Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tja, zullen we er 'op een saaie zaterdagmorgen' van maken?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Tja, zullen we er 'op een saaie zaterdagmorgen' van maken? Empty Tja, zullen we er 'op een saaie zaterdagmorgen' van maken?

Bericht  Thunder za 20 aug 2011 - 0:55

Door een geweldig idee van Stuiterbal heb ik nu een nieuwe creatie boven de bank! Ook mijn jongens hebben zich uitgeleefd vanmorgen Very Happy .
weg!

Laatst aangepast door Rataplan op zo 25 sep 2011 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tja, zullen we er 'op een saaie zaterdagmorgen' van maken? Empty Re: Tja, zullen we er 'op een saaie zaterdagmorgen' van maken?

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 1:08

geweldig!!! Wie heeft er een duur schilderij nodig als je een stel creatieve kids hebt?!

Gast
Gast

Tja, zullen we er 'op een saaie zaterdagmorgen' van maken? Empty Re: Tja, zullen we er 'op een saaie zaterdagmorgen' van maken?

Bericht  Teddyaapje za 20 aug 2011 - 2:07

Eigenlijk is dit best een goed idee! We zijn al tijden op zoek naar een schilderij voor boven het dressoir of bank...ik denk dat we er een 2 of 3 luik van maken, dan geef ik ze van te voren een mooie achtergrond kleur en dan laat ik T. los haha.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Thunder za 20 aug 2011 - 11:16

Nu ik het zo op de muur zie, had ik het ook beter een achtergrond kleur of een omlijsting kunnen geven. Ach, weer een leer voor de volgende keer smile

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 17:56

Indy heeft op haar kamer ook 2 schilderijtjes van zich zelf :-)

handig zijn kindjes he Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 19:37

Wat leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 aug 2011 - 20:12

Leuk leuk leuk bounce bounce bounce

Ik vind het zo geweldig als kids zich helemaal kunnen en mogen uitleven !

Gast
Gast

Bericht  sheila123 za 20 aug 2011 - 20:34

Echt een superleuk idee dit! smile
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: