Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?
+6
SarahKey
hellowkitty
Annemie
Coco
M@niek
Liadan
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?
S. is over ruim 2 maanden jarig en ik heb eigenlijk geen idee wat ik hem moet geven hij heeft ook al zo veel haha
Wat hadden jullie aan je kindje gegeven met zijn/haar tweede verjaardag? Of heeft er iemand nog leuke tips?
Wat hadden jullie aan je kindje gegeven met zijn/haar tweede verjaardag? Of heeft er iemand nog leuke tips?
Gast- Gast
Re: Nav, wat (ge)geven voor 2e verjaardag?
Wij hebben T geloof ik een wip gegeven. Ownee dat was voor zijn eerste verjaardag, tweede verjaardag kreegie geloof ik spulletjes voor op zijn kamer doordat hij een Cars kamer kreeg.
Hier zit ik nu ook te bedenken, hij wordt over 2 maanden 3 en heeft ook al alles, pfff misschien dat we kaartjes geven voor een bepaalde voorstelling (nijntje was zo`n succes)
Hier zit ik nu ook te bedenken, hij wordt over 2 maanden 3 en heeft ook al alles, pfff misschien dat we kaartjes geven voor een bepaalde voorstelling (nijntje was zo`n succes)
Gast- Gast
Ons zoontje heeft een fiets gekregen.
Verder heeft hij o.a. een step gekregen, speelhuisje met glijbaan ( komt er nog te staan), smartmax ( erg leuk echt een aanrader) een voetbalkledingsetje met naam, gereedschapset, bal, loco bambino.
Verder heeft hij o.a. een step gekregen, speelhuisje met glijbaan ( komt er nog te staan), smartmax ( erg leuk echt een aanrader) een voetbalkledingsetje met naam, gereedschapset, bal, loco bambino.
Gast- Gast
Yara kreeg een houten garage en houten tractor van ons. Met sinterklaas een paar weken voor haar verjaardag heeft ze een keukentje gehad.
Verder kreeg ze:
- houten snijfruit
- paraplu
- speeltentje
- boekjes
- duplo
En nog wel meer, maar dat weet ik niet meer.
Verder kreeg ze:
- houten snijfruit
- paraplu
- speeltentje
- boekjes
- duplo
En nog wel meer, maar dat weet ik niet meer.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
F.elice krijgt van ons een keukentje. Van mijn moeder en schoonouders een babyborn pop en kinderwagen. Maar daar heb je niet zoveel aan haha
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
J. kreeg van ons een flinke THomas de Trein baan. Ik heb nu hetzelfde probleem voor zijn derde verjaardag haha.
Gast- Gast
Van ons krijgen ze een trampoline in de tuin. Aan de familie vragen we smartmax of geld voor smartmax. Verder zou ik het ook niet weten. Ik koop meestal direct hetgeen ik denk dat leuk voor ze is.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Mijn zoontje wordt over 2 maanden 2 en hij krijgt van ons een little tikes vrachtwagen met oplegger, daar zitten ook 2 auto's in, die was laatst in de aanbieding bij top1toys.
Wist niet wat smartmax was, maar ik keek net ff op google, dat ziet er inderdaad wel erg leuk uit.
Wist niet wat smartmax was, maar ik keek net ff op google, dat ziet er inderdaad wel erg leuk uit.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wij geven ons neefje die deze maand 2 is een zandbak
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Ik zou ook zo graag dingen voor in een tuin willen zoals een zandbak enzo. Maar we hebben helaas geen tuin..
Gast- Gast
een glijbaantje die je binnen kunt zetten? Een plastice?
Ik denk even mee.
Ik denk even mee.
Misschien een zandtafeltje op het balkon neerzetten ipv een zandbak?
Edit: Wij hebben het afgelopen jaar voor we verhuisden ook een glijbaan in de woonkamer gehad. Nu met het slechte weer en een drammerige bui zet ik hem ook regelmatig in de woonkamer neer. Die van ons kun je ook inklappen.
Edit: Wij hebben het afgelopen jaar voor we verhuisden ook een glijbaan in de woonkamer gehad. Nu met het slechte weer en een drammerige bui zet ik hem ook regelmatig in de woonkamer neer. Die van ons kun je ook inklappen.
Laatst aangepast door Nois op do 3 mei 2012 - 22:57; in totaal 1 keer bewerkt
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik heb zelf geen kinderen, maar toen het zoontje van de ene vriendin 2 werd, heb ik een grote plastic vrachtwagen (een kiepauto) gegeven en het zoontje van de andere vriendin een doos met houten blokken. De beide jongetjes waren dolenthousiast.
Gast- Gast
Mijn neefje kreeg toen hij 2 werd een hoop van Little People. Wel 2de hands omdat mijn zus het eigenlijk te duur vind, maar de mannen daar hebben voornamelijk bouwspeelgoed. De oudste wordt volgende maand 4 en die speelt al een half jaar met lego (onder toezicht en zonder zijn broertje erbij). Die wil ook graag grote pakketten van lego die hij gezamenlijk krijgt van grootouders en broers/zussen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
J. krijgt van de week dit:
Van mijn ouders krijgt hij een watertafel en van mijn schoonmoeder keukenspulletjes. Aan de rest van de visite heb ik Duplo gevraagd.
Van mijn ouders krijgt hij een watertafel en van mijn schoonmoeder keukenspulletjes. Aan de rest van de visite heb ik Duplo gevraagd.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
en zo`n 1 persoons wipkip razz? Die is niet zo groot en kan op het balkon en binnen.
Gast- Gast
onze dochter krijgt van ons een houten treinbaan waarschijnlijk.
Gast- Gast
L heeft vorig jaar van ons een loopfietsje gekregen en teva sandalen. Van de rest van de familie kreeg hij een aquaplay, een schommelwip, zandbakspullen, eem vrachtauto die kan kiepen met zand en een graafmachine waar hij zelf op kan zitten. Verder kleertjes en boekjes.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ezra een winkeltje van Haba, Yrsa een groot houten poppenhuis.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Oh dat bbq-tje
En dat winkeltje is ook leuk Susan !
En dat winkeltje is ook leuk Susan !
Gast- Gast
H heeft van ons een driewieler gekregen.
Verder nog heel veel maar allemaal meisjesspul, daar heb je niet zo veel aan
Verder nog heel veel maar allemaal meisjesspul, daar heb je niet zo veel aan
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat geven jullie aan je ouders voor hun verjaardag?
» Pop voor 2e verjaardag.
» Wat voor cadeaus vragen voor 1e verjaardag?
» Wat voor een pop geven?
» Wat voor verjaardag?
» Pop voor 2e verjaardag.
» Wat voor cadeaus vragen voor 1e verjaardag?
» Wat voor een pop geven?
» Wat voor verjaardag?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: