Kerstkaarten opgedrongen.
+26
*Lookie*
minoessepoes
Blond
Lejow
Jeanette
Paper Crown
Elliot
luisa
Ibbeltje
Siamsa
Kerel
Mamsie
Tania
Rumble
Jerry
ijsjemeisje
Alex
Bliss
Japie
_Nina
Aziraphale
Xanna
Stuiterbal
Bazinga
Caroow
Caribbeanlover
30 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Kerstkaarten opgedrongen.
Ik zou als ik jou was een kerstkaarten stuur topic openen. Weet je zeker dat je ze allemaal kwijt raakt.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Caribbeanlover schreef:Waarom krijgen wij altijd die over gebleven kaarten vraag ik me af? Komt over alsof wij ze niet zelf kunnen betalen ofzo.
Nu voel je het antwoord zelf in en dat baseer je dus puur op je eigen onderbuikgevoelens. Als je dat achterwege zou laten, wordt het hele kerstkaartenavontuur al veel minder beladen.
Gast- Gast
Seriously?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Caribbeanlover schreef:WIJ krijgen ze, ze kan ze ook aan zijn zus geven.
Ik ben benieuwd of je dan een topic geopend zou hebben waarin je verontwaardigd blaat dat je schoonmoeder haar overgebleven kerstkaarten aan je schoonzus heeft gegeven en dat ze niet eens aan jullie heeft gedacht.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Caribbeanlover schreef:WIJ krijgen ze, ze kan ze ook aan zijn zus geven.
Ik vind dit wel een fijne vroege kerstgedachte!!
Weet je waarom vraag je dit niet aan je schoonmoeder?
1. heb je meteen antwoord
2. scheelt een hoop irritatie aan jou kant
Maaaaaaaaaaaaar misschien wou ze die kaarten wel eerst aan zijn zus geven maar die heeft misschien wel vriendelijk bedankt!!
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Bliss schreef:Seriously?
My thoughts...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik zou ze allemaal in 1 x naar je schoonmoeder sturen.
Alleen het jaartal even veranderen. Heeft ze voor de komende 30 jaar een kerstkaart van jullie gehad.
Alleen het jaartal even veranderen. Heeft ze voor de komende 30 jaar een kerstkaart van jullie gehad.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Rumble schreef:Ik zou ze allemaal in 1 x naar je schoonmoeder sturen.
Da's wel een goede, maar dan wel zonder zegels haha kan ze nog dokken ook nog.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 6 aug 2012 - 9:32; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Zero schreef:
Gewoon direct versturen. Nu. In augustus. Zal ze leren! Niemand wil een kerstkaart ontvangen, laat staan in augustus. Ultieme wraak.
Hoezo niemand wil een kerstkaart ontvangen? Zij blijkbaar wel. Ik vind het altijd zo raar als je iemand een kerstkaart stuurt als je ze dan toch ziet. Wat is het nut?
Caribbeanlover- Ratel
Statler schreef:Ik geloof dat ik jouw schoonmoeder best zou kunnen waarderen. Ik vind t namelijk wel lief dat ze kerstkaarten die ze overheeft aan mij geeft. Je zou eens wat dankbaarder moeten zijn.
Hoezo? Ze geeft ze toch ongevraagd! Straks komt ze met van alles aan zeulen en dan moet ik zeker telkens bedanken voor iets wat zij geeft..................dacht het toch ff niet he.
Caribbeanlover- Ratel
Ik weet niet, ik ben nog wel zo dankbaar dat ik het aanneem en er blij mee ben. Ik zie er echt met de beste wil van de wereld geen enkele reden in om zo'n zeurtopic te openen. Want dát is wat je nu doet, kinderachtig zeuren. Niemand, maar dan ook niemand kan wat goed doen in jouw ogen, de hele wereld draait om CBL en wat zij vindt en wat zij wil. Ik weet niet, maar die fase ben ik zelf al zo'n 25 jaar terug ontgroeid, misschien wordt het voor jou ook eens tijd volwassener te reageren.Caribbeanlover schreef:Statler schreef:Ik geloof dat ik jouw schoonmoeder best zou kunnen waarderen. Ik vind t namelijk wel lief dat ze kerstkaarten die ze overheeft aan mij geeft. Je zou eens wat dankbaarder moeten zijn.
Hoezo? Ze geeft ze toch ongevraagd! Straks komt ze met van alles aan zeulen en dan moet ik zeker telkens bedanken voor iets wat zij geeft..................dacht het toch ff niet he.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Zoals je had kunnen lezen heeft ze ze aan mijn man gegeven en was ik er niet bij.
Caribbeanlover- Ratel
of dit, idd.Reva schreef:'Nee dank je, ik hoef ze niet' had dit toch kunnen voorkomen?
_Nina- Prater
Caribbeanlover schreef:Zoals je had kunnen lezen heeft ze ze aan mijn man gegeven en was ik er niet bij.
En je man is zonder mond geboren? Zou wel een heleboel verklaren.
Gast- Gast
Als hij ze aanneemt mag hij dat toch zelf weten. Wie ben jij om over hem te oordelen. Laat maar, ik wilde het gewoon ff kwijt hier dat zij kaarten geeft voor de 2e keer zonder te vragen of wij dat wel willen.
Caribbeanlover- Ratel
CBL, wat vindt je man er zelf eigenlijk van? Waardeert hij het misschien wél? Hoe denk je dat het voor je man zou zijn als hij zou weten hoe denigrerend jij je hier over zijn moeder uitlaat, steeds? Denk je niet dat dat hem ontzettend veel verdriet zou doen?Reva schreef:Caribbeanlover schreef:Zoals je had kunnen lezen heeft ze ze aan mijn man gegeven en was ik er niet bij.
En je man is zonder mond geboren? Zou wel een heleboel verklaren.
_Nina- Prater
Caribbeanlover schreef:Als hij ze aanneemt mag hij dat toch zelf weten. Wie ben jij om over hem te oordelen. Laat maar, ik wilde het gewoon ff kwijt hier dat zij kaarten geeft voor de 2e keer zonder te vragen of wij dat wel willen.
Misschien wilde je man ze wel hebben?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Mijn man boeit het niet dat ze die kaarten geeft.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Als hij ze aanneemt mag hij dat toch zelf weten. Wie ben jij om over hem te oordelen. Laat maar, ik wilde het gewoon ff kwijt hier dat zij kaarten geeft voor de 2e keer zonder te vragen of wij dat wel willen.
Reageer je ook zo als ze je man een tientje had aangeboden, zonder te vragen of jullie dat wel willen? Of had je dan ook gedacht dat ze dat doet omdat ze denkt dat jullie weinig geld hebben?
Zie het als een vriendelijk gebaar. Gewoon netjes dankjewel zeggen en verder niet zo'n punt van maken.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Caribbeanlover schreef:Mijn man boeit het niet dat ze die kaarten geeft.
Maar wie ben jij dan om je daar wel druk om te maken? Volgens mij echt zonde van je tijd.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Caribbeanlover schreef:Mijn man boeit het niet dat ze die kaarten geeft.
Misschien moet jij je er dan ook niet zo druk over maken. Als je ze niet wil hebben gooi je ze weg. Opgelost en je kan weer verder met je leven.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Misschien vroeg ze wel aan je man "goh willen jullie deze kerstkaarten hebben?" en zei je man " ja prima". Toen nam hij ze aan en ging naar huis.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Misschien vroeg ze wel aan je man "goh willen jullie deze kerstkaarten hebben?" en zei je man " ja prima". Toen nam hij ze aan en ging naar huis.
En toen kwam er een olifant met een heeeele lange snuit...
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
*gemeen* Ik weet geloof ik nu wel waarom meneer CBL een alcoholprobleem had/heeft
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Kerstkaarten...
» Kerstkaarten, stuur jij die?
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
» Kerstkaarten, verstuur jij ze?
» Kerstkaarten, stuur jij die?
» Kerstkaarten
» Kerstkaarten: wel ontvangen, niet sturen?
» Kerstkaarten, verstuur jij ze?
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: