Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moet jij nog kraamzorg aanvragen? cadeautje

Ga naar beneden

Moet jij nog kraamzorg aanvragen?  cadeautje Empty Moet jij nog kraamzorg aanvragen? cadeautje

Bericht  Gray wo 26 jan 2011 - 10:57

Ik ben zwanger van de 2e. Bij de 1e heb ik me bij ZIN kraamzorg aangemeld. Ik was er erg tevreden over. Nu heb ik me er dus weer bij aangemeld. Bij het informatiepakketje zat een 'cadeaubon' .. Als ik iemand ken en diegene zich via het formulier wat ik heb, ook aanmeld bij ZIN kraamzorg, dan mag diegene en ik een cadeau uitzoeken twv 30 euro. Je kunt kiezen uit een paar dingen, oa een boxkleed of voedingskussen. ( Er staan nog een paar dingen bij waar je uit kunt kiezen maar dan moet ik even het formulier opzoeken.)
Mocht iemand van jullie zich willen aanmelden bij ZIN kraamzorg en een leuk cadeau ontvangen twv 30 euro dan hoor ik het graag !!!
Ik vindt een cadeautje zelf ook altijd wel leuk! Very Happy
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet jij nog kraamzorg aanvragen?  cadeautje Empty Re: Moet jij nog kraamzorg aanvragen? cadeautje

Bericht  Gray vr 28 jan 2011 - 2:18

Gray schreef:Ik ben zwanger van de 2e. Bij de 1e heb ik me bij ZIN kraamzorg aangemeld. Ik was er erg tevreden over. Nu heb ik me er dus weer bij aangemeld. Bij het informatiepakketje zat een 'cadeaubon' .. Als ik iemand ken en diegene zich via het formulier wat ik heb, ook aanmeld bij ZIN kraamzorg, dan mag diegene en ik een cadeau uitzoeken twv 30 euro. Je kunt kiezen uit een paar dingen, oa een boxkleed of voedingskussen. ( Er staan nog een paar dingen bij waar je uit kunt kiezen maar dan moet ik even het formulier opzoeken.)
Mocht iemand van jullie zich willen aanmelden bij ZIN kraamzorg en een leuk cadeau ontvangen twv 30 euro dan hoor ik het graag !!!
Ik vindt een cadeautje zelf ook altijd wel leuk! Very Happy



Niemand belangstelling?!
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum