Op Schiphol parkeren
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Op Schiphol parkeren
Wat kost dat per dag? Ik kan het op internet niet vinden. Sta er van donderdag t/m woensdag.
Gast- Gast
Re: Op Schiphol parkeren
Even googelen op Schiphol Smart Parking, dan kom je op de tarieven uit
Gast- Gast
Thanx. Ik kom alleen op fora uit met wel of niet duur zonder de kosten erbij!
Gast- Gast
Hier kun je de prijs berekenen: http://www.schiphol.nl/Reizigers/VanNaarSchiphol/Parkeren/SchipholSmartParking/Reserveren.htm
Imperfect- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 18-11-10
Er is een parkeerplaats (de verste, maar er rijdt een pendelbus) die bij vooruit boeken maar 5 euro per dag kost.
Gast- Gast
ook om 2 uur 's nachts?Twellie schreef:Er is een parkeerplaats (de verste, maar er rijdt een pendelbus) die bij vooruit boeken maar 5 euro per dag kost.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:ook om 2 uur 's nachts?Twellie schreef:Er is een parkeerplaats (de verste, maar er rijdt een pendelbus) die bij vooruit boeken maar 5 euro per dag kost.
Yep
Gast- Gast
Van Schiphol? Anders te benaderen dan Smart parking?Twellie schreef:Francaise_ schreef:ook om 2 uur 's nachts?Twellie schreef:Er is een parkeerplaats (de verste, maar er rijdt een pendelbus) die bij vooruit boeken maar 5 euro per dag kost.
Yep
Gast- Gast
Van Schiphol? Anders te benaderen dan Smart parking?
Deze vraag snap ik even niet.
Gast- Gast
Twellie schreef:Van Schiphol? Anders te benaderen dan Smart parking?
Vind ik het via Smart Parking Schiphol of moet ik via iets anders kijken?
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Twellie schreef:Van Schiphol? Anders te benaderen dan Smart parking?
Vind ik het via Smart Parking Schiphol of moet ik via iets anders kijken?
Ja, inderdaad gewoon Smart Parking. Het is wel belangrijk de plek vantevoren te boeken, anders wordt het duurder.
Gast- Gast
www.autohotelrijsenhout.nl daar parkeer ik hem altijd.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
De auto van een vriendin van mij is gejat op Schiphol long parking toen ze 6 weken naar Australië was.. Die beveiliging is ver te zoeken daar en daar betaal je dan geld voor. Mijn ervaring is er dus niet zo best mee, ik zou iets in de buurt zoeken.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Wij hebben een keer de auto bij een haal en brengservice gebracht. We zouden direct worden opgehaald, uiteindelijk hebben we na aankomst daar nog een uur op gewacht. Voor onze reis naar Australie over een paar weken, gaan we gewoon met de trein...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Pfff dat hebben wij ook gehad inderdaad, en we kwamen ook nog midden in de nacht thuis. Stonden we te koukleumen, want je wilt ook niet dat het busje voorbij rijdt en dat je hem mist. Dat doe ik dus ook nooit meer.Caro schreef:Wij hebben een keer de auto bij een haal en brengservice gebracht. We zouden direct worden opgehaald, uiteindelijk hebben we na aankomst daar nog een uur op gewacht. Voor onze reis naar Australie over een paar weken, gaan we gewoon met de trein...
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Parkeren Schiphol
» Parkeren op Schiphol
» parkeren schiphol
» Korting op parkeren bij Schiphol!
» Waar kan ik het beste (goedkoop) parkeren bij schiphol?
» Parkeren op Schiphol
» parkeren schiphol
» Korting op parkeren bij Schiphol!
» Waar kan ik het beste (goedkoop) parkeren bij schiphol?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: