Schiphol
+8
Caribbeanlover
Lenthe
Marin
Lady4
Sugarfall
Happinaz
Winegum
Shopelle
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Schiphol
Wat koop jij altijd op Schiphol?
Ik struin altijd in zo'n parfumerie shop. Sinds vorig jaar hebben ze daar trouwens ook Pandora.
Ook kijk ik altijd ff op internet in het boekje 'na de paspoortcontrole'
Ik struin altijd in zo'n parfumerie shop. Sinds vorig jaar hebben ze daar trouwens ook Pandora.
Ook kijk ik altijd ff op internet in het boekje 'na de paspoortcontrole'
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Schiphol
Eigenlijk koop ik daar nooit iets! Heel soms parfum als ik iets nodig heb. Maar als je het tijdens een aanbieding in de parfumerie in de winkel koopt ben je vaak net zo duur uit, als het niet goedkoper is.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik koop altijd nog even een tasje of een riem of iets bij de H&M of de Hema. Op de een of andere manier hoort dat er echt bij .
Of een crèmet bij de body shop!
Of een crèmet bij de body shop!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ik koop alleen tijdschriften en heel soms een boek, wat te eten/drinken, verder niks.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Eten. I love Schiphol, mijn vakantie begint zodra ik daar naar binnen loop.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Eten. I love Schiphol, mijn vakantie begint zodra ik daar naar binnen loop.
Ja, mijn vakantie begint ook zodra ik daar binnen loop.. Zo heerlijk!
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Ik hou ook van Schiphol!
Op Schiphol Plaza kom ik vaak in de Food Market, lekker eten. Ook loop ik vaak even door de Body Shop, America Today, H&M, etc. Super handig als ik even gauw over moet stappen met de trein en 10 min heb.. Koop dan vaak iets kleins bij de H&M.
In Vertrekhal 3 zit tegenwoordig een Victoria's Secret, met name met beauty dingen (zoals parfum) maar je hebt wel wat ondergoed. Is best leuk! (Daar waar eerst de Accessorize zat geloof ik, het is helemaal verbouwd).
Starbucks kom ik ook vaak (zowel op Plaza als achter de douane)
En voor een vlucht koop ik meestal wel een tijdschriftje enzo.
OH en soms mag ik mezelf inderdaad verwennen met een Clinique productje ofzo.
Op Schiphol Plaza kom ik vaak in de Food Market, lekker eten. Ook loop ik vaak even door de Body Shop, America Today, H&M, etc. Super handig als ik even gauw over moet stappen met de trein en 10 min heb.. Koop dan vaak iets kleins bij de H&M.
In Vertrekhal 3 zit tegenwoordig een Victoria's Secret, met name met beauty dingen (zoals parfum) maar je hebt wel wat ondergoed. Is best leuk! (Daar waar eerst de Accessorize zat geloof ik, het is helemaal verbouwd).
Starbucks kom ik ook vaak (zowel op Plaza als achter de douane)
En voor een vlucht koop ik meestal wel een tijdschriftje enzo.
OH en soms mag ik mezelf inderdaad verwennen met een Clinique productje ofzo.
Laatst aangepast door Marin op di 7 aug 2012 - 21:35; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik hou van Schiphol! Ik koop meestal iets bij de h&m of de bodyshop. Achter de douane eet ik vaak een broodje en koop ik parfum en sigaretten.
Ik vind dat de parfum soms best goedkoop is. Ik heb eens een parfum voor 25 euro gekocht, toen ik hem gewoon in de winkel wou kopen was hij 65 euro!
Ik vind dat de parfum soms best goedkoop is. Ik heb eens een parfum voor 25 euro gekocht, toen ik hem gewoon in de winkel wou kopen was hij 65 euro!
Gast- Gast
Meestal vlieg ik via andere luchthavens, zoals Weeze of Dusseldorf. Maar na de douane koop ik eigenlijk alleen maar wat eten. Ik sjok wel langs alle winkels om de tijd te doden tot ik naar het vliegtuig mag, maar ik koop eigenlijk nooit wat. Meestal heb ik al genoeg kilo's bij me
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Zit de H&M en Hema ed er ook als je door de douane heen bent? Ik koop alles thuis wel zo handig, dan vergeet ik iig niks.
Aangezien wij altijd naar de caribbean gaan vertrekken we altijd bij hal 3 (denk ik aangezien Victoria's secret er zit). Zit die er op de hele luchthaven maar 1x? Zo ja, dan is het balen als je erheen wilt en je vertrekt helemaal aan de andere kant zowat.
Wij kopen nooit wat, zonde en het kan thuis net zo goed. We kopen wel eten en drinken of nemen dat van huis mee.
Aangezien wij altijd naar de caribbean gaan vertrekken we altijd bij hal 3 (denk ik aangezien Victoria's secret er zit). Zit die er op de hele luchthaven maar 1x? Zo ja, dan is het balen als je erheen wilt en je vertrekt helemaal aan de andere kant zowat.
Wij kopen nooit wat, zonde en het kan thuis net zo goed. We kopen wel eten en drinken of nemen dat van huis mee.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
CBL, nee die zitten op Schiphol Plaza. Kan je dus altijd in.
Ik geloof dat de VS inderdaad in vertrekhal 3 zit en heb 'm geloof ik nog niet in een andere hal gezien.
Ik heb dat jarenlang gehad met de Starbucks.. Die zat in vertrekhal 1, en daar kom je echt niet bij als je in 2 en 3 zit (tussen die twee kan je wel gewoon lopen), en ik kon 'm maar niet vinden want ik vloog altijd vanaf 3 naar Engeland. Ik dus altijd zoeken, maar kon 'm maar niet vinden. Maar tegenwoordig zit er ook eentje in 3.
Ik geloof dat de VS inderdaad in vertrekhal 3 zit en heb 'm geloof ik nog niet in een andere hal gezien.
Ik heb dat jarenlang gehad met de Starbucks.. Die zat in vertrekhal 1, en daar kom je echt niet bij als je in 2 en 3 zit (tussen die twee kan je wel gewoon lopen), en ik kon 'm maar niet vinden want ik vloog altijd vanaf 3 naar Engeland. Ik dus altijd zoeken, maar kon 'm maar niet vinden. Maar tegenwoordig zit er ook eentje in 3.
Marin- Lady Post-a-lot
Lady4 schreef:Eten. I love Schiphol, mijn vakantie begint zodra ik daar naar binnen loop.
Helemaal mee eens. En dan gezellig lekker kneuterig een zitplaatsje zoeken terwijl mijn vriend voor ons cappuchino gaat halen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ja dat moet dan wel idd, ik heb hem vorig jaar voor het eerst gezien. Ben er ook even wezen kijken, maar duur hoor bijv, een klein toilettasje poeh he.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ja dat moet dan wel idd, ik heb hem vorig jaar voor het eerst gezien. Ben er ook even wezen kijken, maar duur hoor bijv, een klein toilettasje poeh he.
Ja duur is het wel. Ik zou er ook niet zo snel iets kopen. Maar stel je bent je ondergoed vergeten en je komt er na de douane pas achter, dan is het wel handig. Ik heb wel vaak bij de H&M ondergoed gekocht, als ik ineens spontaan weg moest en ik geen schoon ondergoed had. Dan is dat best handig!
Marin- Lady Post-a-lot
Dan is dat duur ondergoed haha. Vraag me alleen af hoe iemand ineens bedenkt na door de douane te zijn geweest dat je geen ondergoed ingepakt hebt. Sowieso snap ik niet hoe je dat kan vergeten voor een vakantie, voor een korte trip zoals jij wel eens doet kan ik het nog begrijpen.
Marin, je hebt toch altijd wel schoon ondergoed in huis? Ik wel hoor.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Dan is dat duur ondergoed haha. Vraag me alleen af hoe iemand ineens bedenkt na door de douane te zijn geweest dat je geen ondergoed ingepakt hebt. Sowieso snap ik niet hoe je dat kan vergeten voor een vakantie, voor een korte trip zoals jij wel eens doet kan ik het nog begrijpen.
Ik denk meer dat dit komt doordat ze ook als koerier werkt en daarom regelmatig last minut te horen krijgt dat ze een pakje o.i.d moet afgeven. Dan heeft ze geen tijd om te pakken en dan moet ze zo snel mogelijk naar schiphol.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik heb er 2 keer een digitale camera gekocht. Bede keren was ik echt op zoek naar een nieuwe en kon ik ze niet ergens anders goedkoper vinden.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Caribbeanlover schreef:
Ja ik ook hoor.. Maar als ik in de stad ben en ik word voor m'n baantje opgeroepen dat ik acuut naar Schiphol moet, dan heb ik niet altijd tijd om nog naar huis te gaan en ondergoed te halen. Is niet zo vaak voorgekomen hoor en nu zeker niet meer, maar dan is 't wel handig
Overigens heb ik in het verleden wel echt ondergoed gekocht toen alles vuil in de was lag en ik te lui was om te wassen
Marin- Lady Post-a-lot
Oh ik wist serieus niet dat je letterlijk opgebeld kan worden en gelijk weg moest. Geven ze dan niet eens de tijd om even naar huis te gaan? Hoe doe je dat met kleding? Hoe lang ben je dan meestal weg.
Ik was altijd als ik het teveel vind worden.
Ik was altijd als ik het teveel vind worden.
Caribbeanlover- Ratel
Haha ja ik heb jarenlang geen wasmachine gehad, dan moest ik ergens heen om te wassen, dus soms was ik lui
Maar nu niet meer hoor, nu heb ik heerlijk een eigen wasmachine en droger dus is het makkelijk.
Ja het kan soms zo snel gaan, en soms bellen ze voor de dag erna pas en kan je voorbereiden. Wisselt beetje dus.
Dan zijn dat soort winkels op Schiphol best handig. Meestal blijf ik dan 1 nachtje weg, volgende dag terug.
Maar nu niet meer hoor, nu heb ik heerlijk een eigen wasmachine en droger dus is het makkelijk.
Ja het kan soms zo snel gaan, en soms bellen ze voor de dag erna pas en kan je voorbereiden. Wisselt beetje dus.
Dan zijn dat soort winkels op Schiphol best handig. Meestal blijf ik dan 1 nachtje weg, volgende dag terug.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:
Overigens heb ik in het verleden wel echt ondergoed gekocht toen alles vuil in de was lag en ik te lui was om te wassen
Ik ook! maar dat was wel toen ik aan boord werkte, als ik dan de wal op was was het gewoon praktischer om even snel nieuw ondergoed te halen dan de was te doen. We hadden ongeveer 4 wasmachines met heel veel personeelsleden, dus vind maar eens een vrije wasmachine als je tijd hebt om de was te doen..
Mermaid- Kletskop
Haha ja herkenbaar Mermaid... Op de campus ook, dan kon je eerst een uur gaan wachten tot er uberhaupt eentje vrij kwam. Irritant!
Marin- Lady Post-a-lot
Maar dragen jullie het ondergoed uit de winkel zonder te wassen dan? Bij de h&m ligt het ondergoed open en bloot iedereen zit eraan en het valt op de grond etc, lijkt me dat je het eerst wast voordat je het draagt?
Gast- Gast
En altijd zorgen dat je terug bent voor je was klaar is, anders heeft zo 1 of andere grapjas al je kleren in de droger gegooid...
En uhm ja als de nood hoog is draag ik het wel zonder te wassen, of even snel een handwasje.
En uhm ja als de nood hoog is draag ik het wel zonder te wassen, of even snel een handwasje.
Mermaid- Kletskop
Kenza schreef:Maar dragen jullie het ondergoed uit de winkel zonder te wassen dan? Bij de h&m ligt het ondergoed open en bloot iedereen zit eraan en het valt op de grond etc, lijkt me dat je het eerst wast voordat je het draagt?
Als ik gewoon thuis ben nadat ik iets koop, was ik 't wel ja. Maar soms kan dat niet.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Schiphol; hoe zat het ook al weer?
» Parkeren op Schiphol
» Op Schiphol parkeren
» Handbagage schiphol
» parkeren schiphol
» Parkeren op Schiphol