Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Scheel kijken

2 plaatsers

Ga naar beneden

Scheel kijken Empty Scheel kijken

Bericht  Jelin do 27 jan 2011 - 2:25

Mijn dochter kijkt sinds een week een beetje scheel met haar linkeroog vooral als ze moe is. Ik ben vandaag bij de huisarts geweest en heb een doorverwijzing gekregen voor de oogarts. Nu net gebeld voor een afspraak kan ze pas eind maart terecht. Pff dat duurt echt nog lang. De huisarts had wel gezien dat er dus een lichte afwijking zit, maar kan het niet goed beoordelen omdat ze een brede neusbrug heeft.

Maak me stiekem toch wel zorgen om. Ook omdat het nog zolang duurt voordat ik terecht kan. Ik weet dat ik er vroeg bij ben en mocht ze eventueel een lui oog hebben, dat het dan nog goed behandeld kan worden en dat deze afwijking alsnog verdwijnt. Wie heeft hier ervaringen mee?

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Scheel kijken Empty Re: Scheel kijken

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 2:30

Mijn broertje heeft dat ook gehad toen hij klein was. Hij is geopereerd en heeft daarna nog een periode zijn oogje moeten afdekken (was hij wel heel klein hoor). Daarna heeft hij een bril gehad een aantal jaar en ik denk vanaf zijn achtste ofzo was het niet meer nodig. Hij heeft nu nergens meer last van, alleen trekt zijn oog nog een heeeeel klein beetje als hij heel moe is, maar dat ziet niemand (alleen wij omdat we het weten).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Scheel kijken Empty Re: Scheel kijken

Bericht  Jelin do 27 jan 2011 - 2:40