Wat een saaie boel hier.
+14
Bazinga
Alex
Zwerver
Gympie
girli
_Nina
Raindrop
loura
Julia
Bliss
Tiana
Burgemeester Nicky
Mermaid
SoGood
18 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat een saaie boel hier.
Noem mij maar Mevrouw schreef:O, pas ik zonder forumverleden niet in 1 van jullie hokjes?
?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Is het niet het vriendinnetje van Reva?
Iedereen past in een hokje, zoniet pas je wel in het hokje van de mensen die niet in een hokje passen.
Iedereen past in een hokje, zoniet pas je wel in het hokje van de mensen die niet in een hokje passen.
Gast- Gast
Noem mij maar Mevrouw schreef:O, pas ik zonder forumverleden niet in 1 van jullie hokjes?
Uit op een rel?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkel? Nee die reageert gewoon onder d'r eigen naam.Sunprincess schreef:Is het niet het vriendinnetje van Reva?
Ben ook wel benieuwd wie ze is. En ja, als ze het saai vindt dan is een rel wel de meest voor de hand liggende manier om wat leven in de brouwerij te gooien
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Mijn gok is nog altijd Euc.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik weet wel zeker dat het iemand is die in dat clubje zitSunprincess schreef:Is het niet het vriendinnetje van Reva?
Gast- Gast
girli schreef:Mijn gok is nog altijd Euc.
Die zit op de camping
_Nina- Prater
Statler schreef:girli schreef:Mijn gok is nog altijd Euc.
Die zit op de camping
Euc is ook beter in rellen gok ik zo
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Dat lijkt me niet zoveel zeggen. Daar hebben ze vast ook wel een internetverbinding.Statler schreef:Die zit op de campinggirli schreef:Mijn gok is nog altijd Euc.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik zie Euc hier absoluut niet voor aan.girli schreef:Dat lijkt me niet zoveel zeggen. Daar hebben ze vast ook wel een internetverbinding.Statler schreef:Die zit op de campinggirli schreef:Mijn gok is nog altijd Euc.
Gast- Gast
Plus dat Euc gewoon nog onder d'r eigen account reageert. Laattse reactie was 22 juli, en voor die tijd was noem mij mevrouw ook al actief hier. Of nouja, misschien ff weg, maar toen mevrouw nog wel actief was, was Euc dat ook, hoorgirli schreef:Dat lijkt me niet zoveel zeggen. Daar hebben ze vast ook wel een internetverbinding.Statler schreef:Die zit op de campinggirli schreef:Mijn gok is nog altijd Euc.
Ik vind Euc overigens wel 100x meer inhoud hebben. Die relt niet, die discussieert. Vind ik nogal een verschil
_Nina- Prater
Dit ook, ja. Ik zie Euc echt niet een account aanmaken om zomaar wat te rellen, daar voelt ze zich denk ik iets te goed voorStatler schreef:
Ik vind Euc overigens wel 100x meer inhoud hebben. Die relt niet om het rellen, die discussieert. Vind ik nogal een verschil
Gast- Gast
Statler schreef:Smikkel? Nee die reageert gewoon onder d'r eigen naam.Sunprincess schreef:Is het niet het vriendinnetje van Reva?
Ben ook wel benieuwd wie ze is. En ja, als ze het saai vindt dan is een rel wel de meest voor de hand liggende manier om wat leven in de brouwerij te gooien
Nee, het vroegere vriendinnetje van Reva.
Gast- Gast
Ingetjuh?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik denk ook Smikkel. Je kan toch 2 account hebben!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Sunprincess schreef:Statler schreef:Smikkel? Nee die reageert gewoon onder d'r eigen naam.Sunprincess schreef:Is het niet het vriendinnetje van Reva?
Nee, het vroegere vriendinnetje van Reva.
Ik weet zeker dat zij dat niet is.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
En welk clubje is dat dan?Zelda schreef:Ik weet wel zeker dat het iemand is die in dat clubje zitSunprincess schreef:Is het niet het vriendinnetje van Reva?
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:En welk clubje is dat dan?Zelda schreef:Ik weet wel zeker dat het iemand is die in dat clubje zitSunprincess schreef:Is het niet het vriendinnetje van Reva?
Daar ben ik ook benieuwd naar
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zwerver schreef:Ik denk ook Smikkel. Je kan toch 2 account hebben!
Het is mijn account niet hoor! Bedankt!
Gast- Gast
Als onbekende zo binnenkomen is niet echt gebruikelijkNoem mij maar Mevrouw schreef:Waarom zou ik een 'oude bekende' moeten zijn?
En echt een aanwinst voor het forum vind ik je tot nu toe ook nog niet!
Gast- Gast
Oh ik dacht een hele tijd dat 't Deesje was!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Smikkell schreef:Als onbekende zo binnenkomen is niet echt gebruikelijkNoem mij maar Mevrouw schreef:Waarom zou ik een 'oude bekende' moeten zijn?
Ik vind het vooral veel kinderachtig en snap niet waarom iemand überhaupt tijd in zoiets zou steken. Wees gewoon lekker jezelf.
Laatst aangepast door Carrie op zo 5 aug 2012 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee, met jou is het vette pret hierSmikkell schreef:Als onbekende zo binnenkomen is niet echt gebruikelijkNoem mij maar Mevrouw schreef:Waarom zou ik een 'oude bekende' moeten zijn?
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wederom foute boel...
» Wat kan ik hier mee?
» Hoe ga ik hier mee om?
» Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..
» Ook hier is het over.
» Wat kan ik hier mee?
» Hoe ga ik hier mee om?
» Oh, hier heb ik nou zin in.. opeens..
» Ook hier is het over.