Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schiphol

+8
Caribbeanlover
Lenthe
Marin
Lady4
Sugarfall
Happinaz
Winegum
Shopelle
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Schiphol - Pagina 2 Empty Re: Schiphol

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 23:12

Ik koop meestal een boek of een tijdschrift. Voor de rest kijk ik in de winkels, maar koop ik eigenlijk niks. Ik vind het heerlijk. Het hoort erbij.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 23:13

Ik was alles eerst voordat ik het draag.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 23:16

Marin schreef:
Kenza schreef:Maar dragen jullie het ondergoed uit de winkel zonder te wassen dan? Bij de h&m ligt het ondergoed open en bloot iedereen zit eraan en het valt op de grond etc, lijkt me dat je het eerst wast voordat je het draagt?

Als ik gewoon thuis ben nadat ik iets koop, was ik 't wel ja. Maar soms kan dat niet.

Ik zou dan nog eerder me ondergoed 1 dag langer aanhouden dan dat ik ondergoed zo uit de winkel zou gaan dragen! Ik heb weleens gelezen dat daar echt heel veel bacterien in zitten doordat iedereen er met zijn handen aan zit.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 7 aug 2012 - 23:21

Clinique mascara! Daar heb je een doosje met 3 mascara's voor 45 euro. 1 of 2 voor mij, 1 voor mijn moeder, en als ze wil, 1 voor mijn zusje. Gelukkig vliegen we allemaal regelmatig zodat ik altijd er één of twee op voorraad heb thuis.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover di 7 aug 2012 - 23:22

Chance, is dat zoveel goedkoper dan thuis in de winkels?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Marin di 7 aug 2012 - 23:23

Kenza schreef:
Marin schreef:
Kenza schreef:Maar dragen jullie het ondergoed uit de winkel zonder te wassen dan? Bij de h&m ligt het ondergoed open en bloot iedereen zit eraan en het valt op de grond etc, lijkt me dat je het eerst wast voordat je het draagt?

Als ik gewoon thuis ben nadat ik iets koop, was ik 't wel ja. Maar soms kan dat niet.

Ik zou dan nog eerder me ondergoed 1 dag langer aanhouden dan dat ik ondergoed zo uit de winkel zou gaan dragen! Ik heb weleens gelezen dat daar echt heel veel bacterien in zitten doordat iedereen er met zijn handen aan zit.

Hmm nee ik niet. Ik zweet nogal snel van vliegen, al dat gestress enzo. Ik denk er niet echt over na. Natuurlijk was ik het liever, maar ach, anders maar gewoon zo. Zo vaak komt dat nou ook weer niet voor.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Caribbeanlover wo 8 aug 2012 - 1:32

Ik heb er zo hekel aan om 3 uur van te voren aanwezig te zijn. Het is dat we samen zijn, maar de tijd gaat zo langzaam. Ook gaat het vliegtuig elk jaar weer later dan gepland............zucht.

In Amerika moest ik 4 uur van de voren er zijn op JFK, maar heb toen wel mooi pal tegen een concorde aangekeken er zat alleen een grote glazen wand tussen. Zonde dat ik geen foto heb gemaakt. Toen was ik alleen en dan is zolang wachten echt ruk!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Happinaz wo 8 aug 2012 - 2:00

Caribbeanlover schreef:Ik heb er zo hekel aan om 3 uur van te voren aanwezig te zijn. Het is dat we samen zijn, maar de tijd gaat zo langzaam. Ook gaat het vliegtuig elk jaar weer later dan gepland............zucht.

In Amerika moest ik 4 uur van de voren er zijn op JFK, maar heb toen wel mooi pal tegen een concorde aangekeken er zat alleen een grote glazen wand tussen. Zonde dat ik geen foto heb gemaakt. Toen was ik alleen en dan is zolang wachten echt ruk!

Als het even kan ben ik 4 tot 5 uur eerder al op schiphol aanwezig. En dan moet je weten dat ik er maar 5 minuten bij vandaan woon. Ik hou er zo erg van. Koffie drinken, vliegtuigen kijken, mensen kijken, genieten, beetje winkelen. Voorpret, vast wat foto's maken. Het kan mij niet lang genoeg duren. Je zou bijna kunnen stellen dat ik naar schiphol toe gaan en daar zijn al vakantie vind. Heerlijk! Schiphol - Pagina 2 281626781
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Blond wo 8 aug 2012 - 3:12

Caribbeanlover schreef:Chance, is dat zoveel goedkoper dan thuis in de winkels?

Ja, 6 euro per mascara.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud