Wie helpt een krabpaal uitzoeken?
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wie helpt een krabpaal uitzoeken?
Onze poes is gisteren bevallen in haar witte krabpaal . Ik had er een laken ingelegd omdat ze er al in kroop, maar die heeft ze er gewoon uitgegooid. Nu is dat holletje helemaal smerig en dat vind ik zo vies voor ze en daarbij gaat het ook niet frisser ruiken. Ik heb dus maar 1 eis en dat is dat er onderaan een holletje moet zitten zodat ze haar kittens daar in kan hebben en ze daar lekker warm zitten. Ik wil er ongeveer €50 aan uitgeven.
Dus, wie helpt me internet afspeuren naar een geinige krabpaal?!
Dus, wie helpt me internet afspeuren naar een geinige krabpaal?!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Wie helpt een krabpaal uitzoeken?
Kan je het niet schoonmaken? Scheelt geld he.;)
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Een witte met bloed besmeurde krabpaal, ik denk niet dat ik die ooit nog fatsoenlijk schoon krijg
Rush- Lady Post-a-lot
Deze is 34,95 bij Zooplus:
Dit is de website:
http://www.zooplus.nl/shop/katten/krabpaal_krabmeubels/krabpaal_middel/olympus/274417
Dit is de website:
http://www.zooplus.nl/shop/katten/krabpaal_krabmeubels/krabpaal_middel/olympus/274417
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Oh Siamsa, die is leuk! Ik had vanochtend al op zooplus gekeken, maar ben die niet tegengekomen!
Rush- Lady Post-a-lot
Oh oke, dacht dat het met chloor of groene zeep wel weg is te krijgen en dan flink napspoelen onder de douche. Had je er geen oude handdoek oid van te voren ingelegd?
Caribbeanlover- Ratel
He bah, die is pas vanaf 15-8 leverbaar
Rush- Lady Post-a-lot
Misschien moet je de openingspost nog even doorlezenCaribbeanlover schreef:Oh oke, dacht dat het met chloor of groene zeep wel weg is te krijgen en dan flink napspoelen onder de douche. Had je er geen oude handdoek oid van te voren ingelegd?
Rush- Lady Post-a-lot
Aha. Schoonmaken is geen optie dus?
Caribbeanlover- Ratel
Nee, dan moet ik dat hele ding uit elkaar halen en dan gaan staan schrobben op iets wat waarschijnlijk niet weer goed schoon te krijgen is en dan moet het ook nog weer droog, anders krijgen die beestjes het koud. Hij past beter in de container
Rush- Lady Post-a-lot
Deze? Hij is ook in het grijs!
http://www.maisonpets.com/katten-krabpalen/krabpaal-dora-beige_484#rootcategoryseo=katten&subcategory1seo=katten-krabben&subcategory2seo=katten-krabpalen&sort=&results=18&pnr=6
http://www.maisonpets.com/katten-krabpalen/krabpaal-dora-beige_484#rootcategoryseo=katten&subcategory1seo=katten-krabben&subcategory2seo=katten-krabpalen&sort=&results=18&pnr=6
Siamsa- Prater
Rush schreef:Nee, dan moet ik dat hele ding uit elkaar halen en dan gaan staan schrobben op iets wat waarschijnlijk niet weer goed schoon te krijgen is en dan moet het ook nog weer droog, anders krijgen die beestjes het koud. Hij past beter in de container :lol:
Aha. Krijgen ze het in deze tijd ook koud? Ook als je ze dan tijdelijk in een mand of op een kussen legt met een deken?
Caribbeanlover- Ratel
Ja, die vind ik dan weer een beetje kaal/saai.
Rush- Lady Post-a-lot
Deze? Die is wat minder kaal! http://www.krabpaal.nl/krabpaal/klimboom-krabpaal-platin-pro-anthrazit-hoogte-109-cm.html#
Laatst aangepast door Siamsa op ma 6 aug 2012 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa- Prater
Nou niet zo snel als in de winter natuurlijk, maar het is wel lekker warm in hun holletje, dus ik denk wel dat dat het beste bevalt.Caribbeanlover schreef:Rush schreef:Nee, dan moet ik dat hele ding uit elkaar halen en dan gaan staan schrobben op iets wat waarschijnlijk niet weer goed schoon te krijgen is en dan moet het ook nog weer droog, anders krijgen die beestjes het koud. Hij past beter in de container
Aha. Krijgen ze het in deze tijd ook koud? Ook als je ze dan tijdelijk in een mand of op een kussen legt met een deken?
Rush- Lady Post-a-lot
Die is wel leuk!!Siamsa schreef:http://www.krabpaal.nl/krabpaal/klimboom-krabpaal-platin-pro-anthrazit-hoogte-109-cm.html#
Rush- Lady Post-a-lot
En ook op voorraad! En zelf vind ik hem ook leuk...heb over 1,5 maand ook een nieuwe nodig!
Laatst aangepast door Siamsa op ma 6 aug 2012 - 22:24; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa- Prater
http://www.geschenken-winkel.nl/Kadoartikelen-Gadgets-Geschenken/cat-dream-krabpaal-sport-vrije-tijd-dierenbenodigdheden-katten-krabmeubelen-serienummer-4260056092930/
http://www.maisonpets.com/katten-krabpalen/wave-krabpaal-mika-bruin_450#rootcategoryseo=katten&subcategory1seo=katten-krabben&subcategory2seo=katten-krabpalen&sort=&results=18&pnr=1
Ow, ik vind krabpalen altijd zo lelijk met dat pluche enzo.. En wat ze er dan altijd voor vragen...
http://www.maisonpets.com/katten-krabpalen/wave-krabpaal-mika-bruin_450#rootcategoryseo=katten&subcategory1seo=katten-krabben&subcategory2seo=katten-krabpalen&sort=&results=18&pnr=1
Ow, ik vind krabpalen altijd zo lelijk met dat pluche enzo.. En wat ze er dan altijd voor vragen...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Dit is ook wel leuk trouwens!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik weet het, geen krabpaal, maar wel een lekker holletje
Rush- Lady Post-a-lot
Aaawhh die is lief!! Maar dan zou ik er nog wel een krabpaal bij kopen ook (dan kun je ook een kleinere kopen zonder holletje onderin), anders kunnen ze niet krabben.
Siamsa- Prater
Ik wil zoiets nog steeds kopen voor onze poezels:
snoezel- Prater
Ik heb wel een kleinere krabpaal ook nog, met hangmatje.Siamsa schreef:Aaawhh die is lief!! Maar dan zou ik er nog wel een krabpaal bij kopen ook (dan kun je ook een kleinere kopen zonder holletje onderin), anders kunnen ze niet krabben.
Rush- Lady Post-a-lot
Die van ons houden absoluut niet van holletjes... Ze willen kunnen zien wat er aankomt en weg kunnen springen wanneer nodig... (komt misschien omdat we er 2 hebben) Dus ik heb ook eignelijk nooit krabpalen met bakjes waar ze in kunnen liggen. Nee, das niet waar.. We hebben meestal 1 bakje, omdat we daar dan alle kattenspeeltjes in kunnen proppen
snoezel- Prater
Die van ons houdt ook niet van holletjes, ze heeft er nooit eerder in gezeten. Maar het is wel fijn voor haar kittens, dus ze zal het wel een goede plek gevonden hebben.snoezel schreef:Die van ons houden absoluut niet van holletjes... Ze willen kunnen zien wat er aankomt en weg kunnen springen wanneer nodig... (komt misschien omdat we er 2 hebben) Dus ik heb ook eignelijk nooit krabpalen met bakjes waar ze in kunnen liggen. Nee, das niet waar.. We hebben meestal 1 bakje, omdat we daar dan alle kattenspeeltjes in kunnen proppen
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Krabpaal
» Krabpaal voor katten...
» Basisschool uitzoeken
» Horloge uitzoeken
» nieuwe telefoon uitzoeken?
» Krabpaal voor katten...