vaste telefoon: wat voor toestel?
+12
mezzoforte
_Lacey_
kajaka88
Prosecco
Kqip
PiP
Zininzon
Oasis
Pien
Error
TukTuk
Jerry
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
vaste telefoon: wat voor toestel?
Wat voor een toestel hebben jullie qua vaste telefoon? Wat vind je belangrijk, waar moet hij volgens jou aan voldoen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: vaste telefoon: wat voor toestel?
Een hele simpele. Enige eis die we hadden was dat hij zo goedkoop mogelijk was
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Zoiets heb ik ook, kostte 24,95 ofzo. 2 headsets was wel een eis en verdere eisen had ik niet eigenlijk.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Wij hebben een witte van philips. Geen zin om een plaatje te zoeken. Ideaal ding en niet duur....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
En hebben jullie twee toestellen of één? Mijn ouders hebben er 2, maar ik kan eigenlijk niet zo goed bedenken waarom dat nou zoveel handiger zou zijn dan één...
Jerry- Ratel
Ik heb er 2.. 1 in de woonkamer en 1 boven in de slaapkamer. Ik vind het wel ideaal dat ik niet naar beneden hoef te rennen als ik boven ben en de telefoon gaat
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
+1Zininzon schreef:Ik heb er 2.. 1 in de woonkamer en 1 boven in de slaapkamer. Ik vind het wel ideaal dat ik niet naar beneden hoef te rennen als ik boven ben en de telefoon gaat
Moet je alleen niet al bellend de telefoon meenemen naar beneden/boven, haha!
Hier ook gewoon 2 simpele toestellen van siemens.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben een set van Philips met 3 toestellen. We wilden er eigenlijk 2, maar het set met 3 was 10 euro goedkoper..dus die met 3 genomen. Staat er nu 1 in de woonkamer, 1 in onze slaapkamer en nog 1 op de werkkamer.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Als je een set van 2 (of 3) koopt, kun je er dan ook voor kiezen om er eentje niet aan te sluiten? Of doet de ander het dan niet?
Ik hoef er nu niet persé twee, maar kan me voorstellen dat dat over een paar jaar (verbouwing, kindertjes) wel handig zou zijn...
Ik hoef er nu niet persé twee, maar kan me voorstellen dat dat over een paar jaar (verbouwing, kindertjes) wel handig zou zijn...
Jerry- Ratel
Jerry schreef:Als je een set van 2 (of 3) koopt, kun je er dan ook voor kiezen om er eentje niet aan te sluiten? Of doet de ander het dan niet?
Lijkt me dat dat wel moet kunnen. En desnoods zet je ze anders naast elkaar toch?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Deze met 3 toestellen(gigaset A400a). Vind het onwijs handig, want de reden dat ik een huistelefoon wilde was dat ik bereikbaar ben, zonder dat ik mijn mobiel steeds overal in huis mee moet nemen. Nu hebben we er 1 beneden, 1 in de computerkamer(1e verdieping) en 1 waar ik de was doe(2e verdieping). Ben in huis dus altijd bereikbaar..
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Deze heb ik ook, omdat hij goedkoop is.AngelNyn schreef:Een hele simpele. Enige eis die we hadden was dat hij zo goedkoop mogelijk was
Prima toestel.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Wij hadden ook als eis zo goedkoop mogelijk, en verder geen eisen.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Oasis schreef:
+1
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Voor de mensen die dit toestel hebben, waar hebben jullie het gekocht?_Lacey_ schreef:Deze heb ik ook, omdat hij goedkoop is.AngelNyn schreef:Een hele simpele. Enige eis die we hadden was dat hij zo goedkoop mogelijk was
Prima toestel.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Heb een toestel van Philips! Heb er eigenlijk twee, maar op het moment is er maar één in gebruik. Moet nog steeds telefoonbatterijen gaan halen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Volgens mij was hij 25 euro bij de Kijkshop. Ik heb hem destijds, drie jaar geleden, gehad van mijn moeder, omdat ze ervan overtuigd was dat ik een goede telefoon moest hebben.
Het voordeel aan deze telefoon was de antwoordapparaat. Mensen konden een bericht inspreken en ik kon hem makkelijk afluisteren. Op de één of andere manier doet hij dat niet meer. Ik heb kennelijk een verkeerd knopje ingedrukt. Ach, ik word toch alleen maar gebeld door mijn vader, als hij me niet op mijn mobiel kan bellen, en bedrijven die mij iets willen verkopen.
Gast- Gast
Deze, met 2 headsets. Ik heb 'm in België gekocht.AngelNyn schreef:Een hele simpele. Enige eis die we hadden was dat hij zo goedkoop mogelijk was
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» welke (vaste) telefoon hebben jullie?
» Tips gevraagd voor vaste planten'bak'
» Is er een telefoon geschikt voor mij?
» Heb jij een hoesje voor je telefoon?
» Wat voor hoesje heb jij om je telefoon?
» Tips gevraagd voor vaste planten'bak'
» Is er een telefoon geschikt voor mij?
» Heb jij een hoesje voor je telefoon?
» Wat voor hoesje heb jij om je telefoon?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: