Aanvragen renteaftrek
+2
Lynn_
Japje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aanvragen renteaftrek
Wij gaan binnenkort verhuizen naar onze eerste koopwoning en voor zover ik heb begrepen, kun je de renteaftrek ook maandelijks als voorschot krijgen, maar hoe vraag je dat aan? Ik kom er op de website van de belastingdienst niet echt wijs uit. Wie weet dat?
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Aanvragen renteaftrek
Ik weet van onze 'tussenpersoon' dat je dit formulier op kunt vragen maar hij helpt ons bij al dat soort dingen (ook net een huis gekocht). Is dat geen optie? Anders een belletje doen naar de belasting? Dan kom je waarschijnlijk vanzelf bij de juiste persoon terecht.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
wij krijgen volgende week de sleutel van ons eerste koophuis en over een maand moeten wij dus hetzelfde doen.
Wij hebben via de hypotheker een hypotheek gekregen en die man van de hypotheker zij dat hij het wel voor ons wilde doen.
Misschien doen ze dat bij jouw hypotheekverstrekker ook?
Wij hebben via de hypotheker een hypotheek gekregen en die man van de hypotheker zij dat hij het wel voor ons wilde doen.
Misschien doen ze dat bij jouw hypotheekverstrekker ook?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Inderdaad via je tussenpersoon, of via de site van de belastingdienst. Het formulier heet aanvragen/wijzigen voorlopige aanslag of teruggave 2011. Je hebt een aantal gegevens nodig, jaarsalaris aanvrager, woz waarde en het bedrag aan rente wat jullie in 2011 gaan betalen. Het is makkelijker dan het lijkt....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Klikkerdeklik
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik moet het ook nog steeds aanvragen. Ik weet alleen de woz waarde van 2011 nog niet. Volgens de gemeente komt dat in feb/maart dus ik heb voor de rest alles zo ver ingevuld zodat ik het straks gelijk kan versturen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» hypotheek renteaftrek?
» Hypotheek renteaftrek
» Ouderschapsverlofkorting aanvragen??
» Later nummerbehoud aanvragen
» creditcard aanvragen
» Hypotheek renteaftrek
» Ouderschapsverlofkorting aanvragen??