Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

+15
minoessepoes
Alex
Blair
blondje1313
Lenthe
Cheesegirl
Siamsa
*Lookie*
Niekske
Sarah1985
girli
Aziraphale
silly-one
Rush
Caribbeanlover
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  blondje1313 ma 6 aug 2012 - 23:12

Haha, dat ben je ook niet meer gewend in deze tijd, dat er ook nog goedkope mobiels zijn Very Happy

Mijn ouders krijgen van ons en van mijn broers samen altijd een etentje, dat is dan voor allebei hun verjaardagen en voor vader- en moederdag. Verder weten ze nooit wat ze willen en dit vinden ze heel gezellig.

Mijn schoonouders laten altijd weten wat ze willen, we geven dat dan samen met schoonzus en haar man voor ongeveer 25 a 30 euro per verjaardag of vader- en moederdag.

Ik had van de week wel een discussie met mijn man, hij was aan het bedenken wat hij zijn ouders voor hun trouwdag kon geven, maar wij krijgen van hun ook niks dan. Ik vond dat dat dan wel twee kanten op mag, maar hij vindt het gek als ouders hun kinderen iets voor hun trouwdag zouden geven.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Blair ma 6 aug 2012 - 23:23

Vaak koop ik haar dat waar ze al heel lang om zeurt of over heeft, vorig jaar was dat hetzelfde grote canvas met J's foto erop, en nu wil ze zo'n deluxe mixer. Meestal leggen we bij met zijn 3 (broer en zus) + haar beste vriend. Er is altijd wel íéts wat ze wil hebben Laughing .
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Alex ma 6 aug 2012 - 23:28

Ik geef meestal wat ze vragen. Mijn schoonmoeder wilde dit jaar mooie sjaaltjes en die heb ik voor haar gekocht. Mijn vader heeft nooit wensen, evenals mijn schoonvader. De laatste geven we altijd een fles whiskey of een bon van de slijterij. Voor mijn vader hebben we dit jaar met z'n allen (4 kinderen + aanhang) een gitaar gekocht, omdat we wisten dat hij dat al heel lang graag wilde hebben. Oh ja en mijn moeder krijgt meestal een boekenbon, die is gek op lezen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  minoessepoes ma 6 aug 2012 - 23:34

Mijn broer en ik geven altijd samen de cadeau's. Afgelopen jaar mijn vader 2 kaartjes voor soldaat van Oranje gegeven en mijn moeder een uitbereiding van haar bestek van van Kempen en Begeer. Mijn moeder wilde dat graag hebben, anders kan ik inderdaad voor haar altijd wel iets verzinnen. Maar voor mijn vader is het elk jaar weer een ramp.

Wij hebben niet echt een budget, we kijken gewoon wat leuk is en of we dat schappelijk vinden qua prijs.

Voor mijn schoonouders regelt mijn vriend de cadeau's. Laatst voor mijn schoonmoeder een kleine barbecue van Bodem (ze had toevallig pas een keer laten vallen dat ze een kleine barbecue wilde voor als ze met zijn tweeen zijn) en voor mijn schoonvader een hele serie Tunderbirds. Voor mijn schoonvader weet mijn vriend altijd wel wat te verzinnen, voor mijn schoonmoeder denk ik vaak mee.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Marin ma 6 aug 2012 - 23:50

Ik doe altijd samen met m'n broertje en zusje en eventueel partners als die er zijn en dan bedenken we een wat groter cadeau. Voor m'n moeder heb ik dit jaar gezocht naar een Frans kookboek wat ik helemaal via een Franse tweedehands webwinkel heb gekocht. Vond ze echt gaaf. Voor m'n vader is t altijd lastig, maar dingen over/voor auto's wil ie soms wel en mooie spullen voor z'n espresso apparaat. We bedenken altijd wel weer wat.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Fiwen ma 6 aug 2012 - 23:52

Wij hebben dit jaar mijn vader een Ipad gegeven voor vaderdag en zijn verjaardag (hij is half Juni jarig) maar ook omdat hij de afgelopen jaren zo ontzettend veel voor ons gedaan heeft en er nooit wat voor terug wil hebben. (o.a. financiële steun voor een hypotheek en 2e auto en mijn studie).
Hij wil nooit iets hebben en geeft aan zichzelf nooit geld uit, voor ons (mijn moeder, man, dochter en mij) is niks te duur maar voor zichzelf is elke cent te veel. Nu wilde hij heel graag een ipad hebben maar dat weigert hij dan voor zichzelf te kopen dus hebben wij die aan hem gegeven. Hij had dat totaal niet verwacht, wist niet meer wat hij moest zeggen en kreeg tranen in zijn ogen... Kortom hij was er heeeel erg blij mee.

Voor mijn moeder doen we ook altijd moederdag en verjaardag samen (zij is half mei jarig). En meestal geven we haar kaartjes voor een musical (en dan mag ik altijd mee Very Happy). Dit jaar was het Miss Saigon.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Kreeftje di 7 aug 2012 - 0:02

Oh wat lief Fiwen! Ik krijg bijna trannen in mijn ogen van jou verhaal. Herken mijn eigen vader hier heel erg in!

Ik koop ook meestal samen met mijn broer samen iets voor mijn vader, mijn moeder is overleden. Soms een mooie blouse, of een weekendje weg met zijn alle. Lekker uit eten, of zelf thuis een mooi diner (broer en ik zijn allebei kok, en dan issie zo trots als wij een groot diner bereiden). Of mooie foto's van m'n neefje waar ie zoveel van houd.
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 0:09

Mijn vader verzint altijd de meeste domme dingen voor op zijn verlanglijstje. Dus meestal bedenk ik zelf wat.

Dit jaar heb ik hem een nieuw naambord van plexiglas gegeven. De vorige hing er al 22 jaar en was slecht te lezen en vreselijk ouderwets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 0:26

mijn schoonmoeder krijgt vanmiddag nieuwe handdoeken en twee nieuwe setjes handdoeken/theedoeken voor in de keuken (op eigen verzoek).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Winegum di 7 aug 2012 - 1:45

Wij geven iets wat we op dat moment bedenken of wat ze nodig hebben. Dat kan echt van alles zijn! Van duur tot goedkoop. Van praktische dingen, tot leuke hebbendingentjes of een dagje uit/uit eten. Vooral voor mijn vader vind ik het lastig om iets te bedenken. Meestal krijgt hij dan iets voor zijn hobby, kleding o.i.d. Voor mijn moeder en schoonmoeder kan ik wel tig dingen kopen.
Ik vind het sowieso makkelijker om voor een vrouw iets te kopen, dan voor een man.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 1:51

Dat wisselt per jaar, soms vragen ze iets en soms bedenk ik zelf wat. Vorig jaar heb ik mijn moeder meegenomen naar de musical Mary Poppins en mijn vader kreeg dit jaar een boekenbon om een boek over MC Escher uit te zoeken + een bon om samen naar het Mc Escher museum toe te gaan smile Mijn moeder is eind Augustus jarig en nu krijgt ze de biografie/kookboek van Paul de Leeuw smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum