Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welke (vaste) telefoon hebben jullie?

2 plaatsers

Ga naar beneden

welke (vaste) telefoon hebben jullie? Empty welke (vaste) telefoon hebben jullie?

Bericht  duckie wo 21 maa 2012 - 21:59

ik ben aan het kijken voor een nieuwe telefoonset voor thuis voor de vaste lijn... nu heb ik een paar eisen waar de set aan moet voldoen:

min 2 liefst 3 handsets, speaker, intern bellen, en doorverbinden.

we hadden een phillips set gehad maar die heeft het vrij snel begeven, nu hebben we een siemens set en van 1 telefoon is de microfoon al zeer slecht en gister kwam ik er achter dat van 1 oplader de adapter kapot is dus dat die niet meer oplaad... nu ben ik er een beetje klaar mee eigenlijk, allebei wel wat duurdere sets maar geen garantie meer dus daar kunnen we niets meer mee... iemand ervaring met wat goedkopere sets?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welke (vaste) telefoon hebben jullie? Empty Re: welke (vaste) telefoon hebben jullie?

Bericht  mezzoforte za 24 maa 2012 - 22:42

Heb je al eens gekeken bij de Kijkshop? Wij hebben daar een goedkope gekocht, en zijn daar op zich wel tevreden mee. Dat is wel maar 1 handset, maar volgensmij hebben ze daar ook sets die bestaan uit meerdere handsets voor niet al te veel geld.... dus wellicht daar even kijken?
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: