Wat voor hoesje heb jij om je telefoon?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat voor hoesje heb jij om je telefoon?
Ik heb sinds een paar weken een iphone en ben nog op zoek naar een geschikt hoesje/bescherming.
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Wat voor hoesje heb jij om je telefoon?
Nou ik heb 1 met klittenband touwtje waar je aan trekt om je telefoon omhoog uit het hoesje te halen.
Ik had een witte, maar die werd vies en het klitteband was op na 6 maanden. Nu heb ik 2 weken terug bij 'de turk' een hoesje gehaald en dat klittenband is nu al slecht
Ik had een witte, maar die werd vies en het klitteband was op na 6 maanden. Nu heb ik 2 weken terug bij 'de turk' een hoesje gehaald en dat klittenband is nu al slecht
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
http://www.iphone-cases.nl/switcheasy-avant-garde-blossom-iphone4-pink.html
Gast- Gast
Hebben jullie ook iets over het scherm of dat niet? Komen er snel krassen op?
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Ik zoek nog een hoesje voor mijn HTC wildfire S.. gooi dat ding nu steeds los in mijn tas (heb geen kleine vakjes) en mijn sleutels en alles gooi ik erbij.. niet echt heel relax aangezien hij ook redelijk nieuw is.
Kan alleen niet echt iets vinden.
Gast- Gast
Over mijn scherm zo'n folie, om de telefoon een soft case. Gekocht via Ebay, heb heel veel verschillende kleurtjes haha.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Punk'd schreef:Ik zoek nog een hoesje voor mijn HTC wildfire S.. gooi dat ding nu steeds los in mijn tas (heb geen kleine vakjes) en mijn sleutels en alles gooi ik erbij.. niet echt heel relax aangezien hij ook redelijk nieuw is.
Ik heb een leren insteekhoesje met zo'n trek-koord, van het merk GRIPIS, ergens online besteld, hebben ze ook hele leuke kleurtjes!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Ik ga deze binnenkort bestellen voor mijn Samsung
Dit is zo'n gel cover voor tegen het stuiteren
Dit is zo'n gel cover voor tegen het stuiteren
Gast- Gast
Worden die niet snel 'ruim'.. Ik heb ook een HTC Wildfire S, maar heb nu al 4 hoesjes gehad ofzo. Ben dus overgestapt op een koord met klitteband, maar dat is dus ook niet altijd een succes!Puzzle schreef:Punk'd schreef:Ik zoek nog een hoesje voor mijn HTC wildfire S.. gooi dat ding nu steeds los in mijn tas (heb geen kleine vakjes) en mijn sleutels en alles gooi ik erbij.. niet echt heel relax aangezien hij ook redelijk nieuw is.
Ik heb een leren insteekhoesje met zo'n trek-koord, van het merk GRIPIS, ergens online besteld, hebben ze ook hele leuke kleurtjes!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Worden die niet snel 'ruim'.. Ik heb ook een HTC Wildfire S, maar heb nu al 4 hoesjes gehad ofzo. Ben dus overgestapt op een koord met klitteband, maar dat is dus ook niet altijd een succes!Puzzle schreef:Punk'd schreef:Ik zoek nog een hoesje voor mijn HTC wildfire S.. gooi dat ding nu steeds los in mijn tas (heb geen kleine vakjes) en mijn sleutels en alles gooi ik erbij.. niet echt heel relax aangezien hij ook redelijk nieuw is.
Nee, heb er geen last van. Heb em nu denk bijna een jaar
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Rush schreef:Worden die niet snel 'ruim'.. Ik heb ook een HTC Wildfire S, maar heb nu al 4 hoesjes gehad ofzo. Ben dus overgestapt op een koord met klitteband, maar dat is dus ook niet altijd een succes!Puzzle schreef:Punk'd schreef:Ik zoek nog een hoesje voor mijn HTC wildfire S.. gooi dat ding nu steeds los in mijn tas (heb geen kleine vakjes) en mijn sleutels en alles gooi ik erbij.. niet echt heel relax aangezien hij ook redelijk nieuw is.
Ik heb die ook voor mijn iPhone van Philips.. zit nog geen kras op m´n telefoon en het hoesje ziet er nog als nieuw uit. Hij is wel een beetje saai maar hij beschermt goed:
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Heb jij een hoesje voor je telefoon?
» Show je telefoon hoesje!
» Show je telefoon hoesje/case!
» Is er een telefoon geschikt voor mij?
» Telefoon
» Show je telefoon hoesje!
» Show je telefoon hoesje/case!