Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

+6
SarahKey
hellowkitty
Annemie
Coco
M@niek
Liadan
10 plaatsers

Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 21:15

S. is over ruim 2 maanden jarig en ik heb eigenlijk geen idee wat ik hem moet geven hij heeft ook al zo veel haha

Wat hadden jullie aan je kindje gegeven met zijn/haar tweede verjaardag? Of heeft er iemand nog leuke tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 21:23

Wij hebben T geloof ik een wip gegeven. Ownee dat was voor zijn eerste verjaardag, tweede verjaardag kreegie geloof ik spulletjes voor op zijn kamer doordat hij een Cars kamer kreeg.
Hier zit ik nu ook te bedenken, hij wordt over 2 maanden 3 en heeft ook al alles, pfff misschien dat we kaartjes geven voor een bepaalde voorstelling (nijntje was zo`n succes)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 21:29

Ons zoontje heeft een fiets gekregen.

Verder heeft hij o.a. een step gekregen, speelhuisje met glijbaan ( komt er nog te staan), smartmax ( erg leuk echt een aanrader) een voetbalkledingsetje met naam, gereedschapset, bal, loco bambino.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Liadan do 3 mei 2012 - 21:31

Yara kreeg een houten garage en houten tractor van ons. Met sinterklaas een paar weken voor haar verjaardag heeft ze een keukentje gehad.
Verder kreeg ze:
- houten snijfruit
- paraplu
- speeltentje
- boekjes
- duplo
En nog wel meer, maar dat weet ik niet meer.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  M@niek do 3 mei 2012 - 21:33

F.elice krijgt van ons een keukentje. Van mijn moeder en schoonouders een babyborn pop en kinderwagen. Maar daar heb je niet zoveel aan haha
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 21:36

J. kreeg van ons een flinke THomas de Trein baan. Ik heb nu hetzelfde probleem voor zijn derde verjaardag haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Coco do 3 mei 2012 - 21:38

Van ons krijgen ze een trampoline in de tuin. Aan de familie vragen we smartmax of geld voor smartmax. Verder zou ik het ook niet weten. Ik koop meestal direct hetgeen ik denk dat leuk voor ze is.

Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Annemie do 3 mei 2012 - 21:43

Mijn zoontje wordt over 2 maanden 2 en hij krijgt van ons een little tikes vrachtwagen met oplegger, daar zitten ook 2 auto's in, die was laatst in de aanbieding bij top1toys.

Wist niet wat smartmax was, maar ik keek net ff op google, dat ziet er inderdaad wel erg leuk uit.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  hellowkitty do 3 mei 2012 - 22:15

Wij geven ons neefje die deze maand 2 is een zandbak Yes
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 22:29

Ik zou ook zo graag dingen voor in een tuin willen zoals een zandbak enzo. Maar we hebben helaas geen tuin.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  SarahKey do 3 mei 2012 - 22:54

een glijbaantje die je binnen kunt zetten? Een plastice?

Ik denk even mee.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Coco do 3 mei 2012 - 22:55

Misschien een zandtafeltje op het balkon neerzetten ipv een zandbak?



Edit: Wij hebben het afgelopen jaar voor we verhuisden ook een glijbaan in de woonkamer gehad. Nu met het slechte weer en een drammerige bui zet ik hem ook regelmatig in de woonkamer neer. Die van ons kun je ook inklappen.


Laatst aangepast door Nois op do 3 mei 2012 - 22:57; in totaal 1 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 22:55

Ik heb zelf geen kinderen, maar toen het zoontje van de ene vriendin 2 werd, heb ik een grote plastic vrachtwagen (een kiepauto) gegeven en het zoontje van de andere vriendin een doos met houten blokken. De beide jongetjes waren dolenthousiast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  silly-one do 3 mei 2012 - 22:58

Mijn neefje kreeg toen hij 2 werd een hoop van Little People. Wel 2de hands omdat mijn zus het eigenlijk te duur vind, maar de mannen daar hebben voornamelijk bouwspeelgoed. De oudste wordt volgende maand 4 en die speelt al een half jaar met lego (onder toezicht en zonder zijn broertje erbij). Die wil ook graag grote pakketten van lego die hij gezamenlijk krijgt van grootouders en broers/zussen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Tania do 3 mei 2012 - 23:02

J. krijgt van de week dit:

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Kidkraft_sweet_pastel_speelkeuken_groot

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? 283866_z_2

Van mijn ouders krijgt hij een watertafel en van mijn schoonmoeder keukenspulletjes. Aan de rest van de visite heb ik Duplo gevraagd.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 23:04

en zo`n 1 persoons wipkip razz? Die is niet zo groot en kan op het balkon en binnen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 23:38

onze dochter krijgt van ons een houten treinbaan waarschijnlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Darius do 3 mei 2012 - 23:50

L heeft vorig jaar van ons een loopfietsje gekregen en teva sandalen. Van de rest van de familie kreeg hij een aquaplay, een schommelwip, zandbakspullen, eem vrachtauto die kan kiepen met zand en een graafmachine waar hij zelf op kan zitten. Verder kleertjes en boekjes.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Susan do 3 mei 2012 - 23:58

Ezra een winkeltje van Haba, Yrsa een groot houten poppenhuis.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 0:07

Oh dat bbq-tje I love you

En dat winkeltje is ook leuk Susan !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 1:50

H heeft van ons een driewieler gekregen.
Verder nog heel veel maar allemaal meisjesspul, daar heb je niet zo veel aan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag? Empty Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum