012 - 6:54

Goed, het was hier wat chaotisch vanavond.. meiden erg moe lagen al half te slapen in de MC dus ik heb ze meteen naar bed gebracht.... en nu zit ik op de bank en bedenk me dat ze dus geen fles hebben gehad..(echt ontzettend dom)

Ze krijgen altijd nog een fles van 180 savonds en ik denk dat ze die ook echt nog nodig hebben. Ze waren vandaag bij mijn ouders en tussen de middag hebben ze goed hun boterham gegeten maar de fles maar voor een kwart op gedronken.. rond 4 uur hebben ze wat sap gehad en een soepstengel. Met avond eten doen ze momenteel erg moeilijk, dus ze hebben eigenlijk niks geen avond eten gehad.

Ik vind dan toch echt dat ze te lang zonder fles zitten, als ze het nu tot morgenochtend vol moeten houden. Wat vinden jullie? Ze slapen nu een uurtje, zal ik ze om half 10 ofzo toch even wakker maken voor de fles met de hoop dat ze daarna weer in slaap vallen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Shit! fles vergeten.. Empty Re: Shit! fles vergeten..

Bericht  yes1984 di 7 aug 2012 - 6:55

Is het een optie om de fles te maken, en ze deze in het bedje te geven? Dan vallen ze misschien daarna meteen weer in slaap. Wanneer ze 180 gewend zijn en ze nu niet hebben gegeten denk ik niet dat ze de hele nacht door zullen slapen.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  studiebol di 7 aug 2012 - 6:57

yes1984 schreef:Is het een optie om de fles te maken, en ze deze in het bedje te geven? Dan vallen ze misschien daarna meteen weer in slaap. Wanneer ze 180 gewend zijn en ze nu niet hebben gegeten denk ik niet dat ze de hele nacht door zullen slapen.

Ja zou wel een optie zijn idd moet ik het even om de beurt doen..

ik denk ook niet dat ze het vol houden zonder fles, op zich is het niet erg als ze snachts komen maar dit is een beetje mijn schuld dus dan vind ik dat wel zielig voor ze eigenlijk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  yes1984 di 7 aug 2012 - 6:58

Dan heb je ook kans dat ze klaar wakker zijn zo midden in de nacht. Nu blijven ze misschien half slaperig. Je zit inderdaad met twee. Houd nog niet 1 van twee zelf de fles vast? Anders moet je inderdaad even om de beurt.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Tania di 7 aug 2012 - 6:59

Ik zou gewoon wachten tot ze wakker worden voor de fles. Misschien zijn ze wel zo moe dat ze gewoon doorslapen, kan echt geen kwaad voor een keertje.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flower_L di 7 aug 2012 - 6:59

Kun je ze niet beide voeden door kussentje op hun lichaam te leggen en dan fles erop? Deed ik bij l okk weleens, al lag hij dan wel wat schuin.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Fiwen di 7 aug 2012 - 7:16

J.uul drinkt gewoon slapend haar fles 's avonds. Kwestie van speen eruit en fles erin. Ze heeft zich nog nooit verslikt of zo. Misschien dat dat een optie is? Dan hoef je ze niet wakker te maken maar krijgen ze wel de melk binnen want als ik jouw verhaal zo lees gaan ze waarschijnlijk wel wakker worden vannacht anders.

Succes ermee.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Star007 di 7 aug 2012 - 8:16

Volgens mij kunnen ze best een keer zonder ( Als ze honger hebben, worden ze echt wel wakker !) D. heeft laatst ook een keer geen fles meer gehad , die van rond 18.30, omdat ze zo ontzettend moe was, en om 18.00 al in bed lag.Ze heeft toen de hele nacht doorgeslapen, terwijl ik er van uit ging dat ze zeker s' nachts zou komen.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  studiebol di 7 aug 2012 - 8:34

Ik heb toch de fles maar gegeven durfde het niet aan. V die werd wel wakker maar dronk echt alles tot de laatste druppel op en heb ik daarna niet meer gehoord.

L die bleef gewoon verder slapen, dronk bijna alles op, duwde de fles weg met haar tong draaide zich op haar buik en snurkte weer verder.

Nou vind het toch wel een prettig idee dat ze nu wat gehad hebben anders was het toch echt van 12 uur vanmiddag het laatste wat ze gehad hebben, de soepstengel ff niet mee tellend.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Jezzie di 7 aug 2012 - 9:00

Fijn dat het gelukt is. En dat ze lekker door slapen.
Dan kan je zelf ook met een rustig gevoel slapen vannacht
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: