Kerstkaarten opgedrongen.
+26
*Lookie*
minoessepoes
Blond
Lejow
Jeanette
Paper Crown
Elliot
luisa
Ibbeltje
Siamsa
Kerel
Mamsie
Tania
Rumble
Jerry
ijsjemeisje
Alex
Bliss
Japie
_Nina
Aziraphale
Xanna
Stuiterbal
Bazinga
Caroow
Caribbeanlover
30 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Kerstkaarten opgedrongen.
Caribbeanlover schreef:Zero schreef:
Gewoon direct versturen. Nu. In augustus. Zal ze leren! Niemand wil een kerstkaart ontvangen, laat staan in augustus. Ultieme wraak.
Hoezo niemand wil een kerstkaart ontvangen? Zij blijkbaar wel. Ik vind het altijd zo raar als je iemand een kerstkaart stuurt als je ze dan toch ziet. Wat is het nut?
De overheid stopt chipjes in de kerstzegels om ons in de gaten te houden. Dat is al jaren bekend. Als je geen kaart ontvangt met chip, ben je meer kwetsbaar voor een buitenaardse invasie.
Gast- Gast
Xanna schreef:Caribbeanlover schreef:Mijn man boeit het niet dat ze die kaarten geeft.
Maar wie ben jij dan om je daar wel druk om te maken? Volgens mij echt zonde van je tijd.
Dat we die kaarten nu hebben maakt me opzich niet uit, maar het is de manier waarop. Ik ben zijn vrouw dus ja dan mag ik mij daar druk over maken als ik dat wil................nou en!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Dit heb ik ook weleens gehoord, idd.Zero schreef:Caribbeanlover schreef:Zero schreef:
Gewoon direct versturen. Nu. In augustus. Zal ze leren! Niemand wil een kerstkaart ontvangen, laat staan in augustus. Ultieme wraak.
Hoezo niemand wil een kerstkaart ontvangen? Zij blijkbaar wel. Ik vind het altijd zo raar als je iemand een kerstkaart stuurt als je ze dan toch ziet. Wat is het nut?
De overheid stopt chipjes in de kerstzegels om ons in de gaten te houden. Dat is al jaren bekend. Als je geen kaart ontvangt met chip, ben je meer kwetsbaar voor een buitenaardse invasie.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Kerel schreef:*gemeen* Ik weet geloof ik nu wel waarom meneer CBL een alcoholprobleem had/heeft
Die vind ik, ondanks dat ik dit echt gezeur vind, echt onder de gordel. Dat je er *gemeen* bij zet doe daar niks aan af.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ja maar CBL, je zegt dat je schoonmoeder ze gegeven heeft zonder aan jullie te vragen of jullie ze wel willen. En dat je dat stom vindt. Vervolgens zeg je dat je er niet bij was dat je man ze aannam. En je geeft aan dat je man ze wel wilde hebben. Althans 'het boeit hem niet' en hij verstuurt ze. Wat is nu het probleem? Of moet jij die kerstkaarten ook willen hebben en mag je man ze anders niet?
Dat ze moeilijk doet over het twee keer dezelfde kaart krijgen is wel wat apart. Maargoed. Ik zou me er niet druk om kunnen maken. Heb wel betere dingen te doen.
Dat ze moeilijk doet over het twee keer dezelfde kaart krijgen is wel wat apart. Maargoed. Ik zou me er niet druk om kunnen maken. Heb wel betere dingen te doen.
Gast- Gast
Ik denk toch echt dat je het even beter kan nalezen, want ik zeg al snel dat ik er niet bij was. Ik geef helemaal niet aan dat mijn man ze wel wilde hebben, hij heeft ze aangepakt zonder iets te zeggen dus kan jij ze net zo goed niet willen. Dat ze zeikt over 2x dezelfde kaart die zij geen eens zelf hebben gehad, maar het ging om anderen snap ik ook niet. Ze heeft wel meer van die rare dingen!:roll:
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ik denk toch echt dat je het even beter kan nalezen, want ik zeg al snel dat ik er niet bij was. Ik geef helemaal niet aan dat mijn man ze wel wilde hebben, hij heeft ze aangepakt zonder iets te zeggen dus kan jij ze net zo goed niet willen. Dat ze zeikt over 2x dezelfde kaart die zij geen eens zelf hebben gehad, maar het ging om anderen snap ik ook niet. Ze heeft wel meer van die rare dingen!
Precies. Dat zei ik ook. Zelf even beter lezen misschien? Maar als ik het goed begrijp weet je dus niet of je man ze wel of niet wilde en maak je je daar nu druk om?
Gast- Gast
Het gaat mij om het hele principe..............zucht! Alsof zij denkt dat wij dat niet kunnen betalen en willen betalen.
Caribbeanlover- Ratel
Kun jij gedachten lezen CBL?
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Precies. Hoe weet je dat nou. Heb je het haar gevraagd en was dat het antwoord?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Het gaat mij om het hele principe..............zucht! Alsof zij denkt dat wij dat niet kunnen betalen en willen betalen.
Nogmaals, een principe dat je baseert op onderbuikgevoelens. Je vult nu zomaar wat in voor je schoonmoeder. Dat heeft geen nut, zonder dit te verifiëren, toch? Ik bedoel dat niet lullig en ik dat je dat ook weet; maar in het doen van aannames, schuilt doorgaans het reële 'gevaar' dat je ernaast zit.
Laatst aangepast door Nour op ma 6 aug 2012 - 12:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kerel schreef:*gemeen* Ik weet geloof ik nu wel waarom meneer CBL een alcoholprobleem had/heeft
*oprecht* wat ben jij laag bezig hier, makkelijk scoren, hm? Dit zijn wel hele losse eindjes aan elkaar knopen om een punt te maken, waar je volledig de plank bij misslaat, btw. Laffe tak.
Gast- Gast
Ik zou het wel lief vinden als ze aan ons denken en ze ze aan ons geven.
Al vind ik het apart dat ze onthoudt wie welke kaart dubbel stuurt.
Maar meiske laat het rusten. Pak ze aan doe er mee wat je wil.
Al vind ik het apart dat ze onthoudt wie welke kaart dubbel stuurt.
Maar meiske laat het rusten. Pak ze aan doe er mee wat je wil.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Caribbeanlover schreef:Het gaat mij om het hele principe..............zucht! Alsof zij denkt dat wij dat niet kunnen betalen en willen betalen.
Dat is invullen voor een ander. Je weet dat helemaal niet. Misschien is het gewoon een lief gebaar. Zo zou ik het op pakken.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Caribbeanlover schreef:Rumble schreef:Ik zou ze allemaal in 1 x naar je schoonmoeder sturen.
Alleen het jaartal even veranderen. Heeft ze voor de komende 30 jaar een kerstkaart van jullie gehad.
Da's wel een goede, maar dan wel zonder zegels haha kan ze nog dokken ook nog.
Waarschijnlijk is het gewoon lief bedoeld. Echt, er is ook wel iets positiefs in het leven.
Gast- Gast
Kerel belachelijke opmerking, niet slechs gemeen maar ook erg sneu van je. Vraag me ook af waar het je om te doen is.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Heel erg mee eens, ik heb vaker dat idee bij reacties van Kerel.luisa schreef:Kerel belachelijke opmerking, niet slechs gemeen maar ook erg sneu van je. Vraag me ook af waar het je om te doen is.
On topic: ik snap niet dat iemand zich druk kan maken over het feit dat hij of zij twee jaar achter elkaar dezelfde kaart krijgt en al helemaal niet dat diegene er iets van gaat zeggen tegen de verzender, net zo goed als dat ik niet begrijp waarom iemand zich druk kan maken over gratis kerstkaarten. Ik krijg zo vaak ongevraagd dingen van mijn schoonmoeder, shirtjes die ze niet meer draagt ofzo. Ik zeg vriendelijk dank je wel en de shirtjes die ik niet aan wil stop ik in de zak van Max. Opgelost.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pff, als iemand mij een stapel kerstkaarten geeft, en die dingen kosten geloof ik €0,50, dan zou mijn eerste gedachte echt niet zijn ik krijg ze omdat zij vast denkt dat wij het niet kunnen betalen!! Ik zou dan denken: 'Mooi, hoef ik die shizzle niet te kopen eind van het jaar' om ze vervolgens écht te vergeten en begin volgend jaar weer weggooien.
Weet je wat ik denk, dat CBL géén echte problemen kent en zich daarom zo druk kan maken om dit soort bijzaken waar een ander zich letterlijk nog geen 3 min aan zou storen. Ik kreeg heel vaak allerlei dingen van mijn schoonmoeder, ik bedankte vriendelijk, ik nam het mee propte het in de kast/wherever en dan na een tijd donderde ik het weg.
Het is dan wel augustus maar misschien kwam ze ze tegen ergens? En het feit dat ze het erg vindt (schoonmoeder dus)dat ze twee dezelfde krijgt, zegt al hoe leuk ze kerstkaarten ontvangen vindt. Vroeger was het toch zo, dat je elkaar een kerstkaart stuurde omdat het niet zo makkelijk was contact te houden. De schoonmoeder van CBL is van een andere generatie dan wij zijn, voor ons kan het onbegrijpelijk zijn waarom iemand zo hecht aan kaartjes, maar wie weet is die vrouw wel hartstikke eenzaam en is d'r enige lol in het leven een kerstkaart ontvangen.
Weet je wat ik denk, dat CBL géén echte problemen kent en zich daarom zo druk kan maken om dit soort bijzaken waar een ander zich letterlijk nog geen 3 min aan zou storen. Ik kreeg heel vaak allerlei dingen van mijn schoonmoeder, ik bedankte vriendelijk, ik nam het mee propte het in de kast/wherever en dan na een tijd donderde ik het weg.
Het is dan wel augustus maar misschien kwam ze ze tegen ergens? En het feit dat ze het erg vindt (schoonmoeder dus)dat ze twee dezelfde krijgt, zegt al hoe leuk ze kerstkaarten ontvangen vindt. Vroeger was het toch zo, dat je elkaar een kerstkaart stuurde omdat het niet zo makkelijk was contact te houden. De schoonmoeder van CBL is van een andere generatie dan wij zijn, voor ons kan het onbegrijpelijk zijn waarom iemand zo hecht aan kaartjes, maar wie weet is die vrouw wel hartstikke eenzaam en is d'r enige lol in het leven een kerstkaart ontvangen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hahaha l.o.l :D moet wel lachen om dat wat je zegt over eenzaam zijn. Opzich vind ik het wel aardig van haar, maar dat ze ze nu al geeft en ook nog eens begint over het 2x dezelfde kaart krijgen van ons en dat terwijl zij zelf het geen eens was!
Zij vind dat kerstkaarten sturen hoort en als ze zou weten dat wij ze niet in huis hadden is dat dus een reden om ze te geven aan ons. Volgens mij om te voorkomen dat zij zelf dezelfde weer stuurt naar iedereen krijgen wij ze. Als dat zo is, dan snap ik niet waarom ze allemaal dezelfde koopt bovendien zitten er altijd verschillende in zo pakje dus de kans dat je exact dezelfde naar iemand stuurt is klein.
Ze heeft zulke acties wel vaker.
Zo vier ik mijn verjaardag een aantal jaren niet meer en ja hoor ze had commentaar daarop. Dat terwijl mijn zwager (man van mijn schoonzus, is dat ook mijn zwager?) het een keer niet vierde en ze niks ervan zei. Toen ze dat tegen mij zei van mij en ik zei dat ze tegen hem niks zei stond ze mooi met een bek vol tanden!
Ik ben een aantal dagen voor kerst jarig dus kreeg ik ineens een aantal cadeaus notabene door mijn nichtje gegeven niet door mijn schoonouders. Pak ik het uit zijn het dingen uit haar mans kerstpakket (dus niet eens die van haar) die zij niet hoeven. Ze gaf niks aan mijn schoonzus, want zij en haar man hebben meer geld te besteden dan mijn man en ik dus gaat mijn schoonmoeder er vanuit dat zij dat makkelijk zelf kunnen betalen.
Anyway! Ik had echt zoiets van ''wat moet ik ermee''. Het deed mij eraan denken toen ik jong was dat ik dingen van mezelf ging inpakken en dat aan mijn ouders gaf voor hun verjaardag. Het feit dat ze het ook nog eens had ingepakt vond ik al raar opzich.
Overigens heb ik het weggegooid!
Zij vind dat kerstkaarten sturen hoort en als ze zou weten dat wij ze niet in huis hadden is dat dus een reden om ze te geven aan ons. Volgens mij om te voorkomen dat zij zelf dezelfde weer stuurt naar iedereen krijgen wij ze. Als dat zo is, dan snap ik niet waarom ze allemaal dezelfde koopt bovendien zitten er altijd verschillende in zo pakje dus de kans dat je exact dezelfde naar iemand stuurt is klein.
Ze heeft zulke acties wel vaker.
Zo vier ik mijn verjaardag een aantal jaren niet meer en ja hoor ze had commentaar daarop. Dat terwijl mijn zwager (man van mijn schoonzus, is dat ook mijn zwager?) het een keer niet vierde en ze niks ervan zei. Toen ze dat tegen mij zei van mij en ik zei dat ze tegen hem niks zei stond ze mooi met een bek vol tanden!
Ik ben een aantal dagen voor kerst jarig dus kreeg ik ineens een aantal cadeaus notabene door mijn nichtje gegeven niet door mijn schoonouders. Pak ik het uit zijn het dingen uit haar mans kerstpakket (dus niet eens die van haar) die zij niet hoeven. Ze gaf niks aan mijn schoonzus, want zij en haar man hebben meer geld te besteden dan mijn man en ik dus gaat mijn schoonmoeder er vanuit dat zij dat makkelijk zelf kunnen betalen.
Anyway! Ik had echt zoiets van ''wat moet ik ermee''. Het deed mij eraan denken toen ik jong was dat ik dingen van mezelf ging inpakken en dat aan mijn ouders gaf voor hun verjaardag. Het feit dat ze het ook nog eens had ingepakt vond ik al raar opzich.
Overigens heb ik het weggegooid!
Caribbeanlover- Ratel
Maar waarom, CBL, ga jij eigenlijk altijd uit van het negatieve van de mens?
Ik bedoel, word jij daar zélf niet heel erg ongelukkig van? Het lijkt me zo verdrietig, als je zoveel wat een ander doet direct als een aanval, negatieve veroordeling of als 'belachelijk/stom/vul maar in' ziet.
Hoe zou het zijn als je tegen jezelf zou zeggen: 'wat aardig dat ze aan ons denkt'? Zélfs al vind je het artikel op zich, de kerstkaarten niet echt leuk, kun je dan niet tenminste proberen het gebaar te waarderen? Het lijkt me dat je hiervan zelf doodmoe zult worden.
Ik bedoel, word jij daar zélf niet heel erg ongelukkig van? Het lijkt me zo verdrietig, als je zoveel wat een ander doet direct als een aanval, negatieve veroordeling of als 'belachelijk/stom/vul maar in' ziet.
Hoe zou het zijn als je tegen jezelf zou zeggen: 'wat aardig dat ze aan ons denkt'? Zélfs al vind je het artikel op zich, de kerstkaarten niet echt leuk, kun je dan niet tenminste proberen het gebaar te waarderen? Het lijkt me dat je hiervan zelf doodmoe zult worden.
Gast- Gast
Pfff, het gaat om het gebaar. Als je dit niet kunt waarderen en overal wat negatiefs achter zoekt, dan wordt het leven toch wel erg zwaar.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik zou me er ook aan ergeren. Als ik kerstkaarten wil sturen, kies ik ze zelf wel uit.
Tuurlijk kan iemand kerstkaarten aanbieden door ze over heeft maar de manier waarop de schoonmoeder van cbl het doet, voelt toch een beetje als verkapte kritiek.
Tuurlijk kan iemand kerstkaarten aanbieden door ze over heeft maar de manier waarop de schoonmoeder van cbl het doet, voelt toch een beetje als verkapte kritiek.
Gast- Gast
Wel ja, haal ook het hele verjaardags gebeuren er weer bij.
Wat volgt er straks? Het gezeur over het gourmetten ieder jaar?
CBL, meis, even serieus..
Ik sluit me helemaal aan bij wat Paper Crown zegt, als dit al de dingen zijn waar je je druk om kan maken in je leven, dan moet je volgens mij met veel gemak door de rest van je leven fietsen.
Ga ook eens uit van het positieve van de mens.
Zeg dank je wel als je dingen krijgt, dat noemen ze dankbaar zijn. Ook al is het niets, ook al heb je er niets aan, iemand heeft moeite gedaan of aan jullie gedacht.
Waarschijnlijk kwam ze ze gewoon tegen met opruimen, kwam je man langs en dacht ze 'ik kan ze vast aan hem geven, scheelt hun weer gedoe met kopen aan het einde van het jaar'.
Denk je nou echt serieus dat ze er een hele tactiek op heeft bedacht waarom ze ze wel aan jouw man geeft en niet aan iemand anders in het gezin? Dat ze in haar vuistje aan het lachen is en denkt 'zo, heb ik mijn zoon en zijn vrouw even lekker op hun plek gezet. Ze zijn zo triest dat ze geen kerstkaarten van 50 cent kunnen betalen, dat ik ze dat eens even lekker laat voelen'.
Echt.. Positiviteit..Is een mooi iets CBL!
Wat volgt er straks? Het gezeur over het gourmetten ieder jaar?
CBL, meis, even serieus..
Ik sluit me helemaal aan bij wat Paper Crown zegt, als dit al de dingen zijn waar je je druk om kan maken in je leven, dan moet je volgens mij met veel gemak door de rest van je leven fietsen.
Ga ook eens uit van het positieve van de mens.
Zeg dank je wel als je dingen krijgt, dat noemen ze dankbaar zijn. Ook al is het niets, ook al heb je er niets aan, iemand heeft moeite gedaan of aan jullie gedacht.
Waarschijnlijk kwam ze ze gewoon tegen met opruimen, kwam je man langs en dacht ze 'ik kan ze vast aan hem geven, scheelt hun weer gedoe met kopen aan het einde van het jaar'.
Denk je nou echt serieus dat ze er een hele tactiek op heeft bedacht waarom ze ze wel aan jouw man geeft en niet aan iemand anders in het gezin? Dat ze in haar vuistje aan het lachen is en denkt 'zo, heb ik mijn zoon en zijn vrouw even lekker op hun plek gezet. Ze zijn zo triest dat ze geen kerstkaarten van 50 cent kunnen betalen, dat ik ze dat eens even lekker laat voelen'.
Echt.. Positiviteit..Is een mooi iets CBL!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn oma geeft mijn moeder ook wel eens dingen waarvan we denken "tja?". Vriendelijk dank je wel zeggen en het thuis weggooien (als je het niet kunt gebruiken) en er niet meer over nadenken.
Het leven is echt te kort om je druk te maken over dit soort zaken.
En Kerel, serieus, jij bent echt verre van grappig.
Het leven is echt te kort om je druk te maken over dit soort zaken.
En Kerel, serieus, jij bent echt verre van grappig.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstkaarten...
» Kerstkaarten, stuur jij die?
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
» Kerstkaarten, verstuur jij ze?
» Kerstkaarten, stuur jij die?
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
» Kerstkaarten, verstuur jij ze?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: