Heavy shit
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Heavy shit
Nee dit topic gaat gelukkig niet over een persoonlijke situatie maar over het boek Heavy shit. Hebben jullie het gelezen?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Heavy shit
Ja, dat heb ik gelezen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
En, en, en?? Ik hoorde van een vriendin dat hij erg komisch was dus heb hem zelf ook besteld. Ben benieuwd wat jullie er van vinden?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik vond 'm wel leuk om te lezen, die persoonlijke ervaringen en al die lijstjes. Het is een beetje in tijdschrift-stijl, alsof je een heel dikke Ouders van Nu zit te lezen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb 'm ook en vond het een heerlijk boek om te lezen.
Het wordt allemaal op een grappige maar toch leerzame manier beschreven. Zelfs mijn vriend heeft 'm gelezen en vond het een leuk boek.
Ik vind het zeker een aanrader. Het is een keer wat anders dan de meeste zwangerschaps/opvoedboeken.
Het wordt allemaal op een grappige maar toch leerzame manier beschreven. Zelfs mijn vriend heeft 'm gelezen en vond het een leuk boek.
Ik vind het zeker een aanrader. Het is een keer wat anders dan de meeste zwangerschaps/opvoedboeken.
Flow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 57
Registratiedatum : 16-08-11
Ik zat het net nog even door te lezen, het is wel een gezellig boek, maar veel van die anekdotes hebben wel een hoog je-had-erbij-moeten-zijn-gehalte.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: