Vissenkom in een dierenwinkel!
+20
Kowalski
Raindrop
Printje
Rush
Twellie
Tazz
luisa
Mermaid
Benthe
Susan
Herfstblaadjes
Red Velvet
nijntje4
Lousanne
Blair
Jasmine
Siamsa
_Nina
Tania
Caribbeanlover
24 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Vissenkom in een dierenwinkel!
Tania schreef:Fruity schreef:Mijn visjes zijn gelukkig en groeien als kool. En zijn ook al 3 en 6 jaar oud dus ach..
Als die goudvis al zes jaar als kool zou groeien, zou hij nu niet meer in een kom passen.
Och, wat bijdehand.
Gast- Gast
Fruity schreef:Tania schreef:Fruity schreef:Mijn visjes zijn gelukkig en groeien als kool. En zijn ook al 3 en 6 jaar oud dus ach..
Als die goudvis al zes jaar als kool zou groeien, zou hij nu niet meer in een kom passen.
Och, wat bijdehand.
Nee hoor, gewoon waar. Wij hebben goudvissen gehad in een groot aquarium die echt goed groeiden en die hadden echt niet meer in een kom gepast na zes jaar (ook niet na 3 jaar trouwens).
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Fruity schreef:Tania schreef:Fruity schreef:Mijn visjes zijn gelukkig en groeien als kool. En zijn ook al 3 en 6 jaar oud dus ach..
Och, wat bijdehand.
Nee hoor, gewoon waar. Wij hebben goudvissen gehad in een groot aquarium die echt goed groeiden en die hadden echt niet meer in een kom gepast na zes jaar (ook niet na 3 jaar trouwens).
Ik heb 7 jaar lang een goudvis gehad in een vierkante bak en hij is in al die 7 jaar ongeveer even groot gebleven
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry schreef:Tania schreef:Fruity schreef:Tania schreef:Fruity schreef:Mijn visjes zijn gelukkig en groeien als kool. En zijn ook al 3 en 6 jaar oud dus ach..
Och, wat bijdehand.
Ik heb 7 jaar lang een goudvis gehad in een vierkante bak en hij is in al die 7 jaar ongeveer even groot gebleven
Ik snap het punt van je post niet, dat je een vierkante bak hebt? Dat heeft er niks mee te maken namelijk.
Het gaat om de kwaliteit van het water, als die niet goed is zal je vis niet groeien. Maar dat staat hier boven al een paar keer het heeft geen zin om dat te blijven herhalen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, niets over de kom. Meer dat mijn vis in 7 jaar bijna niet gegroeid is. Maar blijkbaar heb ik m gewoon mishandeld en m 7jaar lang in slecht water laten zwemmen...
Jerry- Ratel
Mijn visje zwemt in een vierkant kom.....maakt dat me dan een goede visseneigenaar?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Die van ons is ook vierkant, maar ik denk wel te klein voor 3 visjes die behoorlijk zijn gegroeid. Het kon prima destijds (2 visjes zijn erbij gekomen uit noodopvang) maar inmiddels zijn ze vrij groot. Ze zijn mijns inziens nog altijd happy. Reageren zelfs op mijn hand! Haha.
Gast- Gast
JaneDoe schreef:Mijn visje zwemt in een vierkant kom.....maakt dat me dan een goede visseneigenaar?
Niet als ie niet groeit
Jerry- Ratel
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: