Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenlijst verzorging.

+24
Vanilla Queen
Roxi3
Jasmina
Esperanza
Pandora
nina
Mystique
Mizz_S
Caresses
Sylvana
Arwyn
Blond
Kamperseboekenwurm
Tyrael
Lieke128
Cheesegirl
Toet
Marin
Monte
Eris
Rush
Rose
TNMN
litllejoy
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vragenlijst verzorging. Empty Vragenlijst verzorging.

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 1:47

Hoe vaak douche je per week?
Hoe vaak was je je haar per week?
Welke producten gebruik je?
Wat vind je belangrijk aan douche-gel?
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling?
Welke bodymilk gebruik je?
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten?
Welke deodorant gebruik je?

Hoe vaak poets je je tanden per dag?
Ik poets: met de hand/elektrisch
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel?
Welke tandpasta gebruik je?
Ik gebruik: floss/ragers/tandenstokers:
Gebruik je mondwater?

Welke dag/nachtcreme gebruik je?
Welke reinigsproducten gebruik je?
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenlijst verzorging. Empty Re: Vragenlijst verzorging.

Bericht  litllejoy do 12 apr 2012 - 1:56

Hoe vaak douche je per week? Zo ie zo elke ochtend en als ik bijvoorbeeld geklust heb of in de tuin gewerkt of ik voel me gewoon vies, dan douche ik daarna ook gewoon.
Hoe vaak was je je haar per week? Elke dag
Welke producten gebruik je? Voor lichaam Sanex en voor haar Nivea Diamong Gloss (shampoo en conditioner)
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? Lekker ruiken, fris gevoel
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Lekker ruiken, fris gevoel
Welke bodymilk gebruik je? Nivea verzorgende bodymilk, droge huid
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Goed uitsmeerbaar en dat m'n huid het goed opneemt, dus niet dat je heel de dag zo'n vies laagje op je lichaam hebt
Welke deodorant gebruik je? Sanex

Hoe vaak poets je je tanden per dag? 2 tot 3x per dag
Ik poets: met de hand
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? Na 1,5 maand
Welke tandpasta gebruik je? Sensodyne
Ik gebruik: floss
Gebruik je mondwater? Nee

Welke dag/nachtcreme gebruik je? Van het Etos huismerk
Welke reinigsproducten gebruik je? Nivea tonic
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums?
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  TNMN do 12 apr 2012 - 1:58

Hoe vaak douche je per week? Elke dag
Hoe vaak was je je haar per week? Ongeveer 3x
Welke producten gebruik je? Shampoo, conditioner, douche schuim, face wash
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? Dat het geen SLS heeft, niet uitdrogend werkt en lekker ruikt
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Geen SLS, niet uitdrogend, dat het wat goeds doet voor mijn haar
Welke bodymilk gebruik je? Aloe Vera gel en bodybutter
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Dat het werkt (ik heb een hele droge huid) en dat het geen vettig laagje achter laat maar snel intrekt.
Welke deodorant gebruik je? Rexona

Hoe vaak poets je je tanden per dag? 2x
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? Als het nodig is
Welke tandpasta gebruik je? Van alles, wat in de aanbieding is
Gebruik je mondwater? Soms

Welke dag/nachtcreme gebruik je? Ik gebruik jojoba olie en La Roche Posay Effeclar DUO als ik last heb van puistjes
Welke reinigsproducten gebruik je? Dr. Organic Tee Trea Facewash of havermout (om te scrubben)
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? Soms oogcreme en OXY Benzoyl Peroxid creme om puistjes aan te stippen. Heel af en toe gebruik ik wel eens een kleimasker of een neusstrip, maar dit doe ik eigenlijk te weinig.

Laatst aangepast door TNMN op do 12 apr 2012 - 2:00; in totaal 1 keer bewerkt
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rose do 12 apr 2012 - 1:59

Hoe vaak douche je per week? minimaal 5x (meestal 6/7x)
Hoe vaak was je je haar per week? iedere keer als ik douche en soms ook als ik een dagje niet douche. (last van vet haar)
Welke producten gebruik je? Shampoo, crèmespoeling/masker en douchegel
Wat vind je belangrijk aan douche-gel?Dat het lekker ruikt
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Dat het goed is voor mij haar en haartype
Welke bodymilk gebruik je? af en toe van etos eigen merk
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Dat het lekker ruikt en dat het goed intrekt dus niet vet blijft
Welke deodorant gebruik je? Rexona of dove

Ik poets: met de hand/elektrisch, een handborstel met vibrerende borstelharen
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? Als ik denk/het gevoel heb dat hij op is, is verschillend per borstel
Welke tandpasta gebruik je? Verschillend, maar net wat er in de aanbieding is. wel altijd iets met whitening
Ik gebruik: floss/ragers/tandenstokers: Tandstokers maar wil ook wel eens ragers proberen
Gebruik je mondwater? Soms, als ik last van blaren heb

Welke dag/nachtcreme gebruik je? l'oreal en etos eigen merk
Welke reinigingsproducten gebruik je? Doekjes van kruidvat eigen merk en van scrubs etc. heb ik allemaal verschillende merken/soorten/maten
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? Af en toe een maskertje en scrubben
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Rush do 12 apr 2012 - 2:01

Hoe vaak douche je per week? 5x gemiddeld. Als ik gesport heb of als het zomer is vaker.
Hoe vaak was je je haar per week? 3-4 x
Welke producten gebruik je? Ik gebruik shampoo en creme spoeling van Andrelon
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? Dat het lekker ruikt, ook als ik niet meer onder de douche sta!
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Dat m`n haar er gezond uit ziet, met volume en glans.
Welke bodymilk gebruik je? Ik heb 1 van rituals, maar ik heb verder geen vast merk.
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Dat het snel intrekt en lekker ruikt.
Welke deodorant gebruik je? Rexona paars of roze.

Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? Uhm, 3-4 maanden ofzo.
Welke tandpasta gebruik je? Auqafresh met een niet te sterke mintsmaak want dan gaan m`n lippen zeer doen.
Ik gebruik: floss/ragers/tandenstokers: tandenstokers dus.

Welke dag/nachtcreme gebruik je? Dagcréme van Essence, lekker goedkoop. Dat is alleen om droge huid tegen te gaan.
Welke reinigsproducten gebruik je? Doekjes van Nivea
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? Eigenlijk niet nee.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Eris do 12 apr 2012 - 2:06

Hoe vaak douche je per week? Elke dag, soms sla ik een dagje over
Hoe vaak was je je haar per week? 2-3 keer
Welke producten gebruik je? Shampoo, conditioner, masker, douche schuim en body butter
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? Dat mijn huid gevoed wordt en dus soepel wordt. En de geur.
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Dat het mijn haar pluisvrij maakt
Welke bodymilk gebruik je? Op dit moment van Rituals
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Ook hier weer dat het mijn huid verzorgd en dus mijn huid zacht maakt
Welke deodorant gebruik je? Dove roller

Hoe vaak poets je je tanden per dag? 2 keer per dag
Ik poets: met de hand/elektrisch? Elektrisch
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? om de 3 maanden ongeveer
Welke tandpasta gebruik je? Verschillend, meestal Prodent
Ik gebruik: floss/ragers/tandenstokers: Een keer per dag
Gebruik je mondwater? af en toe

Welke dag/nachtcreme gebruik je? Neoderma
Welke reinigsproducten gebruik je? Neoderma
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? Ook dit van Neoderma

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Monte do 12 apr 2012 - 2:11

Hoe vaak douche je per week? elke dag
Hoe vaak was je je haar per week? om de 2 tot 3 dagen
Welke producten gebruik je? shampoo van garnier, fructis en douchegel allerlei soorten
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? dat ie lekker ruikt en nog naruikt
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? dat mijn haar er beter van wordt/goed schoonmaakt
Welke bodymilk gebruik je? heb nog van dove staan, maar gebruik ik bijna niet
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? aangename werking, lekker ruikend en niet te duur
Welke deodorant gebruik je? 8x4 spray en fa rollers

Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? eh ik denk en half jaar of nog langer Embarassed
Welke tandpasta gebruik je? prodent
Ik gebruik: floss/ragers/tandenstokers: soms, moet eigenlijk vaker
Gebruik je mondwater? nee

Welke dag/nachtcreme gebruik je? heb nu olaz, maar ben ik zat, heb ook nog nivea liggen.
Welke reinigsproducten gebruik je? van nivea en oogmake-up reiniger olie van kruidvat eigen merk
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? heel soms een maskertje, maar dat doe ik alleen als ik goed wil ontspannen, op vakantie e.d.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Marin do 12 apr 2012 - 2:33

Hoe vaak douche je per week? In principe elke dag, meestal 's ochtends. Maar als ik echt de hele dag thuis ben, sla ik ook wel eens een dagje over, of douche ik pas 's avonds. Enkele keer ook wel 2x per dag, als ik 's avonds het koud heb of wil ontspannen bijvoorbeeld.
Hoe vaak was je je haar per week? Elke keer dat ik douche. In principe elke dag dus.
Welke producten gebruik je? Shampoo momenteel Head & Shoulders, omdat ik allemaal wondjes op m'n hoofdhuid heb. Conditioner altijd van Andrelon. Douchegel wisselt.
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? Moet goede substantie zijn. Die van Dove vind ik nooit zo fijn. Moet ook niet mierzoet zijn.
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Verfrissend zijn, maar ook m'n haar niet kapot maken (heb eens shampoo gehad waar m'n haar helemaal kapot van ging :S)
Welke bodymilk gebruik je? Body Oil van Nivea. Of zoals nu in de lente Hawaiian Tropic bodylotion met beetje zelfbruin er in
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Olie basis vind ik lekkerder dan creme, dat neemt prettiger op.
Welke deodorant gebruik je? Nivea Pearl & Beauty. Gebruik ik al jaren, zo'n fijne, lekkere deo

Hoe vaak poets je je tanden per dag? 1 x per dag
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? Ehm. Soms.
Welke tandpasta gebruik je? Maakt niet echt uit welke, maar meestal wel de Whitening versie van een merk
Ik gebruik: Niks

Welke dag/nachtcreme gebruik je? Clinique Moisture Surge
Welke reinigsproducten gebruik je? Reinigingsdoekjes, het liefst van de Boots of Hema
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Soms een maskertje. En BB cream van Clinique.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Toet do 12 apr 2012 - 2:36

Hoe vaak douche je per week? Meestal iedere dag.
Hoe vaak was je je haar per week? 3/4 keer.
Welke producten gebruik je? Shampoo en conditoner van Herbal, douchegel meestal van Therme, facewash en soms scrub.
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? Dat ie lekker zoet ruikt en mijn huid er niet van uitdroogt.
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Dat ie lekker ruikt, mijn haar goed verzorgt, niet te vet en niet te zacht maakt.
Welke bodymilk gebruik je? Bodylotion Lomi lomi van Therme of van Rituals.
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Dat ze lekker ruiken, goed verzorgen en 'lekker' aanvoelen.
Welke deodorant gebruik je? Rexona.

Hoe vaak poets je je tanden per dag? Minimaal 2 keer
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? 6 maanden?
Welke tandpasta gebruik je? Oral B 3D white.
Gebruik je mondwater? Soms.

Welke dag/nachtcreme gebruik je? Olaz.
Welke reinigsproducten gebruik je? Vichy en tea tree oil
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? Soms een mascertje.

Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Monte do 12 apr 2012 - 2:48

Marin: gebruik jij echt elke dag whitening tandpasta? Wist je dat dat heel slecht voor je tanden is? Er wordt aangeraden 1 a 2x per week ermee te poetsen en niet meer.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Cheesegirl do 12 apr 2012 - 2:49

Hoe vaak douche je per week? Elke dag
Hoe vaak was je je haar per week? (Bijna) Elke dag Embarassed
Welke producten gebruik je? Shampoo van Nivea of Andrelon en conditioner van Granier
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? Dat het lekker ruikt en goed sopt
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Dat mijn haar zacht wordt en dat het lekker ruikt
Welke bodymilk gebruik je? Etos eigenmerk
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Dat het snel intrekt en je huid zacht maakt
Welke deodorant gebruik je? 8x4

Hoe vaak poets je je tanden per dag? 2 x per dag
Ik poets: met de hand/elektrisch Met de hand
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? Als ie stuk is koop ik een nieuwe haha
Welke tandpasta gebruik je? Oral B 3D
Ik gebruik: floss/ragers/tandenstokers: Floss

Welke dag/nachtcreme gebruik je? Eigen merk supermarkt
Welke reinigsproducten gebruik je? Reinigingsdoekjes Action of Wibra
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? 1 x in de 2 weken masker van verschillende merken
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Marin do 12 apr 2012 - 2:52

Monte schreef:Marin: gebruik jij echt elke dag whitening tandpasta? Wist je dat dat heel slecht voor je tanden is? Er wordt aangeraden 1 a 2x per week ermee te poetsen en niet meer.

Niet van die speciale whitening pasta met echt als hoofddoel het te witten hoor, van die speciale producten. Maar gewoon de whitening uit de standaard lijn. Ik heb nu deze:

Vragenlijst verzorging. 3170251_1_Macleans_Tandpasta_White_Mint

Ik zou denk ik ook nooit echt m'n tanden laten witten, dat lijkt me heel erg slecht inderdaad.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monte do 12 apr 2012 - 2:55

Nee dat zou ik ook niet zo snel doen. Ik heb weleens gelezen dat iemand vanaf dat moment echt zoveel last kreeg van haar tanden dat het het echt niet waard was.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 12 apr 2012 - 2:57

Ik krijg wel eens complimenten over dat ik een mooi gebit heb en dat het mooi wit is (terwijl het echt niet spierwit is), dus ach, ik blijf dit maar doen denk ik. Zo slecht zal zo'n tandpasta toch niet zijn? Ik heb zelf niet het idee dat het echt iets doet namelijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monte do 12 apr 2012 - 3:01

Marin schreef:Ik krijg wel eens complimenten over dat ik een mooi gebit heb en dat het mooi wit is (terwijl het echt niet spierwit is), dus ach, ik blijf dit maar doen denk ik. Zo slecht zal zo'n tandpasta toch niet zijn? Ik heb zelf niet het idee dat het echt iets doet namelijk.
Ik heb wel gelezen dat er schuurmiddel in de witte tandpasta's(noem het maar even zo) zit en dat het je glazuur kan aantasten. Elke dag schijnt niet goed te zijn. Maar misschien heb jij een sterk glazuur en kun je het wel hebben.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 12 apr 2012 - 3:03

Ik heb geen idee Wink Ik heb sowieso wel een sterk gebit. Nog geen enkel gaatje cheers

Maar bedankt voor de waarschuwing in elk geval.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lieke128 do 12 apr 2012 - 3:05

Hoe vaak douche je per week? Iedere ochtend en als ik gewerkt of gesport heb daarna ook, dus gemiddeld 10-11x denk ik.
Hoe vaak was je je haar per week? Ik probeer het om de dag te wassen, maar als ik gesport heb was ik het sowieso, dus dat komt niet echt altijd uit.
Welke producten gebruik je? Douchegel, scheerschuim, shampoo en cremespoeling (niet elke keer) en na het douchen bodylotion en deo enzo.
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? Dat ie lekker ruiktVragenlijst verzorging. 394967
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Idem en dat m'n haar er iig niet te vet/te droog van wordt.
Welke bodymilk gebruik je? Dove.
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Lekker ruiken en huid zacht maken.
Welke deodorant gebruik je? Bourjois, de groene.

Hoe vaak poets je je tanden per dag? 2x, 's ochtends en 's avonds. Heel soms 3x als ik gewoon hele vieze smaak heb en geen kauwgom in de buurt heb...
Ik poets: met de hand/elektrisch: met de hand.
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? Pff dat weet ik echt niet! Ik denk wel elke maand ongeveer, ik poets een beetje te hard geloof ikVragenlijst verzorging. 827601
Welke tandpasta gebruik je? Sensodyne.
Ik gebruik: floss/ragers/tandenstokers: niks.
Gebruik je mondwater? nein.

Welke dag/nachtcreme gebruik je? Van de hema, maar die vind ik niet fijn! Ik had altijd happyderme van loreal en heb nog steeds geen goede vervanger gevonden...
Welke reinigsproducten gebruik je? Komkommermilk van hema om make-up eraf te halen, verder niks eigenlijk...
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? Soms, als ik zin heb...

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 3:09

Hoe vaak douche je per week? Om de dag en soms ook wel 2 dagen achtereen volgens
Hoe vaak was je je haar per week? Zie bovenstaande
Welke producten gebruik je? douchegel en shampoo
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? Dat ie lekker ruikt
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Dat ie lekker ruikt en goed is voor m`n haar
Welke bodymilk gebruik je? geen
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Gebruik ik niet
Welke deodorant gebruik je? Nivea en dan die zwart/wit (weet niet hoe die heet)

Hoe vaak poets je je tanden per dag? 1X per dag
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? Wanneer ik zie dat ie aan vervanging toe is.
Welke tandpasta gebruik je? Macleans
Ik gebruik: floss/ragers/tandenstokers: af en toe tandenstokers

Welke dag/nachtcreme gebruik je? Ik gebruik een of ander aloë vera creme tegen m`n droge huid.
Welke reinigsproducten gebruik je? Gebruik ik niet
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? nee

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 3:10

Joan schreef:Hoe vaak douche je per week? Elke dag.
Hoe vaak was je je haar per week? Elke dag.
Welke producten gebruik je? Lush Dirty en Godmother zeep, in blok vorm. Haarproducten wissel ik nog wel eens. Ik gebruik nu een shampoo van Kruidvat.
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? Dat het mijn huid niet uitdroogt en het lekker ruikt.
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Shampoo moet m'n haar goed schoonmaken en de kleur vasthouden. Cremespoeling moet m'n haar zacht en soepel maken.
Welke bodymilk gebruik je? Verschillende. Freeman Coconut en Guaya bodymilk vind ik erg fijn. Soms gebruik ik ook de Intesive 7 days van Garnier.
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Ik heb een erg droge huid dus ik vind het fijn dat het mijn huid goed voedt. Het moet niet plakken en snel intrekken.
Welke deodorant gebruik je? Niveau Dry.

Hoe vaak poets je je tanden per dag? 2x per dag.
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? Om de 3 maanden.
Welke tandpasta gebruik je? Prodent, nu die extra frisse.
Gebruik je mondwater? Ja.

Welke dag/nachtcreme gebruik je? Kruidvat Natural, lekker budget.
Welke reinigsproducten gebruik je? Olijfolie om mijn oogmake-up te verwijderen. Daarna een tonic om de resten weg te halen.
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? Ik gebruik graag een maskertje. Daarna ook regelmatig neusstrips en scrub!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 3:20

Hoe vaak douche je per week? Bijna iedere dag, sowieso door de week iedere dag, omdat ik best wel veel zweet en voornamelijk als ik werk heb ik er last van
Hoe vaak was je je haar per week? om de dag
Welke producten gebruik je? Ik gebruik shampoo, douchegel, soms conditioner.
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? Dat ik er niet een te droge huid van krijg en dat het lekker ruikt
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Dat mijn haar lekker zacht wordt, niet zo klit en niet zo droog wordt
Welke bodymilk gebruik je? Gebruik ik niet
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Gebruik ik niet
Welke deodorant gebruik je? Nivea dry

Hoe vaak poets je je tanden per dag? 2 x
Ik poets: met de hand/elektrisch Met de hand, en ik flos ook
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? Om het half jaar ongeveer
Welke tandpasta gebruik je? Nu toevallig van macleans, maar meestal huismerk aldi
Ik gebruik: floss/ragers/tandenstokers: floss

Welke dag/nachtcreme gebruik je? hema
Welke reinigsproducten gebruik je? Washandje met warm water
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? Geen extra producten voor huid, voor haar heb ik een flesje van de kapper, silk heet het geloof ik, dat ik 's ochtends in mijn haar doe. Dan wordt het lekker zacht en pluist het niet zo. En het ruikt ook nog heerlijk

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 3:23

Hoe vaak douche je per week? Iedere dag
Hoe vaak was je je haar per week? Om de dag
Welke producten gebruik je? Rituals Hamman, La roche posay en af en toe palmers shampoo van mijn vriend. Die ruikt zo lekker naar kokos I love you
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? Dat hij romig is van structuur. Niet doorzichtig!
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Dat mijn haar schoon en glad aanvoelt. Helaas nog steeds niet de perfecte shampoo gevonden.
Welke bodymilk gebruik je? Rituals Hamman bodybutter
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Dat ze dik/rijk van structuur zijn maar wel redelijk snel intrekken. Bij deze vind ik het heel lekker dat als ik de volgende dag douche hij nog steeds op mijn huid zit. Ik voel hem dan gewoon van mijn lichaam glijden .. echt smooth haha Very Happy
Welke deodorant gebruik je? Rexona

Ik poets: met de hand/elektrisch met de hand
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? te lang niet.. ik denk 1x in het half jaar? Vies eigenlijk. Moet het vaker doen!
Welke tandpasta gebruik je? Van alles wat. Nu van AH eigen merk.
Ik gebruik: floss/ragers/tandenstokers: Floss
Gebruik je mondwater? 3/4x per week

Welke dag/nachtcreme gebruik je? Kruidvat eigen merk, voor de droge huid
Welke reinigsproducten gebruik je? La roche posay
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? Nee, heel af en toe een scrubje

Gast
Gast

Bericht  Tyrael do 12 apr 2012 - 3:52

Hoe vaak douche je per week? Minimaal 7 keer, soms meer
Hoe vaak was je je haar per week? 1, max. 2 keer per week
Welke producten gebruik je? Yes to carrots shampoo en conditioner en douchegel is niet merkgebonden
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? dat hij goed hydrateert en niet een overheersende geur heeft
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? dat er in ieder geval geen silliconen inzitten
Welke bodymilk gebruik je? meestal gebruik ik geen bodymilk. In de zomer na een dag strand wel aftersun soms (volgens mij van nivea)
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? dat ze snel intrekken en niet vet zijn
Welke deodorant gebruik je? go fresh van dove

Hoe vaak poets je je tanden per dag? 2 keer
Ik poets: elektrisch
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? 3 a 4 maanden
Welke tandpasta gebruik je? oral b
Ik gebruik: floss

Welke dag/nachtcreme gebruik je? skin drink van lush
Welke reinigsproducten gebruik je? ultrabalm van lush en oogmakeupremover van nivea
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? Af en toe een masker en vaker na de makeup eraf halen Herbalism van Lush om gezicht exrta schoon te maken

Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Kamperseboekenwurm do 12 apr 2012 - 4:15

——

Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op za 20 okt 2018 - 23:22; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Blond do 12 apr 2012 - 6:11

Joan schreef:Hoe vaak douche je per week? Elke dag, op zondag vaak twee keer
Hoe vaak was je je haar per week? Om de dag, dus 3 of 4 keer
Welke producten gebruik je? shampoo, conditioner, douchegel.
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? Dat hij lekker ruikt en schuimt
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? Dat hij geen roos veroorzaakt en doet wat hij belooft.
Welke bodymilk gebruik je? Rituals, en voor mijn benen eentje die ik bij een luchtje heb gekregen (Armani).
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? Lekker smeerbaar, lekker luchtje.
Welke deodorant gebruik je? Odorex roller

Hoe vaak poets je je tanden per dag? Twee keer
Ik poets: met de hand/elektrisch, met de hand
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? Om de 3 maanden.
Welke tandpasta gebruik je? Wat in de aanbieding is
Ik gebruik: floss/ragers/tandenstokers:floss
Gebruik je mondwater? Nee, gaver

Welke dag/nachtcreme gebruik je? Nu nog Biotherm, binnenkort La roche Possay
Welke reinigsproducten gebruik je? Biotherm en La Roche Possay
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? soms een maskertje.

Laatst aangepast door _Chance op za 14 apr 2012 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 6:21

Joan schreef:Hoe vaak douche je per week? elke dag
Hoe vaak was je je haar per week? elke dag
Welke producten gebruik je? shampoo, cremespoeling en daarna een spulletje in het halfdroge haar
Wat vind je belangrijk aan douche-gel? dat het lekker ruikt I love you
Wat vind je belangrijk aan shampoo/crème-spoeling? dat het niet slap maakt
Welke bodymilk gebruik je? Van rituals, uit mijn kerstpakket nerd
Wat vind je belangrijk aan lichaamsverzorging (zoals bodymilk en butters)producten? dat ze goed intrekken
Welke deodorant gebruik je? een geurloze van hydro fugal. Dan stoort dat niet met mijn parfum

Hoe vaak poets je je tanden per dag? 2x minimaal
Om de hoeveel maanden vervang je je borstel? 1 a 2
Welke tandpasta gebruik je? altijd andere
Ik gebruik: floss/ragers/tandenstokers: soms flosdraad
Gebruik je mondwater? ja vaak wel

Welke dag/nachtcreme gebruik je? clinique
Welke reinigsproducten gebruik je? clinique
Gebruik je nog extra producten om je huid te verzorgen? Bijvoorbeeld maskers/serums? maskertjes, af en toe een serum

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: