Jezelf horen praten
+13
loesje
Jezzie
Thunder
Alex
shadow
Susan
mauwmauw
Rouge
Printje
Monnie
Twellie
Annemie
_Jet
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Jezelf horen praten
mauwmauw schreef:hier hoor ik helaas me zelf niet terug.
ik zou me niet te druk maken hoor kan nog allemaal komen. Mijn man praatte pas met 3 jaar en het is helemaal goed gekomen met hem hoor! hij is echt niet dom.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
loesje schreef:mauwmauw schreef:hier hoor ik helaas me zelf niet terug.
ik zou me niet te druk maken hoor kan nog allemaal komen. Mijn man praatte pas met 3 jaar en het is helemaal goed gekomen met hem hoor! hij is echt niet dom.
ik zeg ook nergens dat ik denk dat V dom is,hij is een heel slim ventje die me goed begrijpt.Hij praat alleen niet,niet praten heeft niks met dom te maken.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
mauwmauw schreef:loesje schreef:mauwmauw schreef:hier hoor ik helaas me zelf niet terug.
ik zeg ook nergens dat ik denk dat V dom is,hij is een heel slim ventje die me goed begrijpt.Hij praat alleen niet,niet praten heeft niks met dom te maken.
Eens Mauwmauw! Beetje rare zin zo, Loesje. Mijn zoon is ook echt niet dom, maar praatte ook pas met ruim 2 jaar.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
zeer waarschijnlijk een gelukstreffer, maar laatst stond ik al met mijn mond vol tanden..
t was de hele tijd aan het tafelkleed aan het trekken en ik had al een paar keer gezegd 'nee, mag niet', 'hou daar mee op' en toen ik vervolgens een keer vroeg 'wat zei mama nou?' zei t "nee"
t was de hele tijd aan het tafelkleed aan het trekken en ik had al een paar keer gezegd 'nee, mag niet', 'hou daar mee op' en toen ik vervolgens een keer vroeg 'wat zei mama nou?' zei t "nee"
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ik verbaas me echt over de ongenuanceerde dingen die jij soms zegt....loesje schreef:mauwmauw schreef:hier hoor ik helaas me zelf niet terug.
Gast- Gast
Er zijn kinderen/volwassenen die zelfs nooit gaan praten en die ook niet dom zijn, dat heeft er inderdaad niks mee te maken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik denk dat loesje het niet zo bedoelt eigenlijk. Maar ik kan me voorstellen dat het niet zo leuk over komt. Sterkte mauwmauw.
Ontopic: hier ook. Echt zo grappig af en toe..
Zo lees ik hem elke avond voor en daarna mag hij mij dan voorlezen (wil hij graag).
Als hij een woordje niet weet, begin ik het woord te zeggen en dan vult hij aan. Dus bijv, welke kleur is dit? Br.. Brui.. Nou ja zo dus.
Laatst las hij mij voor en toen ging het net zo.
'wat is dit mama?'
'een huis'
' neee mama, dit is een b... boe... boerderrr... '(en dan zo'n vragende blik)
'Boerderij?'
' Jaaa goed zo mama!'
Zo lees ik hem elke avond voor en daarna mag hij mij dan voorlezen (wil hij graag).
Als hij een woordje niet weet, begin ik het woord te zeggen en dan vult hij aan. Dus bijv, welke kleur is dit? Br.. Brui.. Nou ja zo dus.
'wat is dit mama?'
'een huis'
'Boerderij?'
' Jaaa goed zo mama!'
Gast- Gast
Luce schreef:Ik denk dat loesje het niet zo bedoelt eigenlijk. Maar ik kan me voorstellen dat het niet zo leuk over komt. Sterkte mauwmauw.
'wat is dit mama?'
'een huis'
'Boerderij?'
' Jaaa goed zo mama!'
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Haha, Luce, geweldig!
Dochter kan hier nog niet zo goed praten dat ik iets van mezelf herken.
Het enige wat me wel opvalt is dat ze naast mij gaat staan en "kom" zegt. Dat zeg ik ook vaak tegen haar, maar dat is dus niet zo spectaculair.
Wat wel grappig is. Ze kan zo irritant "MEER, MEER, MEEER" roepen. Dat heeft ze van Dora .
Dochter kan hier nog niet zo goed praten dat ik iets van mezelf herken.
Het enige wat me wel opvalt is dat ze naast mij gaat staan en "kom" zegt. Dat zeg ik ook vaak tegen haar, maar dat is dus niet zo spectaculair.
Wat wel grappig is. Ze kan zo irritant "MEER, MEER, MEEER" roepen. Dat heeft ze van Dora .
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Geniaal Luce!!
Ik hoor mijn zoontje ook constant terug. Laatst zei hij iets en toen vroeg mijn man: waarom dan? Zegt ie: papa nou kan je wel 5 keer waarom zeggen, maar het is gewoon zo.
Ik hoor mijn zoontje ook constant terug. Laatst zei hij iets en toen vroeg mijn man: waarom dan? Zegt ie: papa nou kan je wel 5 keer waarom zeggen, maar het is gewoon zo.
Gast- Gast
Jetje schreef:Geniaal Luce!!
geweldig!
Lijkt me echt komisch om jezelf terug te horen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hoor ons ook vaak terug. Vooral de kinderen naar elkaar toe kunnen hele preken op elkaar leveren met dat ze ergens af moeten blijven omdat ....
Het grappige is vooral dat degene die tegen de ander preekt eraf te moeten blijven, het vervolgens zelf wel gaat doen.
Het grappige is vooral dat degene die tegen de ander preekt eraf te moeten blijven, het vervolgens zelf wel gaat doen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Je kindje horen huilen...
» je buren horen
» Wil overal bij horen
» Als jullie een knal horen zo...
» Kan jij zingen? Laat horen!
» je buren horen