Extra verzorging haren op vakantie
+6
Shopelle
Coco
Winegum
Minx
Error
Elsje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Extra verzorging haren op vakantie
Ik ga straks naar egypte en mijn haar wordt altijd erg droog van het vele zwemmen in de zee/zwembad.
Verzorgen jullie je haar extra goed op vakantie?
Verzorgen jullie je haar extra goed op vakantie?
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Extra verzorging haren op vakantie
Ik heb een zonnebrandspray voor mijn haren, deze helpt echt heel fijn tegen uitdroging en verkleuren.
Verder heb ik altijd een haarmasker mee en als ik echt veel in de zon lig/loop heb ik een hoedje/petje/sjaal ofzo om mijn hoofd.
Verder heb ik altijd een haarmasker mee en als ik echt veel in de zon lig/loop heb ik een hoedje/petje/sjaal ofzo om mijn hoofd.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Nee, mijn haar is behoorlijk dun dus ik ben er altijd wel blij mee als ik wat meer volume heb en het weer wat blonder word.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb veel haarmaskers gebruikt. En ik heb een serum die ik vaak 's ochtends in mijn haar smeerde, waardoor het niet als stro aanvoelde.
Maar toch merk ik dat ik het snel vies vond worden. Maar hier in NL is het weer helemaal weg!
Maar toch merk ik dat ik het snel vies vond worden. Maar hier in NL is het weer helemaal weg!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ben al een eeuwigheid niet op vakantie geweest, maar als we over een paar weekjes in Marokko zijn ga ik wel arganolie (zo puur mogelijk) in mijn haar smeren met zilverfolie erover een tijdje in laten trekken en daarna heel goed uitspelen. Mijn haar droogt erg snel uit en wordt snel licht. Arganolie is iets Marokkaans, maar misschien verkopen ze het in Egypte ook wel. Mijn ex-schoonmoeder gebruikte het ook vaak.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik heb een spray van elvive aangeschaft met UV filter
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Als ik lig te zonnen heb ik sowieso een hoedje op (ook om mijn hoofdhuid te beschermen). In de zee bind ik het zo vast mogelijk. Ik vind trouwens de beach-look met mijn haren wel leuk dus ik ga niet extra met maskers smeren.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt voor de tips,
Haal je zoon haarmaskertje gewoon bij de kruitvat?
Waar ik het meeste last van heb is als ik dan ga douchen dat mijn haar net stro lijkt.
Haal je zoon haarmaskertje gewoon bij de kruitvat?
Waar ik het meeste last van heb is als ik dan ga douchen dat mijn haar net stro lijkt.
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Ik gebruik meestal een haarmasker van Glisskur. Hoef je niet uit te spoelen, heb ik op vakantie wel echt nodig.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ik gebruik meestal een haarmasker van Glisskur. Hoef je niet uit te spoelen, heb ik op vakantie wel echt nodig.
+1,ik heb er een van Glisskur met een soort gouden glans. Mijn haar wordt er erg mooi van!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik heb altijd die spray van Guhl voor in de zon en lekker haarmaskers want anders krijg ik echt droog haar waar je bang van wordt. Dat masker van Glisskur klinkt goed, welke is dat?
Gast- Gast
Ik heb deze spray van Kerastase:
Wel heeeel weinig gebruiken, want je haar wordt er heel snel vet van. Maar het glanst wel mooi met die glittertjes.
En dit haarmasker van Chi:
Wel heeeel weinig gebruiken, want je haar wordt er heel snel vet van. Maar het glanst wel mooi met die glittertjes.
En dit haarmasker van Chi:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Powerbabe schreef:Ik heb altijd die spray van Guhl voor in de zon en lekker haarmaskers want anders krijg ik echt droog haar waar je bang van wordt. Dat masker van Glisskur klinkt goed, welke is dat?
Ik heb ook het serum, die is ook fijn. Weet nooit zo goed wat het verschil in werking is, maar goed.
SoGood- Ratel
Dank u! Ik ga morgen effekes kijken. Vrijdag op vakantie tralalala.
Gast- Gast
Woehoeee! Leuk leuk, waar gaan jij en je mooie bikiniklaar-lichaam heen?Powerbabe schreef:Dank u! Ik ga morgen effekes kijken. Vrijdag op vakantie tralalala.
SoGood- Ratel
Ik heb die van mij in Spanje gekocht
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Sogood schreef:Woehoeee! Leuk leuk, waar gaan jij en je mooie bikiniklaar-lichaam heen?Powerbabe schreef:Dank u! Ik ga morgen effekes kijken. Vrijdag op vakantie tralalala.
We gaan lekker drie weken naar Frankrijk . Tenminste dat hoop ik. De opa van mijn vriend is ernstig ziek. Hij is al wat opgeknapt maar hoop zo dat hij het nog even uithoudt, hij is pas 67. Mijn vriend is grotendeels door zijn grootouders opgevoed en hij kan echt niet zonder zijn opaatje .
Thanks Goochem! Ik ga eens even kijken in de winkel!
Gast- Gast
Oh sterkte! Hoop dat je lekker kunt genieten en niet halsoverkop naar huis moet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ohh, PW, wat erg.. Sterkte.. Hopelijk gaat het snel weer wat beter.
SoGood- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Haren verven en op vakantie
» vakantie, hotel boeken, extra slaapkamer of 1 kamer?
» Vragenlijst verzorging.
» Vragenlijstje verzorging baby
» Grijze haren
» vakantie, hotel boeken, extra slaapkamer of 1 kamer?
» Vragenlijst verzorging.
» Vragenlijstje verzorging baby
» Grijze haren
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: