Wie helpt een krabpaal uitzoeken?
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie helpt een krabpaal uitzoeken?
snoezel schreef:Die van ons houden absoluut niet van holletjes... Ze willen kunnen zien wat er aankomt en weg kunnen springen wanneer nodig... (komt misschien omdat we er 2 hebben) Dus ik heb ook eignelijk nooit krabpalen met bakjes waar ze in kunnen liggen. Nee, das niet waar.. We hebben meestal 1 bakje, omdat we daar dan alle kattenspeeltjes in kunnen proppen
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Siamsa, nu wil ik die krabpaal die jij plaatste en ook zo`n mandje haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Siamsa, nu wil ik die krabpaal die jij plaatste en ook zo`n mandje haha!
Haha! Bedoel je trouwens de eerste of die ene met dat touwtje? Ik wil die met dat touwtje! Vindt mijn kat geweldig denk ik, hij is fan van draden en touwtjes.
Siamsa- Prater
Rush- Lady Post-a-lot
Ja die met dat touwtje idd! Die ga ik kopen, samen met die kaas die ik net plaatste en nog even 1 speeltje erbij, dan hoef ik geen verzendkosten te betalenSiamsa schreef:Rush schreef:Siamsa, nu wil ik die krabpaal die jij plaatste en ook zo`n mandje haha!
Haha! Bedoel je trouwens de eerste of die ene met dat touwtje? Ik wil die met dat touwtje! Vindt mijn kat geweldig denk ik, hij is fan van draden en touwtjes.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja die met dat touwtje idd! Die ga ik kopen, samen met die kaas die ik net plaatste en nog even 1 speeltje erbij, dan hoef ik geen verzendkosten te betalenSiamsa schreef:Rush schreef:Siamsa, nu wil ik die krabpaal die jij plaatste en ook zo`n mandje haha!
Leuk!! Heb jij trouwens eerst een andere naam gehad, of ben je altijd al Rush geweest?
Siamsa- Prater
Dwab/Donna ben ik eerst geweest!Siamsa schreef:Rush schreef:Ja die met dat touwtje idd! Die ga ik kopen, samen met die kaas die ik net plaatste en nog even 1 speeltje erbij, dan hoef ik geen verzendkosten te betalenSiamsa schreef:Rush schreef:Siamsa, nu wil ik die krabpaal die jij plaatste en ook zo`n mandje haha!
Leuk!! Heb jij trouwens eerst een andere naam gehad, of ben je altijd al Rush geweest?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Dwab/Donna ben ik eerst geweest!Siamsa schreef:Rush schreef:Ja die met dat touwtje idd! Die ga ik kopen, samen met die kaas die ik net plaatste en nog even 1 speeltje erbij, dan hoef ik geen verzendkosten te betalenSiamsa schreef:Rush schreef:Siamsa, nu wil ik die krabpaal die jij plaatste en ook zo`n mandje haha!
Ooooh!
Siamsa- Prater
Rush schreef:
Die is leuk waarvandaan?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Die is ook van www.krabpaal.nl.
Echt schattig he?!
Hoe is het met jullie kitten Sarah, dat is al bijna geen kitten meer zeker?
Echt schattig he?!
Hoe is het met jullie kitten Sarah, dat is al bijna geen kitten meer zeker?
Rush- Lady Post-a-lot
Hij is echt lief. Onze kitten is bijna 1en een dikke boef. Speelt al vanaf 9 uur met een dopje haha leuke beesten. Ga jij die kittens houden ?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Wat schattig, met een dopje!
Nee we gaan ze niet houden. Ze hebben al een nieuw huisje gevonden, het zijn er 2. En over een paar weken krijgt ze een knipje erin
Nee we gaan ze niet houden. Ze hebben al een nieuw huisje gevonden, het zijn er 2. En over een paar weken krijgt ze een knipje erin
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Krabpaal
» Krabpaal voor katten...
» Basisschool uitzoeken
» Horloge uitzoeken
» nieuwe telefoon uitzoeken?
» Krabpaal voor katten...